וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "בדורטמונד שיחקנו כאילו זה משחק ידידות"

ריאל מוכנה לגומלין (ג', 21:45, ס'5): "המשחק החשוב בעשור האחרון". קלופ: "התוצאה במשחק הראשון? טובה משציפיתי"

ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד. רויטרס
"זכיתי פעמיים, ואני מודה על זה לאלוהים, אבל אמשיך להילחם על השלישית". מוריניו/רויטרס

מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו ערך היום (שני) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מחר מול דורטמונד (21:45, ערוץ 5), ועם פיגור 4:1 מהמשחק הראשון, גם המאמן הפורטגלי המעוטר יודע שהסיכויים קלושים. מוריניו הגיע לריאל אחרי שזכה בליגת האלופות עם אינטר ועם פורטו, בתקווה להחזיר למדריד את הגביע היוקרתי ולהביא את ה"דסימה", העשירית בתולדות המועדון. עם זאת, אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, מחר הוא צפוי להיות מודח זו השנה השלישית ברציפות בחצי הגמר. והוא גם יודע את מי יאשימו.

"באופן כללי ההצלחה בקבוצת כדורגל שייכת לשחקנים, אבל הכישלון הוא תמיד של המאמן", אמר מוריניו, "אני די רגוע, כי אני מכיר את המצב. יש הרבה מאמנים פנטסטיים בכדורגל שמעולם לא זכו בליגת האלופות, אני זכיתי פעמיים, ואני מודה על זה לאלוהים, אבל אמשיך להילחם על השלישית".

ז'וזה מוריניו צופה בשחקניו באימון ריאל מדריד. GettyImages
"בעשר הדקות הראשונות עשו על כריסטיאנו חמש עבירות, ואילו על לבנדובסקי לא עשינו אפילו עבירה אחת". מורינוי דורש נחישות/GettyImages

מוריניו הרגיש ששחקניו עלו לא מוכנים למשחק בדורטמונד. "שיחקנו כאילו זה משחק ידידות", אמר המאמן, "בעשר הדקות הראשונות עשו על כריסטיאנו חמש עבירות, ואילו על לבנדובסקי לא עשינו אפילו עבירה אחת".

החוזה של מוריניו במדריד מסתיים ב-2016, אבל כבר עתה די ברור שהוא לא ימשיך בקבוצה, אפילו אם יזכה בליגת האלופות. השמועות הן שהוא בדרך לצ'לסי, ושקרלו אנצ'לוטי בדרך לברנבאו, אבל מוריניו מסרב להתייחס. "אם יש קשר בין הקבוצה לאנצ'לוטי, תשאלו אותם, לא אותי", אמר מוריניו, שהוסיף ש"אני מרגיש שזה יכול להיות המשחק הכי חשוב של ריאל מדריד בעשר השנים האחרונות".

גם סרחיו ראמוס נראה דרוך לקראת המשחק. "אנחנו רוצים לנקום בדורטמונד", אמר הבלם במסיבת העיתונאים, "אנחנו כבר לא יכולים לחכות שרוצים שהמשחק יתחיל. אנחנו בטוחים בעצמנו ומאמינים שנוכל להתגבר על הפיגור". מוריניו אמר במסיבת העיתונאים כי מה שיקבע זה הפן הטקטי ולא הפן הפיזי, וראמוס הסכים עם מאמנו. "אנחנו צריכים לדבר במגרש, אנחנו משחקים בבית וחייבים להיות מרוכזים, אנחנו זקוקים לאוהדים שלנו במיוחד ברגעים כאלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן דורטמונד יורגן קלופ. רויטרס
קלופ/רויטרס

מאמן דורטמונד יורגן קלופ ניסה לשמור על קבוצתו מפוקסת: "ריאל בטוחה שהיא יכולה לעשות קאמבק ואנחנו נתנהג בהתאם לכך. ריגשנו את האוהדים שלנו במשחק הראשון. מדריד תנסה לעשות הכול. התוצאה מהמשחק הראשון הייתה הרבה יותר טובה ממה שציפיתי, אבל אנחנו עדיין לא בגמר, כך שנצטרך להילחם בכל הכוח מחר".

אחד ממצטייני המשחק הראשון, אילקאי גונדואן, הוסיף: "כבר שיחקנו כאן העונה ואנחנו מכירים את האווירה. יהיה קהל נהדר באצטדיון, חלק ממנו שלנו. זה לא עוד משחק, זה משהו מיוחד מאוד".

לקראת המשחק נשאל אוטמר היצפלד, שהוביל גם את דורטמונד וגם את באיירן לזכייה בליגת האלופות מה הסיכויים שנראה גמר כל-גרמני. "השער שדורטמונד ספגה לא אמור לעשות את ההבדל", אמר המאמן שמדריך כיום את נבחרת שוויץ, "אני יודע כמה קשה בברנבאו, שער מהיר של ריאל יגרום להם לראות את הנס מול העיניים, אבל אני משוכנע שדורטמונד ובאיירן יהיו בגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully