וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסינזון זרק כדור על דרוקר: "הוא כינה אותי 'זבל'"

הפורוורד התעמת גם עם מאמן הכושר, ירושלים תגיש תלונה. דרוקר: "צריך לשים סוף לתופעה שנקראת גילי מוסינזון"

המחזור ה-18 בליגת העל הושלם הערב (שני) עם שני משחקים. באשקלון, הקבוצה המקומית רשמה הפסד נוסף להפועל ירושלים 66:76, והאדומים שמרו על המקום השני בטבלה. בסיום המשחק החלה מהומה כאשר פורוורד אשקלון גילי מוסינזון התעמת פיסית עם מאמן הכושר של ירושלים ועם מאמן ירושלים שרון דרוקר. במשחק השני גברה מכבי חיפה המתאוששת 86:96 על מכבי אשדוד המדרדרת.

גילי מוסינזון שחקן אליצור אשקלון. מגד גוזני
"זו לא הפעם הראשונה". מוסינזון/מגד גוזני

הפועל ירושלים המשיכה במסע הניצחונות, ורשמה ניצחון שלישי ברציפות, עם 66:76 על אשקלון. אלא שבסיום השמחה של ירושלים הופרעה כאשר פורוורד אשקלון החל בדין ודברים עם מאמן הכושר של הפועל ירושלים, אהרון יעקובי, שעברו היה מתאגרף מקצועי. עוד קודם לכן השליך מוסינזון כדור לעבר שרון דרוקר, וטען: "הוא קרא לי 'זבל'". בירושלים טענו כי לאחר מכן מוסינזון התגרה במאמן הכושר, וסטר לו, ואילו באשקלון סיפרו כי מאמן הכושר שלח אגרוף לעבר השחקן, שהתחמק. לוואלה! ספורט נודע כי ירושלים תגיש תלונה באיגוד הכדורסל נגד מוסינזון.

גילי מוסינזון התייחס לתקרית בסיום: "הסתיים המשחק, דרוקר לחץ יד לעדי אזולאי ופתאום משום מקום כדור המשחק היה על הרצפה והוא גלגל לעברי את הכדור וצעק עליי, 'קח את הכדור שלך יא זבל, יא זבל, קח את הכדור שלך יא זבל', איזה שלוש פעמים יא זבל. הייתי בהלם, הוא הסתובב, זרקתי עליו את הכדור בראש. ניגש אליי המאמן כושר שלהם, הוא תפס לי את היד, נתתי לו סטירה ובזה נגמר המקרה".

"קורה ששחקנים מורחקים בכדורסל", הוסיף. "מה שנראה לי מוזר זה שבמשחק שלא השפעתי, שיחקתי אולי איזה דקה לא יותר, לא הייתי ממש חלק מהמשחק, הוא בא אליי בסוף המשחק ומתחיל לקלל אותי. זה הרבה יותר חריג משחקן שמורחק פעם או פעמיים בעונה. אין ביני לבין שרון דרוקר שום קשר. לא התאמנתי אצלו אף פעם, לא מכיר את הבן אדם. זה קרה משום מקום, אני כותב עכשיו מכתב לארגון המאמנים. עמד לידי הקפטן עודד שעשוע, רגב סימון ודודו שמריז, מזל שלי שהם שמעו ויכולים להעיד את מה שדרוקר אמר לי. הם היו גם בהלם, זה היה בלי קשר לכלום ובלי קשר למשחק".

"אני מגנה סוג של אלימות", סיים את דבריו. "התגובה שלי הייתה ברגע של כעס, אני נגד הדברים האלה, מגנה כל סוג של אלימות. הייתי פשוט בהלם טוטאלי".

מוסינזון צפוי לעמוד לועדת משמעת בעקבות התקרית, הוא לא עמד לוועדת משמעת העונה, למרות שהורחק כבר פעם אחת מול מכבי חיפה, לאחר שספג שתי עבירות בלתי ספורטיביות לאחר שבע דקות בלבד.מאחר והתקרית לא אירעה בזמן משחק בפועל, לא בטוח שייקנס בסכום הקבוע בתקנון, שעומד על 12 אלף שקל.

שרון דרוקר מאמן הפועל ירושלים. קובי אליהו
"אין למוסינזון מקום בכדורסל". דרוקר/קובי אליהו

שרון דרוקר הגיב לדבריו של מוסינזון ואמר הלילה בשיחה עם וואלה! ספורט: "אני חושב שצריך לשים סוף לתופעה הזאת שנקראת גיל מוסינזון. שצריך להתעסק בספורט, זו לא פעם ראשונה שהוא מדבר, זורק כדורים, עושה פאולים מלוכלכים, אני חושב שהמקום שלו לא במגרש הכדורסל. זוהי דעתי האישית בלבד. בסך הכל אנו שמחים על הניצחון וגם האירוע הזה הוא היסטוריה מבחינתי".

עוד קודם לכן אמר דרוקר: "זו לא פעם ראשונה שזה קורה איתו. אני מקווה שהגורמים הרלוונטיים יטפלו בו".

על המשחק אמר המאמן: "ידענו שמצפה לנו קרב מול קבוצה שנלחמת על החיים שלה. שיחקנו טוב במחצית הראשונה, ובמחצית השנייה שיחקנו הגנה מצוינת".

מאמן הכושר של ירושלים אהרון יעקובי סיפר הלילה על התקרית לוואלה! ספורט: "ראיתי שהיו חילופי דברים בין מוסינזון לדרוקר, אבל מה שקרה ששרון סובב את הגב וגילי, עם הכדורסל ביד זרק בחזקה את הכדור על העורף של שרון דרוקר. כשראיתי את זה, הלכתי לגילי ואמרתי לו: 'גילי, אתה לא מתבייש? מה אתה עושה?' , אז הוא עונה לי : 'אתה אפס' ונתן לי סטירה. הסטירה הדליקה אותי מיד, אבל נרגעתי תוך מספר שניות, ואני גאה בעצמי שלא החזרתי לו. גילי ראוי לעונש מאוד מאוד חמור ולגינוי של התנהגות לא ספורטיבית, במיוחד מול מאמן של קבוצה יריבה, בושה וחרפה".

יעקובי המשיך: "כשמשחק נגמר כל מה שהיה על המגרש בטל ובוטל. יכולים להיות כל מיני ארועים שהם חלק מאירועים ספורטיבית אך שמשחק נגמר הופכים לחברים. מה שגילי עשה זו התנהגות לא ספורטיבית , אנושית או תרבותית. גילי טוען שתקפתי אותו? זו בושה וחרפה. שאלתי אותו למה הוא עושה את זה והוא אומר לי מה אתה מתערב, תסתום יא אפס, זה מה שהיה. כל דבר אחר, הוא רוצה להציל את עורו ולשכתב את מה שקרה וגם זו התנהגות מבישה. הדברים של דרוקר? אם הוא אומר שתקפתי אותו אז מוסינזון יכול להמציא גם כל דבר אחר. אתה זורק כדור למאמן ופוגע בו בראש? זו התנהגות לא אנושית. זה לא ראוי לתגובה וצריך להוקיע מעשה כזה. אסור שאנשים כאלו יעלו על המגרש".

"או שגילי יתנצל או ויתרום לארגון שאבחר או שאגיש נגדו תלונה במשטרה ותביעה אזרחית. אנשי אשקלון התחננו בפני שלא אעשה זאת וזה רק בתנאי שיתנצל על התקרית ושיתרום לארגון צדקה שאבחר כסף. ההתנהלות של גילי היא בושה וחרפה ואין לה מקום על מגרשי הספורט".

"אני לא מעלה על דעתי ששרון היה אומר מה שאומר כולם היו מרוצים היה משחק צמוד ומאוד יפה וצמוד, ניצחנו ואני לא מאמין שלשרון היה אינטרס להגיד דבר כזה, זו לא השפה והתרבות שלו. בשביל התנהגות כזאת יכול להגיד כל דבר, אם אני הייתי תוקף את גילי זה לא היה נגמר טוב, הייתי אלוף ישראל באגרוף 15 שנה", חתם יעקובי.

מאמן מכבי אשדוד עופר ברקוביץ'. מגד גוזני
מה קורה לקבוצה שלו? ברקוביץ' מנסה לפענח/מגד גוזני

באולם רוממה המחודש גברה מכבי חיפה על מכבי אשדוד 86:96. הקבוצה מהכרמל פתחה פער במחצית השנייה ושמרה עליו עד הסיום. מאמן אשדוד עופר ברקוביץ' התייחס להפסד בסיום: "לא תמיד צריך להיות חייכן ונחמד. יש לנו משחק מול גליל עליון בשבת ונעשה את התיקונים שצריך לעשות. אנחנו מקבלים סלים קל מדי, יותר מדי נקודות. יש לנו כמה דברים לחשוב עליהם בדרך, ונעשה את זה. הייתה לנו סוג של ירידה ואין לזה הסבר, או סיבות שאני מוצא לזה. נמשיך את הבירור, אבל קודם כל צריך לעצור את זה. נצטרך לאסוף את הכוחות מול גליל ולהתחיל חזק מהרגע הראשון, לא כמו במשחק הזה".

מאמן מכבי חיפה בראד גרינברג: "הפסדנו כמה משחקים בחוץ, אבל בין לבין שיחקנו טוב נגד מכבי תל אביב, ניצחנו את ירושלים וחולון, כך שלא ממש דאגתי. זו ליגה ארוכה וצריך לקבל את הכול כחלק ממכלול שלם".

על פול סטול: "אני אוהב את פול. הוא שחקן אמוציונלי. באותו זמן אני מנסה לעזור לו לגרום לשחק בצורה נכונה ולעזסור לו להתקםד כשחקן. אקח שחקנים כמוהו בכל זמן. ג'יימס תומאס הוא ג'יינס תומאס. הוא שחקן חכם, ויודע היכן להיות כדי להשיג נקודות. הוא מקצוען אמיתי".

ג'יימס תומאס: "כולם שיחקו חזק, הגענו למשחק מרוכזים. הייתי טוב ואני שמח. גל מקל שלט במשחק, והוא ריכז מצוין הערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully