וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוויט הווארד תוקף: "קובי בריאנט הוא לא רופא"

לסנטר של הלייקרס נמאס מהדיבורים סביב פציעותיו: "זו הקריירה שלי. אם אני נפצע, מה קורה? החיים של כולם נמשכים"

עונה לא פשוטה עוברת על דוויט הווארד. הסנטר האימתני של הלייקרס לא רק לקח חלק בהפסדים הכואבים של הקבוצה בתחילת העונה, אלא גם סבל מלא מעט פציעות, שנגררו גם בתקופה האחרונה, בה סוף סוף מצליחה הקבוצה מלוס אנג'לס לנצח. רק אתמול אמר קובי בריאנט על הפציעה האחרונה של הסנטר בכתף: "אין לנו זמן לחכות שהכתף של הווארד תחלים, אנחנו צריכים להתחיל לזוז". הערב (חמישי), ענה הסנטר לכוכב.

דוויט הווארד שחקן לוס אנג'לס לייקרס עם קובי בריאנט. mark j. terrill, AP
נמאס לו מכל הדיבורים סביבו. הווארד עם בריאנט/AP, mark j. terrill

"זו סתם דעתו, זה הכל", ירה הווארד לקראת המשחק של הלייקרס מול בוסטון. "הוא לא רופא, אני לא רופא. זו סתם דעתו". הווארד אף התייחס ליחס של האוהדים בתקופה האחרונה ואמר: "אני רוצה לשחק. כלומר, למה שלא ארצה לשחק? בו זמנית, זו הקריירה שלי, העתיד שלי, החיים שלי. אני לא יכול להשאיר את כל זה למישהו אחר כי אני לא מטפל בעצמי מספיק. אז אם אנשים עצבניים עליי על זה שאני לא משחק, מה אכפת לי?".

הסנטר המשיך לירות לכל הכיוונים ואמר: "לא קל לשחק בעמדה שלי. צריך לדחוף שחקניים כבדים, וצריך להשתמש בהרבה כוח. בסופו של דבר, זאת הקריירה שלי. אם אני נפצע, מה קורה? החיים של כולם נמשכים. אני לא רוצה שיהיה לי עוד קיץ בו אני מחלים ומנסה להיות כשיר שוב. בעונה שעברה ניסיתי להוכיח את עצמי ולהראות לאנשים שאני מסוגל לשחק גם כשאני פצוע. עכשיו אני צריך לשמור על עצמי. אני רוצה לחזור שנה הבאה ולרשום עונה מצויינת. זה מה שאני רוצה לעשות".

שחקן  לוס אנג'לס לייקרס דוויט הווארד. GettyImages
מי ישמור על עצמו אם לא הוא? הווארד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully