וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקל קינן: "זאת עוד שיטה שאנחנו לוקחים בחשבון"

24.1.2013 / 10:24

בלם הנבחרת על המערך החדש, שכולל שלושה בלמים ושני חלוצים. אבוחצירא: "לוקח זמן להתרגל לשיטה, אבל הצלחנו"

"אנחנו מתכוננים למשחק החשוב מול פורטוגל במרץ. יש עוד משחק אימון נגד פינלנד ואני חושב שבסך הכל זו עוד שיטה שאנחנו לוקחים בחשבון. הפעם זה נראה לא רע, אבל כמובן שהמבחן הרציני ביותר יהיה במרץ ואני בטוח שנגיע מוכנים". כך אמר בלם נבחרת ישראל דקל קינן, בעקבות המערך הטקטי שניסה אתמול לתרגל אלי גוטמן במשחק אימון מול הנבחרת הצעירה (2:1 לבוגרת). כזכור, גוטמן תרגל מערך של חמישה שחקני הגנה עם שני מגנים תוקפים, ושני חלוצים.

בעוד פחות משבועיים תארח הנבחרת את פינלנד למבחן אחרון לפני המפגש מול פורטוגל ב-22 במרץ, ועד אז גוטמן יקבל החלטה לגבי המערך. קינן נשאל על המפגש הצפוי עם כריסטיאנו רונאלדו ונבחרת פורטוגל בחודש מרץ והוסיף: "לא רוצה להתייחס ספציפית לשחקן כזה או אחר, אבל המטרה היא שנהיה יותר מאורגנים בהגנה וזו עוד שיטה שאנחנו עובדים עליה כרגע. בואו נהיה כנים, פורטוגל נבחרת יותר טובה מישראל והם גם הפייבוריטים. אבל במשחק אחד נתון, אם נהיה מאורגנים ונעשה בדיוק מה שהמאמן והצוות המקצועי דורשים, יש לנו סיכוי. פורטוגל נבחרת מאוד חזקה, מהטופ העולמי, אבל אנחנו האחרונים שנרים ידיים".

"היה כיף להיפגש שוב עם החברים בנבחרת. החזרה שלי לארץ, שהביאה זימון לנבחרת, הצדיקה את עצמה. אין כמו להיות שחקן נבחרת וכמובן שיש המון שחקנים בחו"ל ויש תחרות גדולה מאוד על הסגל, אני חושב שזה דבר מאוד חיובי", סיכם הבלם.

דקל קינן בלם נבחרת ישראל. ברני ארדוב
"בואו נהיה כנים, פורטוגל נבחרת יותר טובה מישראל והם גם הפייבוריטים". קינן/ברני ארדוב

החלוץ שמעון אבוחצירא הוסיף: "כל אחד מאיתנו למד שיטה חדשה וטובה, תרגלנו אותה בצורה טובה. זה מה שהמאמן ביקש ואנחנו השחקנים צריכים לבצע את זה על המגרש. אני מקווה שעשינו את זה טוב. הבנתי שגם צילמו את המשחק, המאמן יעבור על זה, מה שצריך לתקן, נתקן בהמשך ונמשיך הלאה". גוטמן הבהיר לשחקנים הנבחרת באימון: "כשעושים הגנה, המערך שלנו משתנה. שחקן אחד מההתקפה יורד לקו ועושה הגנה". אבוחצירה: "לוקח זמן להתרגל לשיטה כזו, כי בנבחרת אין לך הרבה אימונים. היום הצלחנו לעשות את העבודה כמו שצריך. פעם אלירן יורד לקו ואני נשאר בשפיץ ופעם להיפך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully