וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתם אוהבים את החרא הזה? את מכה הנשים הזה?"

רוברט גררו ינסה להדהים את המתאגרף הטוב בתבל, פלויד מייוות'ר. את יריית הפתיחה סיפק דווקא אבא גררו. או בעצם אם ילדיו של האלוף, שחשפה מדוע נכנס לכלא. או הדוגמנית שלו. או שחקן ה-NBA שהוא איים להרוג. איך שלא תסתכלו על זה, זה מתחיל ונגמר במכות

רובן גררו אביו של המתאגרף האמריקאי רוברט גררו. AP
רובן גררו/AP

"אנחנו הולכים לכסח את מכה הנשים הזה. הבחור הזה שהרביץ לאשתו, בנאדם. הוא הכה את אשתו לפני הילדים שלו. אתם אוהבים את החרא הזה? אתם אוהבים אותו, את מכה הנשים הזה? הוא בטח למד את זה מאבא שלו. מכה נשים, בייבי. אנחנו הולכים לכסח את מכה הנשים הזה. נראה איך הוא יאהב את זה. הוא הולך לקבל את זה מגבר אמיתי. מכה נשים מחורבן. אנחנו נכסח אותו. אני רציני".

***


אין ספק, רובן גררו העיר את העסק. האבא של רוברט גררו, שיילחם מול פלויד מייוות'ר ג'וניור בין שבת לראשון בלאס וגאס, תיבל את מסיבת העיתונאים הרשמית. אוסקר דה לה הויה ניסה להרגיע ולא ממש הצליח. ככה זה כשהקרב לא בדיוק בין שני אויבים אלא בין הבחור הכי טוב בביזנס, מייוות'ר הבלתי מנוצח (0-43), לבין רוברט גררו (1-1-31), שהגיע לקרב הזה משום מקום.

ואל תתפלאו אם כל הנאום הזועם של אבא רובן היה בכלל מבוים. הרי זה מייוות'ר. האלוף, המתאגרף הטוב בעולם, ואמן השיווק הכי טוב בספורט המקצועני. הספורטאי הכי רווחי בתבל חתם על עסקה בחברת SHOWTIME, שתתן לו ים של אפסים בחשבון הבנק. ומייוות'ר, כשמו כן הוא, "מאני". הקרב הזה, בשבת, יגיע בדיוק שנה לאחר הקרב האחרון של פלויד - ניצחון בהחלת שופטים על מיגל קוטו. אחרי הקרב הקודם נכנס מייוות'ר לכלא על הכאת אם ילדיו, ג'וזי האריס. גזר הדין עמד על 87 יום. פלויד יצא אחרי חודשיים. לפני המאסר ולאחריו אמר שלא עשה עניין גדול כדי לא לערב את הילדים במשפט קשוח. הוא קיבל את העונש, אמר, וירצה את הזמן.

הקרב נגד גררו, מתאגרף עולה אך לא אחד מהטופ של הטופ, נזקק לקידום רציני. אז הוא עשה סרט על תקופת הכניסה למעצר ("30 ימים במאי"), וסדרה פשוט מצוינת בת ארבעה פרקים (All Access), שיעשו חשק לקרב. והם אכן עושים.

ואולי זה לא הספיק.

פלויד מייוות'ר מתאגרף אמריקאי. GettyImages
"ראיתי את אבא שלי בועט באימא שלי". מייוות'ר עם ביבר/GettyImages

ביום רביעי, שלושה ימים לפני הקרב על אליפות ה-WBC במשקל מעורב, אם שלושת ילדיו של פלויד, ג'וזי האריס, נשברה. מתוכנן או לא, היא טענה שהיא התעצבנה מחלקים בסרט שגרמו לה להיראות שקרנית; שבהם פלויד וחבריו מספרים שהיא בדתה את המכות.

אז האריס סיפקה ל"יהאו!" ראיון בלעדי, שכלל את דוח המשטרה ודוח הרופא מליל הקטטה, בספטמבר 2010.

"האם הוא הכה אותי עד זוב דם?", שאלה תוך כדי הראיון, וענתה: "לא. אבל היו לי חבטות וזעזוע מוח מהאגרופים שלו לראש שלי. הוא עשה את זה בכוונה לדעתי, כדי שלא יראו כלום". יכול להיות שמה שהרתיח את האריס זו המעורבות של מייוות'ר עם הארוסה החדשה, הדוגמנית שאנטל "מיס" ג'קסון. האחרונה קיבלה זמן מסך לא מבוטל בסרט, וגם אמרה שם ש"המערכת המשפטית פישלה".

גם הבן המשותף של פלויד וגו'זי, קוראון בן ה-11, נדרש לעניין כשאמר בדוח המשטרה: "ראיתי את אבא שלי בועט באימא שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן ברוקלין נטס סי. ג'יי. ווטסון. AP
וכשגילה בנייד של האריס הודעות משחקן ה-NBA סי.ג'יי ווטסון/AP

לפי דוח המשטרה, עולים דברים מעניינים מאוד. כמו למשל הסיבה שמייוות'ר בכלל הרים יד על האריס. למרות שהשניים כבר חיו בנפרד, ופלויד הרי עם שאנטל, הוא עדיין רצה את השליטה בחיי החברה לשעבר. הוא מממן את החיים שלה ושל ילדיהם המשותפים, וכשגילה בנייד של האריס הודעות משחקן ה-NBA סי.ג'יי ווטסון (אז בשיקגו, כיום בברוקלין), הדם עלה למוח. "את שוכבת עם סי.ג'יי? מי זה סי.ג'יי? סי.ג'יי ווסטון, שחקן הכדורסל?", שאל בעצבים, והאריס ענתה: "כן, זה מי שאני יוצאת איתו עכשיו".

אז, לפי דוח המשטרה, תפס מייוות'ר בשיער של האריס ונתן לה אגרוף בראש. "הוא הכה אותי עם אגרוף קמוץ, כמה פעמים", שחזרה האריס. ואז הוא עיקם לה את היד. "משם זה רק נהיה רע יותר", המשיכה האקסית של מייוות'ר. "הייתי חסרת אונים. הוא החזיק אותי. לא יכולתי להיאבק. הילדים צרחו ובכו ואמרו 'אתה מכאיב לאימא שלנו'. ואז פלויד צרח: 'אני הולך להרוג אותך ואת הבחור שאת מתעסקת איתו. אני אגרום לשניכם להיעלם'". לפי הדוח, כשהאריס צרחה לילדים לעזרה, פלויד אמר להם: "אכסח אתכם אם תקראו למשטרה".

"אין לדעת מה היה יכול לקרות", המשיכה האריס בבכי. "בלהט הרגע הוא יכול היה להכות אותי עם מנורה, ומה אז? יכולתי למות. הוא היה מואשם ברצח. יכולתי לתפוס סכין ולדקור אותו. הכול".

ההאשמות נמשכות, לא נלאה אתכם. רק נספר שבאותו היום שהאריס נתנה את הראיון הקשה הזה, מייוות'ר אסף אותה ואת הילדים במטוס הפרטי לצפות בקונצרט של ריהאנה. לפי "יהאו!", הם גם בילו כמה לילות ביחד מאז. האריס אומרת שיש שם עדיין אהבה.

רוברט גררו מתאגרף אמריקאי. jae c. hong, AP
אקדח בתיק העלייה למטוס. באמת? רוברט גררו/AP, jae c. hong

זה בדיוק העניין עם מייוו'תר. אי אפשר לדעת מה מבוים ומה לא, מה אמיתי ומה לא. בסרטים ובתוכניות המיוחדות לקראת הקרב מול גררו בשבת, מראים את אורח החיים המיוחד. את עשרות הרכבים ועשרות השעונים בבתים שלו; את הפמליה; את החשפניות שבאות לאחוזה ולחגוג; את ההימורים על משחקי NBA, בשווי מאול אלפי דולרים.

ומעל הכול, מראים שם מתאגרף. ומתאגרף עצום. שחקן הגנתי שחושש להפסד הראשון בקריירה, אבל אין טוב ממנו בכל העולם. בשבת כל ההילה הזו נכנסת לזירה ל-36 דקות, במהלכן יתעשר חשבון הבנק של פלויד בכ-40 מיליון דולר, קצת פחות או קצת יותר. גררו, בחור צנוע ושקט מגילרוי, קליפורניה, ינסה להדהים את העולם. איך אמרו במחנה שלו, "That O is got to go". גם לגררו היו חלקים בתסריט, או במציאות. לפני כמה שבועות נתפס בשדה התעופה עם אקדח בתיק העלייה למטוס, ונעצר. זה היה בכותרות הראשיות, וגרם לראש לחשוב – איזה מן אדם סוחב איתו אקדח בתיק העלייה למטוס בתקופה שאסור אפילו לשים שם שמפו? התשובה המתבקשת: אדם שמנסה לחשוב כמו מייוות'ר.

שבת בלילה, לאס וגאס, הערוצים בתשלום ובתי הקולנוע ברחבי ארצות הברית. כל העולם והאקסית של פלויד יעשו מה שמייוות'ר גורם לכולם לעשות – לשים את התחת על הכיסא ולצפות בו.

הפרק הראשון בסדרה של מייוות'ר לקראת הקרב, All Access

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully