וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה 1:2 את אתלטיקו מדריד, מסי נפצע

אחרי שהבטיחה אליפות, בארסה לא הרשימה אך שערים של אלכסיס (71) וגבי (עצמי, 80) הובילו אותה לניצחון. מסי נפצע

המחזור ה-35 בליגה הספרדית עמד בסימן האליפות ומשחק החוץ של ברצלונה מול אתלטיקו מדריד. כשהיא התבשרה על האליפות כבר אתמול, בארסה נראתה לא טוב אבל הצליחה להפוך פיגור 1:0 לניצחון 1:2 בקלדרון. ליאונל מסי פתח אך סבל מכאבים ברגלו והוחלף בדקה ה-68, כשהמהפך מתבצע בלי הארגנטינאי הנהדר שלא כבש ושבר רצף של 21 משחקי ליגה בהם הוא משחק וכובש.

אחת מהן היא ולנסיה, שהביסה את ראיו וייקאנו 0:4 ועלתה למקום הרביעי שמוליך למוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה. ריאל סוסיאדד המפתיעה תוכל לעבור את העטלפים אם היא תנצח את גרנאדה או תסיים נגדה בתיקו ביום שני (23:00). קבוצה נוספת שהתקרבה מאוד לאירופה היא ריאל בטיס, שניצחה 0:1 את סלטה ויגו ורחוקה רק נקודה מהליגה האירופית, סלטה מנגד, נמצאת בדרך הבטוחה לליגה השנייה.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מול אתלטיקו מדריד. AP
מחצית ראשונה חלשה. ליאונל מסי/AP

אתלטיקו מדריד - ברצלונה 2:1

אחרי שהיא התבשרה על התיקו של ריאל מדריד והזכייה הרשמית באליפות, ברצלונה הגיעה לויסנטה קלדרון רגועה וזחוזה, אך גם יכולת חלשה במיוחד הספיקה לה כדי לנצח 1:2 במגרש לא פשוט. בארסה, שתנסה להשוות את מאזנה של ריאל מהעונה שעברה ולסיים את העונה עם 100 נקודות, יכולה להיות מעט מודאגת מהעובדה שמסי נפצע ונטש את המגרש בדקה ה-68.

דווקא בלי הארגנטינאי, הוליכו אלכסיס סאנצ'ס וגבי (עצמי) את הקטלאנים למהפך וניצחון. מסי לא כובש לראשונה אחרי 21 משחקי ליגה רצופים שבהם הוא כובש כאשר הוא משחק. אתלטיקו, שכבר הבטיחה את המקום השלישי, כבר עם הראש ביום שישי כאשר היא תפגוש את ריאל מדריד בגמר גביע המלך.

אלכסיס סאנצ'ס חוגג עם שחקני ברצלונה. רויטרס
הציל את ברצלונה מהפסד. אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

מהלך המשחק:

העובדה שברצלונה הבטיחה כבר את האליפות עוד לפני המשחק הזה, גרמה לה אולי לשאננות כאשר גם אתלטיקו לא נראתה נלהבת יותר מדי להשיג ניצחון והמשחק הזה נפתח בקצב מאוד איטי ללא מצבים ממשיים בחצי השעה הראשונה. בדקה ה-31 נתן ליאונל מסי כדור עומק נהדר לכריסטיאן טייו, שמצא עצמו מול השוער, אבל השתהה ואיפשר להגנת אתלטיקו להרחיק את הסכנה. בדקה ה-45 טייו עשה מהלך אופייני כשחתך מצד שמאל לצד ימין ובעט כדור מסובב מצוין, שחמק קרוב מאוד לקורה.

עוד לפני המחצית הראשונה דני אלבס נפצע והוחלף על ידי מארק ברטרה הצעיר, שנכנס לעמדת הבלם ואדריאנו עבר לעמדת המגן הימני. אתלטיקו עלתה חדה יותר למחצית השנייה ושברה את הקרח בדקה ה-52. הגנת ברצלונה כשלה בהרחקת כדור טועה. גבי התעשת ראשון ומצא את רדאמל פלקאו, שמול פינטו בעט חזק ושטוח לרשת. 0:1 לאתלטיקו. בדקה ה-68 ליאונל מסי עזב את המגרש משום שסבל מכאבים ברגלו. טיטו וילאנובה, שערך את כל שלושת החילופים, נותר עם עשרה שחקנים.

דווקא כשהיא בחיסרון של שחקן, ברצלונה הצליחה להשוות. ססק פברגאס מסר כדור טוב לאלכסיס סאנצ'ס, שנותר בלתי מכוסה וממרכז הרחבה בעט פנימה. 1:1 בקלדרון. בדקה ה-80 הושלם המהפך באופן די מדהים כשבארסה בלי מסי. אלכסיס סאנצ'ס פרץ מצד שמאל ומסר כדור רוחב לדויד וייה, שבעט לא טוב, אך הכדור פגע בגבי וחדר פנימה. 1:2 לברצלונה.

רובן קסטרו שחקן בטיס. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
כבש שער חשוב בדרך לאירופה. רובן קסטרו/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

ריאל בטיס - סלטה ויגו 0:1

שתי הקבוצות הגיעו למשחק הזה עם הרבה מה להפסיד, בעיקר סלטה ויגו שערב המחזור דורגה במקום ה-19 והלפני אחרון במרחק שלוש נקודות מחוף מבטחים. 68 דקות החזיקה סלטה מעמד עד שרובן קסטרו, הכוכב הגדול של הקבוצה מסביליה כבש את שער הניצחון היקר מפז והעניק לקבוצתו שלוש נקודות קריטיות במאבק על אירופה. בטיס נותרה במקום השביעי בעקבות הניצחון הזה, אך רחוקה כעת רק נקודה ממלאגה במקום השישי שמוליך לאירופה. סלטה מנגד, נותרה במקום ה-19, מרחק של שלוש נקודות מחוף מבטחים כשנותרו שלושה מחזורים בלבד לסיום העונה.

רוברטו סולדאדו שחקן ולנסיה. רויטרס
עונה אישית נהדרת. סולדאדו/רויטרס

ראיו וייקאנו - ולנסיה 4:0

העטלפים עלו זמנית למקום הרביעי בזכות ניצחון 0:4 שני ברציפות (בשבוע שעבר הם גברו על אוסאסונה בתוצאה זהה) והם ממשיכים להיאבק על המקום הרביעי. רוברטו סולדאדו כבש צמד מהיר בדקות 28 ו-34 (בפנדל), והחגיגה הושלמה עם כיבושים של אנדרס גוארדאדו בדקה ה-62 ושל נלסון ואלדס בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully