וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך: פורטו ניצחה 1:2 את בנפיקה וכבשה את הפסגה

דרמה בפורטוגל: שער של קלווין מתיאוס בתוספת הזמן העניק לפורטו שלוש נקודות והעלה אותה לפסגה כשנותר מחזור לסיום

כשפורטו ובנפיקה נפגשות מדובר תמיד במשחק צמרת מסקרן. הערב (שבת) נפגשו השתיים כשהראשונה אירחה את היריבה המושבעת שלה בידיעה שניצחון שלה יעלה אותה על חשבונה לפסגה בצורה הכי דרמטית שיכולה להיות ותסלול את דרכה לאליפות, כשנותר מחזור אחד בלבד לסיום.

בנפיקה, שמעדה עם תיקו ביתי מול אשטוריל במחזור החולף, הגיעה לדרגאו המאיים עם הרבה חששות והמון מה להפסיד, אחרי שהובילה לאורך כל העונה את הטבלה ולא נוצחה אפילו פעם אחת. אולם, את פורטו כל הסטטיסטיקה הזו לא עניינה. שער של קלווין מתיאוס המחליף, עמוק בתוספת הזמן, העניק לאלופה המכהנת ניצחון 1:2 דרמטי והעלה אותה לפסגה כשנותר מחזור אחד בלבד לסיום.

סילבסטרה וארלה שחקן פורטו. רויטרס
איזו דרמה אדירה. פורטו חוגגת/רויטרס

פורטו פתחה בטירוף, אבך דווקא בנפיקה עקצה בדקה ה-19 בזכות שער של לימה הברזילאי, אקס בראגה שנותר בלתי מכוסה בתוך הרחבה אחרי בעיטה מרחוק של גראי הבלם. הגנת פורטו כשלה בהרחקה והכדור הגיע במקרה ללימה שמקרוב בעט פנימה. 0:1 די מפתיע לבנפיקה.

חמש דקות בלבד עברו עד שפורטו מצאה את השוויון עם שער שהגיע עם הרבה מזל. סילבסטרה וארלה המצוין קיבל כדור בצד שמאל ושלח כדור רוחב, שפגע בדרך במקסי פאריירה וחדר פנימה לרשת. 1:1 בדרגאו שלא מספיק לפורטו. בפתיחת המחצית השנייה וארלה הנהדר כמעט השלים את המהפך כשבעט כדור מסובב נפלא מצד שמאל לחיבורים, אבל ארתור הדף בקצות האצבעות לקרן.

פורטו חיפשה את שער האליפות וחאמס רודריגס קיבל הזדמנות נפלאה לעשות את זה בדקה ה-85 כשקיבל כדור עומק נהדר ומצא עצמו בעמדה נהדרת בתוך הרחבה, אך בעט מהאוויר לקורה והחוצה. בנפיקה כבר הייתה בטוחה שהיא יוצאת מהדרגאו עם נקודה, עד שבדקה ה-90 קרה הבלתי יאומן. התקפה מסודרת של פורטו הגיעה לקלווין מתיאוס המחליף, שעלה לשחק ממש לקראת הסיום ומצד שמאל בעט כדור חזק ושטוח פנימה ולרשת. 1:2 לפורטו שמנחילה לבנפיקה הפסד ראשון העונה, שעשוי להתברר כהפסד שיעלה לה באליפות. איזו דרמה בדרגאו, פורטו בדרך לאליפות, שיברון לב לבנפיקה. הקבוצה של ויטור פאריירה מקדימה כעת בנקודה את בנפיקה כשבמחזור הסיום היא תתארח אצל פאקוס פאריירה בעוד שבנפיקה תארח את מוריינסה ותקווה למעידה לא צפויה של פורטו. איזו דרמה.

לימה שחקן בנפיקה חוגג. רויטרס
השער שלו לא עזר. לימה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully