וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של רונאלדו: "פריס סן ז'רמן היא אופציה עבורו"

האם כוכב ריאל יצטרף לקבוצת הכוכבים הצרפתית? קאקה רוצה להישאר, צ'אבי אלונסו עשוי להמשיך עם מוריניו לצ'לסי

עזיבתו של ז'וזה מוריניו, איבוד האליפות וההדחה בחצי גמר ליגת האלופות מבטיחים להפוך את הקיץ הקרוב של ריאל מדריד לסוער מתמיד. עתידם של שחקנים רבים בסגל לוט בערפל, ונדמה שאף אחד לא חסין. אפילו לא כריסטיאנו רונאלדו.

סוכנו של כוכב הבלאנקוס אישר כי הפורטוגלי עשוי להיות שחקן הרכש הנוצץ ביותר של פריס סן ז'רמן בקיץ הקרוב: "במקרה של שחקנים כמו כריסטיאנו, זה נורמאלי שהרבה קבוצות מתעניינות בו. פריס סן ז'רמן זו אופציה עבורו. נצטרך לחכות ולראות, אני לא יודע אם הוא רוצה לעזוב". יש לציין כי בימים האחרונים גם השמועות על חזרה אפשרית לאולד טראפורד ולחיקו של אלכס פרגוסון גוברות.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד לאחר ההדחה מול דורטמונד. GettyImages
ועכשיו, לאן? רונאלדו/GettyImages

מי שנדרש לעתידו של רונאלדו הוא הסמל הגדול של ריאל מדריד, ראול, שאמר אמש: "כריסטיאנו הוא שחקן גדול. אני שיחקתי איתו, הערצתי אותו. אני לא יודע מה הוא יחליט, אבל ההווה שלו בריאל מדריד, וגם העתיד שלו צריך להיות שם".

אגב, סוכנו של רונאלדו, חורחה מנדס, הוא גם סוכנם של אנחל די מריה, שהוזכר לאחרונה כמועמד לעבור לליגה האיטלקית. "קשה לי לראות אותו עובר לאיטליה", אמר מנדס, "כי לקבוצות איטלקיות אין מספיק". סוכנו של קארים בנזמה, קארים ג'אזירי, הדגיש כי למרות השמועות על כך שהחלוץ הצרפתי מבוקש על ידי יובנטוס, בין היתר, הוא יישאר בסנטיאגו ברנבאו: "אמרתי זאת בעבר: קארים לא עוזב את ריאל מדריד".

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. רויטרס
לא צפוי לעזוב את הברנבאו בקיץ. בנזמה/רויטרס

רשת ESPN מדווחת כי בצל המעבר הצפוי של מוריניו לצ'לסי, "המיוחד" עשוי לנסות ולהביא איתו את צ'אבי אלונסו. על פי הדיווח, הקשר האחורי הוא אחד השחקנים היחידים ששמרו על יחסים טובים עם המאמן הפורטוגלי, והוא מעוניין לעבור לליגה האנגלית.

מי שדווקא עשוי להישאר, בעיקר לאחר עזיבתו של מוריניו ואולי עם הגעתו של קרלו אנצ'לוטי, הוא קאקה, שאמר: "אני מעוניין להישאר בריאל מדריד עוד שנתיים. מאוד אשמח לקבל יותר דקות. זו האופציה הראשונה שלי, ורק אם היא לא תתרחש, אסתכל על אופציות אחרות. אני רוצה לשחק לפחות עונה אחת טובה בריאל, זה אתגר אישי עבורי".

צ'אבי אלונסו שחקן ריאל מדריד מול לוקאש פישצ'ק שחקן דורטמונד. רויטרס
יעלה על מטוס ללונדון עם מוריניו? צ'אבי אלונסו/רויטרס

ב'מארקה' טוענים כי ריאל רוצה להוציא למעלה מ-100 מיליון יורו על שחקני רכש בקיץ הקרוב, ועל כן תצטרך למכור לא מעט שחקנים. בעיתון אף חשפו את הסכומים בהם הבלאנקוס יהיה מוכנים להיפרד מכוכביהם: על אנחל די מריה ריאל תדרוש לא פחות 30 מיליון יורו, על קאקה כ-10 מיליון, על פאביו קואנטראו 18 מיליון ועל פפה 20 מיליון יורו. כמו כן, גונסאלו היגואין צפוי לעזוב, כשבבלאנקוס מקווים להרוויח 30 מיליון יורו ממכירתו. מייקל אסיין וריקרדו קראבליו לא ימשיכו.

אגב, במארקה אף מדווחים כי אחרי הרביעייה הסנסציונית של רוברט לבנדובסקי מול הבלאנקוס במשחק הראשון של חצי הגמר, לקח הנשיא פלורנטינו פרס את החלוץ הלוהט לשיחה אישית, ובה ניסה לשכנעו להחליף למדים הלבנים. לבנדובסקי מבוקש גם על ידי באיירן מינכן ומנצ'סטר יונייטד.

שחקן דורטמונד רוברט לבנדובסקי חוגג מול ריאל מדריד. Lars Baron, GettyImages
אחרי שריסק את הבלאנקוס, יצטרף אליהם בקיץ? לבנדובסקי/GettyImages, Lars Baron

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully