וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן אנטוניו החתימה את טרייסי מקגריידי עד תום העונה

כוכבה לשעבר של יוסטון הוחתם בספרס במקומו של סטיבן ג'קסון וינסה לסייע לה בפלייאוף. קלע 25 נק' בממוצע בסין

שחקן אטלנטה הוקס טרייסי מקגריידי. John Bazemore, AP
ברוך שובך. מקגריידי/AP, John Bazemore

אחרי שנה בה לא שיחק בליגה הטובה בעולם, טרייסי מקגריידי חוזר. הפורוורד, שבילה את מירב הקריירה שלו ביוסטון והעביר את העונה האחרונה בליגה הסינית חתם הערב (שלישי) עד סיום העונה בסן אנטוניו, רגע לפני שהספרס מתחילים את מסע הפלייאוף שלהם. מקגריידי, שרשאי לחתום בקבוצה המשחקת בפלייאוף כיוון שלא שיחק העונה בליגה, ימלא את מקומו של סטיבן ג'קסון הוותיק, ששוחרר רק לפני מספר ימים מהסגל של הקבוצה מטקסס, ככל הנראה כדי לפנות מקום לכוכב הרוקטס לשעבר.

מקגריידי רשם לא פחות מ-15 עונות בליגה הטובה בעולם, במהלכן העמיד ממוצעים של 19.6 נקודות, 5.6 ריבאונדים ו-4.4 אסיסטים, ממוצעים שלבטח היו גבוהים בהרבה אילולא היה סובל מפציעות ברכיים שפחות או יותר חיסלו לו את מעמד הסופרסטאר ממנו נהנה במשך שנים. ב-2011/12, הפעם האחרונה ששיחק ב-NBA, העמיד הפורוורד 5.3 נקודות ואסף 3 ריבאונדים בממוצע במדי אטלנטה. בליגה הסינית זה הלך מן הסתם הרבה יותר קל, וקווינגדאו איגלס קיבלו ממנו לא פחות מ-25 נקודות, 7.2 ריבאונדים ו-5.1 אסיסטים בממוצע למשחק.

עם זאת, חשוב לזכור שטי-מאק מעולם לא עבר סיבוב בפלייאוף. כעת נותר לראות מי ישפיע יותר על מי - הספרס עליו או הוא על הספרס.

גרג פופוביץ', מאמן סן אנטוניו ספרס. רויטרס
החתמה מבריקה או שהוא סתם זוכר לו חסד נעורים? פופוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully