וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: שון דניאל נתפס בשימוש בחומרים אסורים

23.1.2013 / 10:46

חשיפת וואלה! ספורט: תוצאות בדיקה שערך השחקן ב-14 בנובמבר העלו כי השתמש בריטלין, הכולל רכיבים אסורים. חולון: הצהרנו מראש, לא ידענו שריטלין אסור. העונש האפשרי: מנזיפה ועד הרחקה ארוכה

סערה בהפועל חולון: פיב"א הודיעה לקבוצה כי בבדיקת חומרים נרקוטיים שערך שון דניאל ב-14 בנובמבר 2012 עלה כי השתמש בריטלין, הכולל בתוכו רכיבים אסורים.

בחולון טוענים כי הצהירו מראש שדניאל, שבמקביל לומד משפטים במכללה, לוקח ריטלין עבור לימודיו - וכי לא ידעו, כמובן, על היותה של התרופה אסורה.

פיב"א הודיעה לחולון כי היא אוסרת על שילובו במשחק היורוצ'אלנג' הערב (20:00) מול סלונוקי אולאג'. בשבוע הבא ייערך דיון בפיב"א בעניין דניאל, כאשר העונש האפשרי נע בין נזיפה לבין הרחקה לשלושה חודשים מכל פעילות ספורטיבית.

שון דניאל שחקן הפועל חולון. מגד גוזני
הכל בגלל הריטלין? דניאל/מגד גוזני

דניאל, 23, הפך הקיץ לנציג השלישי של משפחתו בנבחרת ישראל אחרי אביו מוטי וסבו מוסה. העונה הוא רשם ממוצעים של 7.2 נקודות ו-2.7 ריבאונדים למשחק במדי חולון.

הפועל חולון חזרה השבוע לסורה אחרי שני ניצחונות רצופים שקטעו רצף של שבעה הפסדים, עם הפסד ביתי לגלבוע/גליל, והיא ניצבת במקום התשיעי בלבד בטבלה עם מאזן שלילי של 9:5. בזירה האירופית החלה חולון את דרכה בשלב הטופ-16 של היורוצ'אלנג' עם הפסד לפריס לבלואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully