וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליצור רמלה אלופת המדינה בכדורסל נשים

ניצחה את מכבי אשדוד הפייבוריטית 70:78 בחוץ וגברה עליה 2:3 בסדרת הגמר אחרי שפיגרה 2:1. אליפות תשיעית לרמלה

אליצור רמלה זכתה הערב (חמישי) באליפות המדינה בכדורסל נשים. הקבוצה של עדן ענבר ניצחה את מכבי אשדוד 70:78 בחוץ והשלימה ניצחון 2:3 בסדרת הגמר סל. זוהי האליפות התשיעית בהיסטוריה של רמלה.

שחקניות אליצור רמלה חוגגות זכייה באליפות. מגד גוזני
איזו הפתעה. רמלה חוגגת/מגד גוזני

מכבי אשדוד שזכתה בעונת 2011/12 בדאבל וכבר הניפה גביע גם העונה, הגיעה לסדרת הגמר הזו כפייבוריטית לחגוג צלחת נוספת, אבל לא ידעה לנצל את יתרון הביתיות שהיה לה והפסידה בשני משחקי בית. רמלה לעומת זאת, ידעה לשוב מפיגור 2:1 וזכתה בתואר אחרי שעשתה זאת בפעם האחרונה לפני שנתיים.

השחקניות של רמלה הציגו יכולת משכנעת בשני צידי המגרש כדי לפתוח פער גדול שהגיע עד ל-23 הבדל (16:39). אשדוד ההמומה לא הצליחה למחוק את הפער הדו ספרתי במשך דקות ארוכות, אבל ברבע האחרון התעוררה לחיים וכפתה משחק צמוד. הקאמבק לא היה רחוק, אבל הפער הגדול של רמלה מהמחצית הראשונה הספיק לה והיא השיבה את הצלחת לארון התארים שלה.

שחקניות אליצור רמלה, אורטל אורן (8), מיכל אפשטיין (9), תמרה ג'יימס. מגד גוזני
אליפות בניגוד לכל התחזיות. אורן, אפשטיין וג'יימס/מגד גוזני

רבע 1

רמלה פתחה את המשחק היטב ועלתה ל-0:6 ובהמשך ל-2:10, כשהמארחת לא מצליחה למצוא תשובות בצד השני של המגרש. בהמשך שלוש שלשות של אשדוד, שתיים של נעמי קולודני ואחת של שירן צעירי, הורידו את הפיגור של הקבוצה שלהן ל-14:13, אבל רמלה התעוררה וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 13:23.

רבע 2

רמלה שסיימה את הרבע הראשון בריצת 0:9, המשיכה באותה מגמה והגדילה את הפער בעקביות. אשדוד החטיאה והחטיאה ושלשה של תמרה ג'יימס קבעה 16:37. הפלוס של האורחות כבר צמח ל-23 נקודות לפני שהמארחת התעוררה מעט ועד סיום המחצית הורידה את הפיגור ל-39:23.

דניאל אדמס שחקנית מכבי אשדוד על הפרקט, נעמי קולודני, שירן צעירי עוזרות לה לקום. מגד גוזני
מחצית ראשונה גרועה שעלתה לאשדוד ביוקר. אדאמס, קולודני וצעירי/מגד גוזני

רבע 3

אשדוד פתחה את המחצית השנייה עם הרבה מרץ, אבל החלטות לא טובות בהתקפה מנעו ממנה מלייצר מומנטום חיובי ולצמק לפחות מ-13 הבדל. שלשות בצד השני של ג'יימס והייטאוור עשו את העבודה עבור האורחת והיא זינקה ל-32:49 ול-44:59 בסוף הרבע.

רבע 4

האורחות ידעו לשמור על היתרון המבטיח שלהן עם פתיחת הרבע האחרון ו-5:5 בפתיחה שלו קבעה 49:64 לזכותן. בשלב הזה אשדוד החלה לשלוט בעניינים ושלשה של צעירי ממרחק גדול כבר הורידה ל-69:61. ארבע נקודות נוספות של הצהובות קבעו 65:69 בלבד לרמלה, אבל אליסון הייטאוור הנהדרת לקחה את העניינים לידיים ואחרי דרמה של כמה דקות רמלה ניצחה וזכתה באליפות.

קלעו למכבי אשדוד: שירן צעירי ודניאל אדאמס 17 כ"א, אשלי שילדס 14, נעמי קולודני 12, נועה גנור ושארדיי יוסטון (8 ריבאונדים) 5 כ"א.

קלעו לאליצור רמלה: תמרה ג'יימס 17 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, אליסון הייטאוור 16, מיכל אפשטיין 13 ו-6 אסיסטים, קטיה לויצקי וקיילה צ'ונסי 10 כ"א, אורטל אורן 8, בריטני ג'ונסון 4.

אליסון הייטאוור שחקנית אליצור רמלה מול נועה גנור שחקנית מכבי אשדוד. מגד גוזני
סדרת גמר נהדרת שלה. אליסון הייטאוור/מגד גוזני
שחקנית אליצור רמלה, קיילה צ'ונסי, מול שחקנית מכבי אשדוד, בריטני דנסון. מגד גוזני
אשדוד חזרה לקראת הסיום, אבל לא הצליחה למחוק את הפיגור/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully