וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסימיליאנו אלגרי: "נצטרך לשחק עם הרבה אומץ"

מאמן מילאן מוכן לקרב ברצלונה (ד', 21:45, ספ'5). צ'אבי: "הם תמיד עושים לנו קשיים". גלאטסראיי - שאלקה (21:45, 5+)

ערב נפלא נוסף של כדורגל מליגת האלופות מצפה לנו מחר (רביעי), כאשר שני משחקים יסיימו את הסיבוב הראשון של משחקי שמינית גמר המפעל. באיטליה, מילאן מחכה לברצלונה האימתנית ואילו בטורקיה, גלאטסראיי המסקרנת מארחת את שאלקה.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי כובש פנדל מול שוער מילאן כריסטיאן אביאטי. רויטרס
ככה זה נראה לפני שנה. מסי מכניע את אביאטי/רויטרס

מילאן - ברצלונה (21:45, ספורט 5 ו-HD)

את ה-18 במאי 1994 לא ישכחו במילאנו לעולם. גמר ליגת האלופות הפגיש את הרוסונרי ואת הדרים טים של יוהאן קרויף מברצלונה, שהגיעה מלאת אמונה לגבי סיכוייה להניף את הגביע בפעם השנייה תוך שלוש עונות. בתום משחק היסטורי שנערך באתונה, המילאנזים חגגו 0:4 מדהים ואין ספק שהפעם הם יסתפקו גם בחצי מנה.

בשנה שעברה הקבוצות נפגשו ארבע פעמים במפעל. פעמיים בשלב הבתים, כאשר בסן סירו האורחים מנצחים 2:3 במשחק נהדר ופעמיים ברבע הגמר, שם המפגש הראשון, אותו אירחה מילאן, הסתיים ב-0:0. בגומלין, בארסה עברה בלי קשיים וכעת מילאן תנסה לנקום.

סטפן אל שעראווי שחקן מילאן. רויטרס
הוא כשיר ומילאן רגועה יותר/רויטרס

זה לא יהיה פשוט בכלל. האיטלקים בעונה בינונית מאוד והם רק במקום הרביעי בסרייה A. גם את זריקת המרץ העיקרית שלהם, מריו באלוטלי, שלא מפסיק לכבוש מאז הגיע למועדון, הם לא יכולים לשתף במשחק הזה. מילאן בכל זאת יכולה לשאוב עידוד מהעובדה שהיא לא הפסידה שישה משחקים ברציפות ושהיא מחזיקה ברצף של שישה ניצחונות ביתיים בכל המסגרות.

בארסה ממשיכה לשייט בלה ליגה, בדרך להשבת תואר האליפות אחרי שנה. הקטאלנים רשמו שני ניצחונות ליגה רצופים ובהמשך השבועיים הקרובים מצפים להם עוד משחקים גדולים מול סביליה וריאל בליגה וגם מול הבלאנקוס בגביע. דווקא במשחקי החוץ ברצלונה קצת מתקשה לאחרונה וניצחה פעמיים בלבד בחמשת המשחקים האחרונים. היא גם נתון זהה בחמשת משחקי החוץ האחרונים באלופות, כולל הפסד לסלטיק העונה.

צ'אבי שחקן ברצלונה. Victor Fraile, GettyImages
מתקשים לאחרונה במשחקי החוץ. צ'אבי/GettyImages, Victor Fraile

לאחר שקיבל המלצות מסילביו ברלוסקוני "לשמור אישית על מסי", ערך מסימילאנו אלגרי, מאמן מילאן, את מסיבת העיתונאים שלו: "יהיה משחק נהדר, בו המועדון המצליח בעולם יפגוש את הקבוצה הטובה בעולם. נצטרך לשחק עם הרבה אומץ, כוח ונחישות מול בארסה. צריך לרוץ הרבה ולהיות מאוד טכניים. ננסה להגביל את החזקת כדור שלהם. צריך לעלות למגרש עם תחושה שאפשר להעיף אותם". המאמן גם הבטיח: "אל שעראווי לא פצוע. הוא ישחק".

צ'אבי הפנטסטי, שינסה להנהיג כהרגלו את הקישור של ברצלונה, אמר: "יש לנו שבעה או שמונה משחקים מאוד קשים בתקופה הקרובה ואנחנו מקווים ומאמינים שנצלח את כולם בשלום. גם בליגת האלופות וגם בגביע". לגבי היריבה הוסיף קשר נבחרת ספרד: "אומרים שמילאן נראית לא טוב, אבל אנחנו מדברים על קבוצה איטלקית, עם יותר גביעי אירופה מאשר ברצלונה והם תמיד עשו לנו בעיות".

בסך הכל, שתי הקבוצות נפגשו 15 פעמים לאורך ההיסטוריה, כאשר בארסה ניצחה שש פעמים, מילאן ארבע וחמישה משחקים הסתיימו ללא הכרעה. בסן סירו אגב, מילאן ניצחה רק פעם אחת בשישה משחקים, אולם בארסה ניצחה רק שלוש פעמים ב-16 משחקים על אדמת איטליה.

מסימליאנו אלגרי, מאמן מילאן. רויטרס
הקבוצה שלו תייצר סוג של הפתעה? אלגרי/רויטרס

גלאטסראיי - שאלקה (21:45, ספורט 5+)

כמובן שרוב העיניים יופנו לאיטליה, אבל בטורקיה צפוי לא פחות אקשן, כאשר דידייה דרוגבה, ווסלי סניידר וחבריהם יפגשו את הקבוצה הדועכת מהבונדסליגה.

הבכורה של דרוגבה הייתה קסומה והסתיימה עם שער וחצי בישול תוך דקות ספורות, שסידרו לגלא שלוש נקודות יקרות במאבק האליפות והיא מובילה את הליגה בארצה ביתרון שש נקודות.

בוראק ילמאז שחקן גלאטסראיי. רויטרס
בוראק ילמאז וגלא יתקרבו לשמונה הגדולות?/רויטרס

שאלקה לעומת זאת, סיימה רק ב-2:2 בשבת מול מיינץ, כאשר גם היא נהנית מצמד של הרכש החדש והמצוין שלה, מישל באסטוס. יחד עם זאת, הגרמנים ללא ניצחון כבר ארבעה מחזורי ליגה רצופים והם לא ניצחו כבר שמונה משחקי חוץ רצופים בכל המסגרות. לא נתון מבטיח להגיע איתו לעלי סמי ין, שמבטיח להיות גועש במיוחד. במשחק הבית האחרון שלה באלופות, גלא גברה מנצ'סטר יונייטד.

מדובר במפגש ראשון אי פעם בין הקבוצות. גלא שיחקה 24 פעמים מול יריבות גרמניות, 11 מהן היו בבית. במשחקים אלה, היא עומדת על מאזן של שני ניצחונות בלבד, אבל גם שני הפסדים ושבע תוצאות תיקו. שאלקה הגיעה פעמיים לטורקיה וסיימה בתיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully