וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקד כל הלילה: על הניצחון המוחץ של פלויד מייוות'ר

פלויד מייוות'ר חזר לזירה אחרי שנת היעדרות, פירק את גררו בהחלטת שופטים ונשאר בלתי מנוצח. בנובמבר: פאקיאו חוזר

פלויד מייוות'ר מתאגרף אמריקאי מול רוברט גררו. AP
0-44. מייוות'ר/AP

שנה עברה מאז הקרב האחרון של פלויד מייוות'ר. ב-5 במאי 2012 הוא ניצח את מיגל קוטו, בהחלטת שופטים פה אחד, וב-4 במאי הוא הרס את רוברט גררו, גם בהחלטת שופטים אחידה. והוא עשה זאת בצורה מדהימה. "מאני" נשאר עם 0 בטור ההפסדים, ועלה ל-44 בטור הניצחונות. המהירות, הסטייל, החוכמה - הכול היה שם. כאילו הוא לא היה חודשיים בכלא. מייוות'ר נראה מצוין וגרם לגררו להבין שהוא אולי מתאגרף מוכשר, אבל לא ברמה של הגדולים באמת.

ופלויד ממש לא נראה בן 36. ההגנה, שנראתה חלודה מול קוטו, היתה במיטבה מול גררו. הבחור מקליפורניה פשוט לא פגע במייוות'ר. פלויד כנראה יכול להודות לאבא, פלויד סיניור, שאחרי 13 שנה של ריב חזר לפינה של המתאגרף הטוב מכולם. "בכנות", סיכם האבא, "פלויד פשוט יכול היה לרקוד כל הלילה. אין שום דבר שהוא לא יכול היה לעשות".

פלויד מייוות'ר מתאגרף אמריקאי מול רוברט גררו. AP
מהיר מדי. מייוות'ר מכסח את גררו/AP

16 אלף צופים ראו את השליטה של מייוות'ר, שממשיך לאחוז בחגורה במשקל מעורב של ה-WBC. הסיבובים הראשונים עוד היו יחסית צמודים, אבל בסיבובים המאוחרים - במיוחד בשמיני - זה כבר היה סיפור אחר. מייוות'ר התעלל בגררו, חדר את ההגנה שלו פעם אחר פעם, גרם לו לדמם. זה נגמר 111:117, אצל כל השופטים. זה נגמר עם מינימום של 32 מיליון דולר בחשבון הבנק של פלויד. גררו התעשר בכ-3 מיליון דולר.

"עשינו זאת שוב", אמר האלוף. "אני מוריד את הכובע בפני גררו. הוא לוחם אמיתי. חיפשתי את הנוקאאוט, אבל היד שלי נפגעה. חבל לי על הצופים, שלא ראו נוקאאוט". "הוא כל כך זריז", החמיא המפסיד (1-2-32). אבא של גררו, רובן, לא היה כל כך מחמיא: "הוא ברח כמו תרנגולת".

מייוות'ר אמור להילחם שוב בספטמבר הקרוב, כחלק מעסקת הענק שלו עם חברת "showtime".

פלויד מייוות'ר מתאגרף אמריקאי מול רוברט גררו. AP
חזק מדי/AP
פלויד מייוות'ר מתאגרף אמריקאי מול רוברט גררו. AP
חמקן מדי/AP

* ולדימיר קליצ'קו ניצח את פרנצ'סקו פיאנטה בנוקאאוט בסיבוב השישי, ושמר על חגורות ה-WBA וה-IBF במשקל כבד. האוקראיני בן ה-37 עלה למאזן 3:60, עם הנוקאאוט ה-52 שלו בקריירה. פיאנטה צנח ל-1-1-28. זו היתה ההגנה ה-14 הרצופה על התואר של קליצ'קו במשקל הכבד. במקום הראשון בתחום: ג'ו לואיס, עם 25 ניצחונות רצופים על החגורה.

* מני פאקיאו חוזר לזירה ב-24 בנובמבר, והוא יעשה זאת במקאו, סין. הפיליפיני ינסה להתאושש משני הפסדים רצופים, השני שבהם בנוקאאוט מהדהד מול חואן מנואל מארקס בדצמבר האחרון.

חואן מנואל מארקס מתאגרף מקסיקני מפיל את מני פאקיאו. AP
זה מה שקרה בפעם האחרונה. מה יקרה בנובמבר? פאקיאו על הקרשים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully