וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: מסי יהיה כשיר לחצי הגמר, אבל מה עם ההגנה?

ברצלונה הודיעה שהכוכב הארגנטינאי עבר בדיקה ואין החמרה במצבו, אבל בהגנה המצב אחר. ההגרלה: ביום שישי ב-13:00

ברצלונה בישרה היום (חמישי) הודעה חיובית לאוהדיה, כשהודיעה כי ליאונל מסי צפוי לשחק בחצי גמר ליגת האלופות. מסי עבר היום בדיקות על ידי הצוות הרפואי של הקבוצה, שם נבדקה הפציעה שלו בשריר הירך האחורי ברגל ימין, והבשורה טובה: הפציעה לא הוחמרה, והוא יהיה כשיר לצמד המשחקים החשובים של קבוצתו.

כזכור, ברצלונה מאוד התקשתה אתמול מול פריס סן ז'רמן, ואף נקלעה לפיגור ללא מסי, אבל הכל הסתדר כשהארגנטינאי נכנס כמחליף, וסידר את השוויון לפדרו. על אף שמסי לא שיחק בחדות האופיינית לו, ניתן היה לחוש שחבריו מתמלאים באנרגיות ובאמונה רק מעצם הנוכחות שלו, והצליחו להשוות ולהעפיל לחצי הגמר.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מחליף את ססק פברגאס. AP
נושמים לרווחה. מסי/AP

"אין שום החמרה בפציעה או שינוי במצבה", הודיעה היום ברצלונה באתר הרשמי, "השחקן ימשיך בתהליך ההחלמה שלו, ועל פי הקצב בנוכחי, הוא יהיה כשיר לכל המשחקים הקרובים של הקבוצה". ביום ראשון הקבוצה תשחק מול סראגוסה בליגה. חצאי הגמר יתקיימו ב-23/24 באפריל והגומלין כעבור שבוע.

כידוג, כל שחקני ברצלונה שיבחו והיללו את המאמץ של מסי. "גם כשהוא פצוע, הוא השחקן הכי טוב בעולם ויכול לשנות הכל", אמר פיקה, בעוד פדרו הודה ש"אנחנו זקוקים לו, הוא עשה מאמץ אדיר, הוא שינה את הכל, הוא הטוב מכולם". דויד וייה החמיא ואמר ש"רק הנוכחות שלו על המגרש משפיעה עלינו, ואנחנו מעריכים מאוד את ההשקעה שלו ואת המחויבות".

אגב, מה שמדאיג את ברצלונה בעיקר זה מי יהיו הבלמים מול יריבות חזקות כמו ריאל, באיירן או דורטמונד. מסצ'ראנו גמר את העונה, פויול עדיין פצוע, ואדריאנו ספג צהוב שני וייעדר. ג'רארד פיקה הוא הבלם היחיד שכשיר לחלוטין וללא סכנה, ומי שעשויים לשחק לצדו הם בארטרה או סונג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully