וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: אנגליה ניצחה 1:2 את ברזיל

למפארד סידר לאנגלים ניצחון יוקרתי. צרפת-גרמניה 2:1, הולנד-איטליה 1:1, ספרד-אורוגוואי 1:3, שבדיה-ארגנטינה 3:2

קמפיין מוקדמות מונדיאל 2014 בברזיל יחזור בחודש הבא, והערב מתקיימים משחקי אימון אחרונים לקראת חזרת הדבר האמיתי. במוקד, עומדים כמה מפגשים מסקרנים במיוחד. אלופת העולם ואירופה ספרד גברה 1:3 על אלופת הקופה אמריקה אורוגוואי, ארגנטינה וליאונל מסי ניצחו 2:3 בשבדיה, אנגליה השיגה 1:2 יוקרתי על ברזיל, איטליה השוותה בדקה ה-91 וסיימה ב-1:1 בהולנד, גרמניה ניצחה 1:2 בחוץ את צרפת.

ססק פברגאס שחקן נבחרת ספרד. רויטרס
ניצל טעות קשה של מוסלרה. פברגאס/רויטרס

ספרד - אורגוואי 1:3

קרלס פויול חגג את ההופעה ה-100 שלו בלה רוחה עם ניצחון מרשים מאוד במשחק אימון, שנערך באצטדיון חליפה בדוחא, קטאר. ספרד ניצחה 1:3 את מחזיקת הקופה אמריקה, בזכות צמד מצוין של פדרו ושער מוקדם של ססק פברגאס אחרי טעות קשה של מוסלרה. כריסטיאן רודריגס כבש את השער של אורוגוואי, שנמצאת לאחרונה בכושר ממש לא טוב.

ספרד עלתה ליתרון בדקה ה-16 כשססק פברגאס בעט כדור חזק מ-25 מטר, מוסרלה היה צריך לתפוס את הכדור אך פיספס אותו. 0:1 לספרד. השוויון הגיע בדקה ה-30 כשכריסטיאן רודריגס קיבל מסירת עומק מצוינת מקסארס, חדר לרחבה ובעט פנימה את ה-1:1. בדקה ה-52 כבשה ספרד את השני לאחר שמסירת עומק של פיקה מצאה את פדרו, שמאגף ימין של הרחבה בעט מצוין לפינה הרחוקה את ה-1:2. בדקה ה-75 כבשה ספרד את השלישי כשמסירת רוחב של פברגאס מצאה את פדרו, שניצל חולמנות של מוסלרה ובעט פנימה את ה-1:3.

שחקני נבחרת ארגנטינה גוסאלו היגואין חוגג עם ליאונל מסי. רויטרס
ארגנטינה נראית נהדר. מסי והיגואין חוגגים/רויטרס

שבדיה - ארגנטינה 3:2

אחד המפגשים המסקרנים של הערב היה בין הנבחרות של זלאטן למסי, אבל דווקא שני הכוכבים האדירים הללו לא כבשו. מי שכן כיכב היה גונסאלו היגואין, שהיה אחראי ישיר לשער הראשון וכבש את השלישי של האלביסלסטה, שלא הפסידו כבר תשעה משחקים ברציפות. השבדים, שסיימו ב-4:4 מטורף מול גרמניה באוקטובר, שוב סיפקו משחק מרתק, אבל הפעם ירדו מנוצחים.

ארגנטינה כבשה שער מוקדם כבר בדקה השלישית. אנחל די מריה מסר כדור עומק לגונסאלו היגואין, שניסה ליישר למרכז, זה פגע במיקאל לוסטיג וזה חדר פנימה, 0:1 לאלבסליסטה. בדקה ה-18 הצליחה שבדיה לאזן, לאחר שהגבהה של גרנקוויסט מצאה את יונאס אולסן, שעלה מעל כולם ונגח פנימה את ה-1:1. ארגנטינה לא חיכתה הרבה זמן והצליחה לכבוש את השני בדקה ה-19. די מריה הכניס כדור עומק נהדר לסרחיו אגוארו, שבעט מ-10 מטר כדור חזק לפינה וקבע 1:2. ארגנטינה כבשה את השלישי בדקה ה-23 כשהפעם הכובש היה היגואין, שעשה את זה לאחר מסירה מצוינת של ליאו מסי.

מסי היה קרוב למצוא את הרשת בדקה ה-57, עם הקפצה אופיינית מול היציאה של השוער איזקסון, אבל האחרון התעשת, הספיק לחזור בזמן והדף בצורה מדהימה עם מספרת מקו השער. ראסמוס אלם הצליח לצמק ממש לפני הסיום, עם בעיטה חופשית אדירה.

שחקני נבחרת אנגליה חוגגים עם ווין רוני. רויטרס
אנגליה חוגגת עם רוני/רויטרס

אנגליה - ברזיל 1:2

ניצחון יוקרתי מאוד לנבחרת שלושת האריות, שממשיכים את הפתיחה הטובה שלהם מקמפיין מוקדמות המונדיאל. האנגלים שוב הוכיחו כמה וומבלי המחודש משחק לצידם והסתדרו למקות חסרונם של ג'רמיין דפו ודניאל סטארידג', כאשר הם נעזרים בשערים של ווין רוני ופרנק למפארד המנוסים. ברזיל, שחושבת כבר על גביע הקונפדרציות בקיץ הקרוב וכמובן על המונדיאל שתארח בקיץ הבא, הייתה רחוקה מלהרשים ולמעשה שלטה רק למספר דקות בתחילת המחצית השנייה. רונאלדיניו, שהוחזר אחר כבוד לסגל, לא סיפק את הסחורה כלל ואף החמיץ פנדל. אשלי קול רשם ציון דרך יפה עם הופעה 100 במדי אנגליה.

בדקה ה-18 הייתה קרובה ברזיל לעלות ליתרון לאחר שבעיטה של רונאלדיניו נעצרה בידו של ג'ק ווילשר. רונאלדיניו בעצמו בעט את הפנדל לא טוב, ג'ו הארט הדף. בדקה ה-27 הצליח ווין רוני להעלות את אנגליה ליתרון לאחר שג'ק ווילשר הכניס מסירת עומק לתיאו וולקוט, שבעט ונבלם על ידי ז'וליו סזאר, הכדור חזר לרוני, שבעט מ-16 מטר פנימה את ה-0:1.

השוויון של ברזיל הגיע בדקה ה-48. פרד, שעלה מהספסל שניות קודם לכן, נהנה מאיבוד כדור שטותי של גארי קייהיל ומצא את הרשת מתוך הרחבה. חלפה דקה ופרד כמעט כבש שוב, הפעם הבעיטה שלו שפשפה את המשקוף. קייהיל כמעט תיקן עם נגיחה מקרוב בדקה ה-56, סזאר הציל נהדר.

אנגליה חזרה להוביל בדקה ה-60. רוני גנב כדור להגנה והשאיר היטב ללמפארד, הקשר הוותיק סובב בצורה מושלמת עם הפס, לקורה ופנימה. 1:2 לאנגלים.

ג'רמיין לנס נבחרת הולנד חוגג שער. AP
יכולת אישית גבוהה. לנס חוגג/AP

הולנד - איטליה 1:1

דרמה גדולה בהולנד, שם האיטלקים הצליחו להשוות שניות לפני השריקה האחרונה. המארחים דווקא שיחקו היטב ושלטו לאורך דקות ארוכות, אבל החילופים בשורות האזורי שינו את התמונה ואיטליה מצאה את השוויון הדרמטי.

הולנד עלתה ליתרון בדקה ה-33. ההגנה האיטלקית התקשתה להרחיק, ג'רמיין לנס השתלט בחזה, הקפיץ נהדר מעל דוידה אסטורי ובעט פנימה. האיטלקים, כמו שרק הם יודעים לעשות, השוו בדקה ה-91. מרקו וראטי מסר לג'ילארדינו, קיבל חזרה ומתוך הרחבה כבש. 1:1 דרמטי בארץ השפלה.

קרים בנזמה, שחקן נבחרת צרפת מול מאטס הומלס, שחקן נבחרת גרמניה. רויטרס
ניצחון יפה להומלס וגרמניה על בנזמה וצרפת/רויטרס

צרפת - גרמניה 2:1

יופי של ניצחון למאנשאפט בחוץ על הטריקולור, במשחק שנערך בסטאד דה פראנס. האורחים שיחקו היטב ונהנו משער ניצחון אדיר משילוב של שני שחקני ריאל מדריד, מסוט אוזיל וסמי חדירה.

דקה בלבד לפני הירידה לחדרי ההלבשה, הטריקולור עלו ליתרון. מוסא סיסוקו, כוכבה החדש של ניוקאסל נגח ראשון ומתיו ולבואנה השלים בנגיחה נוספת. 0:1 לצרפת. השוויון של גרמניה הגיע בדקה ה-51, כאשר תומאס מולר כבש בבעיטה מתוך הרחבה בתום מתפרצת קטלנית של האורחים. המהפך של המאנשאפט הושלם 16 דקות לסיום. מסוט אוזיל שלח כדור עומק שכל מילה אחרת מלבד "גאוני" תהיה קטנה עליו וסמי חדירה, עם החלק החיצון של הנעל, כבש משבעה מטרים. שילוב מושלם בין שחקני ריאל מדריד ושער גדול לגרמניה.

שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו מול שחקן נבחרת אקוודור חואן פארדס. רויטרס
סופסוף שער בנבחרת. רונאלדו/רויטרס

משחקים נוספים:

יפן - לטביה 0:3
ליפן: שינג'י אוקזאקי (41 ו-61), קייסוקה הונדה (60)

דרום קוריאה - קרואטיה 4:0
לקרואטיה: מריו מנדז'וקיץ' (32), דריו סרנה (41), ניקיצה ילאביץ' (58), מלאדן פטריץ' (86)

צ'ילה - מצרים 1:2
לצ'ילה: אדוארדו ורגאס (60), קרלוס קרמונה (66). למצרים: מוחמד סלאח (88)

יוון - שוויץ 0:0

אירלנד - פולין 0:2
לאירלנד: קיירן קלארק (35), ווסלי הולהאן (76)

רומניה - אוסטרליה 2:3
לרומניה: כריסטיאן טנאסה (34), בוגדן סטנקו (80), גבריאל טורז'ה (84). לאוסטרליה: לוק ווילשר (45), רוברט קונרת'וויט (54)

בלגיה - סלובקיה 1:2
לבלגיה: אדן הזאר (10, פנדל), ניקולא לומבארטס (90). לסלובקיה: ריצ'ארד לאסליק (87)

ניקיצה ילאביץ' שחקן נבחרת קרואטיה. AP
ניצחון קליל. ילאביץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully