וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וארלה: "זה אפשרי לסיים במקום הראשון בבית"

בפורטוגל אופטימיים אחרי ה-0:2 באזרבייג'אן. פפה המוצהב ייעדר נגד רוסיה. אוניל: "לא היינו צריכים להפסיד לישראל"

פורטוגל נשמה אתמול (שלישי) לרווחה, אחרי שסוף סוף רשמה ניצחון במוקדמות מונדיאל 2014. יריבתה של ישראל בבית ו' ניצחה 0:2 באזרבייג'אן, וניצחה לראשונה אחרי שלושה משחקי מוקדמות מאכזבים מאוד מבחינתה. פורטוגל עשתה זאת ללא כריסטיאנו רונאלדו שספג צהוב שני במשחק נגד ישראל ביום שישי ונעדר מהמשחק. פורטוגל נעזרה בשערי נגיחה יפים של ברונו אלבש והוגו אלמיידה, כדי לשמור על המקום השלישי ולהיצמד לישראל.

"היינו ראויים לניצחון", אמר מאמן פורטוגל פאולו בנטו על משחקה של נבחרתו, ששלטה לחלוטין במשחק החוץ בבאקו. "גם לפני ההרחקה של אלייב במחצית השנייה שלטנו, הגענו להרבה הזדמנויות ושיחקנו קצת שונה עם שני חלוצים בחוד. אנחנו ממשיכים לסבול מהחמצות".

שחקן נבחרת פורטוגל ברונו אלבש. רויטרס
אלבש חוגג את הראשון של פורטוגל מול אזרבייג'אן/רויטרס

בנטו החמיא לוייריניה, שהצטיין לדעתו בשורות הנבחרת. "הוא עשה עבודה גדולה באגף והכניס הרבה כוח להתקפה שלנו", אמר פאולו בנטו. גם וארלה היה מרוצה מהניצחון: "עכשיו צריך להרים את הראש ולסמן את המקום הראשון כמטרה, זה אפשרי".

המאמן התייחס גם לכרטיס הצהוב אותו ספג פפה, מה שיגרום להיעדרותו מהמשחק הבא של פורטוגל נגד רוסיה ב-7 ביוני בליסבון. "יש לו השפעה גדולה על המשחק שלנו, נצטרך למצוא פתרונות. יש לנו זמן לחשוב על זה. פפה הוא שחקן שמשפיע מאוד על צורת המשחק שלנו גם בהגנה וגם בהתקפה, וניערך לזה. שיחקנו באזרבייג'אן ללא רונאלדו ונאני, ובהמשך יהיה לנו אותם".

פאולו בנטו מאמן נבחרת פורטוגל. ברני ארדוב
יצטרך למצוא פתרון לחסרונו של פפה. בנטו/ברני ארדוב

צפון אירלנד קיוותה לנצל את דחיפה הקהל הביתי ולרשום ניצחון בכורה במוקדמות מונדיאל 2014 על חשבונה של ישראל, אולם נכנעו 2:0 לשערים של ליאור רפאלוב ועדן בן בסט. הזה זה הפסדה השני של צפון אירלנד במוקדמות והיא מדורגת במקום הרביעי בבית ו', עם שלוש נקודות מחמישה משחקים.

"כשאתה שולט במשחק אתה חייב לנצל הזדמנויות", אמר בסיום ההפסד מאמן צפון אירלנד מייקל אוניל, "במחצית הראשונה ייצרנו הרבה מצבים, אבל לא כבשנו ועשינו לעצמנו את החיים קשים. נפלנו מול המתפרצות של ישראל, הפסדנו משחק שלא היינו צריכים להפסיד".

תקוותיה של צפון אירלנד להעפיל למונדיאל נגוזו בעקבות ההפסד, אולם הסיכויים של הנבחרת הצנועה הזו ממילא היו נמוכים. אוניל ספר משחק תשיעי ללא ניצחון כמאמן הנבחרת מאז שהחליף בתפקיד את נייג'ל וורת'ינגטון. "היינו מצוינים במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה הורדנו את הקצב. יש דפוס קבוע שבו אנחנו שולטים בחלקים מהמשחק, במיוחד במשחקי הבית, אבל חסר לנו משהו מנטלי כדי לנצח".

מהראן ראדי, נבחרת ישראל, מול צפון אירלנד. AP
צפון אירלנד נפלה במתפרצות. ראדי נאבק בשחקניו של מייקל אוניל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully