וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל רעננה ניצחה 1:2 את מכבי פתח תקוה

הלוזונים קיוו לחגוג עלייה, אבל הפסידו למדורגת שלישית. ינסו להבטיח חזרה לליגת העל בדרבי. 0:1 לנצרת עילית על לוד

צילום ועריכת וידיאו: קובי אליהו

מכבי פתח תקוה תצטרך להמתין לשבוע הבא כדי להבטיח את החזרה לליגת העל. הלוזונים רצו לעשות זאת היום (שישי) אבל הפסידו 2:1 להפועל רעננה השלישית, שכבר הוכיחה בשנים עברו כי היא לא סוללת את הדרך עבור קבוצות השואפות לעלות. הקבוצה של משה סיני תנסה לסגור סיפור בדרבי מול הפועל פתח תקוה, כשהפער מהמקום השני כרגע עומד על חמש נקודות, אחרי ה-0:1 של הפועל נצרת עילית על בני לוד.

בפלייאוף התחתון, הפועל כפר סבא נשארה בחיים עם 1:2 דרמטי על מכבי אום אל פאחם. מכבי אחי נצרת ובית"ר תל אביב רמלה נפרדו ב-0:0, שהוריד למקום ה-14 המוליך למבחנים את סקציה נס ציונה, שתשחק מול מכבי יבנה ביום שני. בשבת, הכח עמידר רמת גן סיימה ב-1:1 מול הפועל אשקלון ושתיהן עדיין מסובכות.

שחקני הפועל רעננה חוגגים. קובי אליהו
לא עשו הנחות. שחקני הפועל רעננה חוגגים, יוסי אופיר מאוכזב/קובי אליהו

פלייאוף עליון

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הפועל רעננה - מכבי פתח תקוה 1:2

אז כנראה שהלוזונים יצטרכו לחכות לדרבי. מכבי פתח תקוה כל כך רצתה להשלים את חגיגות העלייה במגרש ברעננה, אבל הקבוצה המקומית שחושקת במקום השני לא עשתה לה הנחות וקלקלה את התכנונים המוקדמים עם ניצחון שלישי מאז הגעתו של המאמן מנחם קורצקי (כולם 1:2). כמו שעשתה לקבוצות רבות בליגה הלאומית בעבר. כעת הפער בין מכבי פתח תקוה הראשונה לנצרת עילית השנייה עומד על חמש נקודות (65 לעומת 60) כשגם רעננה אורבת מאחור עם 58 ותתארח בשבוע הבא אצל נצרת עילית. למשה סיני ושחקניו, כאמור, יש אפשרות לסגור סיפור בדרבי.

רעננה חסרה את קובי חסן, אבל לא נתנה להיעדרותו להפריע לה. כבר בדקה הרביעית מוחמד פודי העביר כדור רוחב מצד שמאל ושניר שוקר דחק מקרוב לרשת של ניל אברבנל, שפגש את קבוצתו לשעבר. מכבי פתח תקוה החלה ללחוץ, ובדקה ה-33 באה על שכרה עם השוויון. עומר גולן הגביה, אוסקר גררו ניסה להגיע והמגן עדי נמני כבש לבסוף לשערו הוא. נמני לא שכח לכפר על השער, כשבדקה ה-69 אף אחד לא עמד בדרכו והוא התקדם ממחצית המגרש עד ששחרר בעיטה מ-20 מטרים שנעצרה רק ברשת. ניצחון מרשים לרעננה, שלא אומרת נואש במאבק על הכרטיס השני לליגת העל. הלוזונים ידחו את החגיגות לפחות בשבוע נוסף.

אוהדי מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
ימתינו לדרבי. אוהדי מכבי פתח תקוה/קובי אליהו

דקה 69: גול! נמני החזיר את החוב. המגן הימני המושאל ממכבי נתניה התקדם באין מפריע ממחצית המגרש, ומטווח של כ-20 מטרים בעט חזק בימין אל הרשת. אברבנל רק נגע, 1:2 להפועל רעננה.

דקה 53: המהפך כמעט הושלם. פרדה הגביה כדור חופשי משמאל, אופיר שם את הראש והכדור פגע בשחקן אדום וחמק סנטימטרים מהקורה.

דקה 33: גול! מכבי פתח תקוה חזרה. גולן הגביה לרחבה לעבר גררו, שניסה להגיע ויחד עם נמני החדיר את הכדור פנימה. שער עצמי, 1:1.

דקה 4: גול! פודי העביר כדור רוחב מדוד מצד שמאל ושוקר דחק רגל ושלח את אברבנל להוציא כדור מהרשת במפגש שלו מול האקסית. 0:1 להפועל רעננה.

אוסקר גררו שחקן מכבי פתח תקוה מעל עדי נמני שחקן הפועל רעננה. קובי אליהו
שניהם נגעו בכדור בדרך לרשת. אוסקר גררו מול עדי נמני/קובי אליהו
עומר גולן שחקן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
הפנים אומרות הכול. עומר גולן/קובי אליהו
עדי נמני שחקן הפועל רעננה. קובי אליהו
שני הכובשים. עדי נמני ושניר שוקר עם האוהדים/קובי אליהו
אבי לוזון יו"ר ההתאחדות במשחקה של מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
לא הסתיר רגשות. אבי לוזון/קובי אליהו

הפועל נצרת עילית - הפועל בני לוד 0:1

השנייה בטבלה תגיע עם יתרון של שתי נקודות למפגש הישיר מול רעננה בשבוע הבא. בני לוד שסיימה את העונה מבחינתה, לפחות לא הרימה ידיים מראש וניסתה להשיג נקודה, אבל פריצה נהדרת של רן רול בדקה ה-37 הסתיימה עם דחיקה פנימה של יניב דרעי. שער אחד קטן שהספיק לקבוצה של דני גולן להתאושש מההפסד למכבי פתח תקוה, למרות משחק גרוע.

שחקני הפועל נצרת עילית חוגגים שער של איברהים בסיט. אדריאן הרבשטיין
נמצאים חזק בתמונה. שחקני נצרת עילית/אדריאן הרבשטיין

פלייאוף תחתון

מכבי אום אל פאחם - הפועל כפר סבא 2:1

הירוקים ממשיכים במלחמת ההישרדות שלהם וכעת רחוקים רק ארבע נקודות מהמקום ה-14 שלא מוביל לירידה אוטומטית. גיא מלמד הצעיר היה כוכב המשחק של כפר סבא, כשהבקיע את שער הניצחון עמוק בתוך תוספת הזמן. היה זה השער השני של מלמד במשחק, אחרי שהוא כבש את הראשון בדקה ה-15. אחמד אבו נהיה השווה זמנית עבור אום אל פאחם בדקה ה-50, וקבוצתו עדיין לא הבטיחה הישארות ומקדימה את הקו האדום בחמש נקודות.

מכבי אחי נצרת - בית"ר תל אביב רמלה 0:0

התחתית הלאומית נותרה צמודה בעקבות התיקו הזה. אחי נצרת לא הצליחה לנצל את הביתיות ולעיני 1,500 אוהדים הסתפקה רק בנקודה, כשבמחצית השנייה רם שטראוס בין הקורות הציל אותה מהפסד. בית"ר תל אביב רמלה עם 35 נקודות, כמו אחי נצרת, אבל כרגע הורידה את סקציה נס ציונה למקום ה-14 המוליך למבחנים.

הכח עמידר רמת גן - הפועל אשקלון 1:1

אשקלון לא הצליחה לעלות אל מעל לקו האדום, אך נצמדה לנס ציונה ושתיהן עם 34 נקודות. הכח קיוותה לנצל את המשחק הביתי כדי להבטיח כמעט סופית הישארות, אבל גם היא עדיין בצרות ורחוקה רק שלוש נקודות מהמקום המוביל אל הליגה השלישית. בדקה ה-20 גיל בלומשטיין האורח העלה את אשקלון ליתרון, אולם כעבור 16 דקות הגיע השוויון של הסגולים לאחר שאמיר לביא מצא את הרשת.

עומר פדידה שחקן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
כפר סבא לא מתייאשת. עומר פדידה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully