וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנט: "אולי כך מסתיים הספר שלי. אבל אולי לא!"

כוכב הלייקרס נותר בהלם מהפציעה, שאמורה להשביתו לתקופה ארוכה, ושחרר קיטור עם טור ארוך ומרגש בפייסבוק

ייתכן ועונת ה-NBA כולה, אולי אפילו ההיסטוריה של הליגה בשנים הקרובות (אבל בינתיים לא נלך רחוק כל כך), השתנתה הלילה (בין שישי לשבת), כאשר קובי בריאנט חדר לסל במשחק של הלייקרס מול גולדן סטייט, 3:08 לסיום במצב של פיגור 109:107.

בריאנט החליק על הרצפה ולא הצליח לקום, כשהוא אוחז ברגלו השמאלית בכאבים. אחרי פסק זמן, הוא עוד נעמד על הקו והשווה עם שתי קליעות, הנקודות 33 ו-34 שלו במשחק, אולם מיד לאחר מכן נאלץ להיעזר בחברים לקבוצה וירד אל חדר ההלבשה. האבחנה הראשונית: קרע באכילס. המשמעות: סיום העונה עבור בריאנט, שיחמיץ בין שישה חודשים לשנה. הלייקרס ניצחו 116:118 סופר דרמטי ושמרו על המקום השמיני במערב במאבק הפלייאוף, אבל זה לא ממש עניין מישהו בסיום.

יש תחרות ללברון? מיהו ה-MVP של ה-NBA?

קובי בריאנט לוס אנג'לס לייקרס פצוע. AP
קובי לא מאמין/AP

עוד קודם לכן הכוכב הגדול של עיר המלאכים נפגע ברגלו בניסיון הטבעה ודידה על המגרש ובסיום, אל מול עשרות העיתונאים וכשהוא נתמך בקביים, נראה שהוא על סף בכי: "זו הרגשה נוראית, פשוט איומה". צילום MRI ייערך כבר הערב ויכריע סופית, אבל לבריאנט עצמו ולקבוצה אין ספק: "זה קרע מלא", אמרו בלייקרס.

קובי הוסיף: "מעולם לא נאלצתי להתמודד עם פציעה כזו, מדובר בחוויה חדשה עבורי. הרבה שחקנים כבר סבלו ממנה בעבר וכל מה שאני יכול לעשות זה להביט עליהם ולראות מי הצליח יותר בחזרה ומי נשאר בריא. אני ממש עייף ובחדר ההלבשה חשבתי רק על ההר שאצטרך לטפס עליו כעת. זה בלי ספק הרגע הכי מאכזב בקריירה שלי". קובי נשאל האם העובדה ששיחק 45.7 דקות בממוצע בשבעת המשחקים האחרונים הפכה אותו לפגיעה: "מי יודע? בכל מקרה, זה היה הכרחי. זו סיטואציה מוזרה".

קובי בריאנט לוס אנג'לס לייקרס פצוע. AP
"אולי כך מסתיים הספר שלי". קובי מחזיק את הרגל אחרי הנפילה/AP

בהמשך, כשבריאנט לא הצליח להירדם ולפני שעבר בדיקת MRI, שחרר הכוכב קיטור בפייסבוק עם פוסט ארוך ומרגש.

"זה בולשיט", פתח קובי. "כל האימונים וההקרבה פשוט עפו מהחלון עם צעד אחד שעשיתי מיליון פעמים. התסכול בלתי נסבל. הכעס הוא עצום. למה לעזאזל זה קרה? אין היגיון בזה. עכשיו אני אמור לחזור מהדבר הזה ולהיות אותו שחקן או יותר טוב בגיל 35?! איך לעזאזל אני אמור לעשות את זה??

"אין לי מושג. האם יש בי את העקשנות להתגבר על הדבר הזה? אולי אני צריך להיזכר במה שהקריירה שלי היתה. אולי כך מסתיים הספר שלי. אולי אבא זמן הביס אותי... אבל שוב, אולי לא! עכשיו שלוש וחצי בלילה, הרגל שלי מרגישה כמו משקל עודף, הראש שלי מסתובב מכאב ואני ער לחלוטין. סלחו לי, אבל מה הכוונה של הרשתות החברתיות אם לא להביא זאת אליכם? זה מרגיש טוב לשחרר, לתת להכול לצאת. להרגיש כאילו זה הדבר הכי גרוע אי פעם. כי אחרי הכול, הפרספקטיבה מתיישבת.

"יש דברים הרבה יותר מאתגרים בעולם מאכילס קרוע. תפסיק לרחם על עצמך, תמצא את החיובי שבדבר ותתחיל לעבוד אם אותה אמונה, אותו דרייב ואותה נחישות כמו שתמיד היתה. יום אחד, תהיה פה התחלה חדשה. היום זה לא יום כזה.

"'אם אתם רואים אותי נלחם עם דוב, תתפללו למען הדוב'. תמיד אהבתי את הציטוט הזה. זו מנטאליות הממבה. אנחנו לא פורשים, לא מפחדים, לא רצים. אנחנו שורדים ואנחנו כובשים. אני יודע שזה פוסט ארוך אבל אני חופר פייסבוק. אולי עכשיו אני יכול לישון סוף סוף ולהיות נרגש לקראת הניתוח מחר. צעד חדש באתגר חדש.

"כנראה שאהיה המאמן וינו (הכינוי החדש של קובי) ליתר העונה. יש בי אמונה בחברים שלי. הם יתגברו. תודה לכולם על הברכות ועל התמיכה. הרבה אהבה, תמיד. ממבה אאוט".

שחקן לוס אנג'לס לייקרס, פאו גאסול. רויטרס
"כואב לי עליו מאוד, קשה לי לראות אותו ככה, זה לא מגיע לו". גאסול/רויטרס

פאו גאסול, שהצטיין וסיפק טריפל דאבל שישי בקריירה בדרך לניצחון, נשמע המום: "זו מכה רצינית לכולנו ובעיקר לאלה שאוהבים אותו מאוד. כואב לי עליו מאוד, קשה לי לראות אותו ככה, זה לא מגיע לו... הוא עובד קשה כל כך והוא הבחור הכי מסור שאני מכיר. תמיד יש לו אומץ לדבר עם התקשורת, אני לא חושב שיכולתי לעשות את זה".

מייק דאנטוני, מאמן הלייקרס, לא ממש ידע איך להגיב לסיטואציה שנוצרה: "זה כאילו דפקו לי את הראש בקיר. אם הייתי יכול לחזור לאחור, אולי הייתי מושיב אותו על הספסל, אבל זה אחד מהמקרים האלה שאין מה לעשות. אני בטח אחשוב על זה שוב ושוב, אבל זה מה יש. קובי הוא ספורטאי בלתי ייאמן ונצטרך להמשיך בלעדיו".

דוויט הווארד, שתרם 25 נקודות וריבאונד מכריע, הוסיף: "זה מאוד עצוב, סבלנו מפציעות כל העונה וכשמישהו מחלים, השני נפגע. המצב לא פשוט. ראיתי בפנים של קובי עד כמה כואב לו".

קובי נפצע וכנראה גמר את העונה, הלייקרס שמרו על המקום השמיני במערב

יש תחרות ללברון? מיהו ה-MVP של ה-NBA?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully