וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חצי שנה בלבד: מנכ"ל הפועל ירושלים התפטר

10.1.2013 / 19:40

אמיר הוכפלד הודיע על סיום תפקידו ליו"ר הקבוצה יעקב לירז, דני כהן יחליפו. גורם: "הוא ביצע לא מעט טעויות ניהול חמורות"

רעידת אדמה בהפועל ירושלים: לוואלה! ספורט נודע שלאחר חצי שנה בלבד בה כיהן כמנכ"ל הפועל ירושלים, התפטר היום (חמישי) אמיר הוכפלד מתפקידו. גורמים בירושלים הסבירו כי הוכפלד מסיים את תפקידו עקב חוסר שביעות רצון מ"לא מעט פעולות ניהוליות וטעויות ניהול חמורות מצידו, עליהן לא היה ניתן לעבור לסדר היום", כך הגדירו זאת מספר גורמים בקבוצה.

בשבוע האחרון התקיימו שיחות אינטנסיביות בין קברניטי הפועל ירושלים סביב מצב הקבוצה, והערב זומן הוכפלד לישיבה דחופה במשרדו של יעקב לירז, בה נכחו גם חברי הדירקטורון ובנוכחות הוכפלד בכדי להציג את טיעוניו. במסגרת אותה ישיבה הוחלט רשמית על סיום תפקידו של הוכפלד מתפקידו כמנכ"ל הקבוצה. מי שיחליף אותו בתפקיד הוא דני כהן.

חבר הדירקטוריון של הפועל ירושלים יעקב לירז. מגד גוזני
הוכפלד מסיים קריירה קצרה במיוחד. יעקב לירז/מגד גוזני

זו תקופה ארוכה שגורמים בהפועל ירושלים לא היו מרוצים מניהולו של הוכפלד. לטענת גורמים בקבוצה, הוכפלד לא שיתף את קברניטי המועדון בהחלטות שלקח, שחלקן, לטענתם, "לא הועילו לקבוצה ואף עשו נזק. הפעולות שלו הצביעו על חוסר ניסיון והוא העדיף לא להתייעץ עם אחרים".

עוד נודע לוואלה! ספורט שבקבוצה בדקו מועמדים להחליפו, כשדני כהן, המשמש כחבר דירקטוריון וחבר בוועד המנהל של העמותה, קיבל את התפקיד.

הוכפלד (44) עבד בעבר בערוץ הספורט ובערוץ 10. המנכ"ל היוצא הקדים בעת מינויו במירוץ לתפקיד את גיא הראל ורוני שטייניץ. כזכור, בקבוצה הקימו ועדת איתור בה היו חברים אלי גונן, קובי נבון וליאור חורב, כשאהרון פוגל סייע גם הוא במטרה למצוא מחליף לדני קליין.

שחקן הפועל ירושלים אורי קוקיה. קובי אליהו
האופטימיות הייתה מוקדמת. אורי קוקיה/קובי אליהו

בתוך כך, אם בפועל ירושלים היו אופטימים לגבי חזרתו של אורי קוקיה אל מצבת השחקנים, נראה כי השחקן יצטרך לעבור ניתוח בברך שישבית אותו למשך מספר חודשים. קוקיה שב אמנם השבוע לאימונים, אולם חש כאבים עזים בברך וכנראה יצטרך לעבור ניתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully