וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאנס ארמסטרונג יתוודה אצל אופרה ווינפרי?

הרוכב האגדי יתראיין ב-17 בינואר וכנראה יודה בשימוש בסמים. טענה: הציע תרומה בגובה 250 אלף דולר ל-USADA ב-2004

אחרי שבשבת האחרונה פורסם כי רוכב האופניים האגדי לאנס ארמסטרונג מתכוון להתוודות על שימוש בסמים, היום (רביעי) פורסם כי הוא יתארח אצל אופרה ווינפרי וצפוי להודות בכך. הרוכב לשעבר שנשללו ממנו שבע זכיות בטור דה פראנס וכן נמנע ממנו ליטול חלק בפעילויות ספורט רשמית בעקבות ממצאי האגודה למלחמה בסמים בספורט, יתארח אצל מגישת הטלוויזיה המפורסמת ב-17 בינואר.

למרות שארמסטרונג טען בעבר כי הוא חף מפשע, הוא ספג הרחקה לכל החיים מהאגודה למלחמה בסמים בספורט, אך ב'ניו יורק טיימס' פורסם שהוא מתכוון להודות כי נטל חומרים אסורים כדי לשפר את הישגיו. כידוע, הודאה מהסוג הזה עשויה לסלול את חזרתו להתחרות בתחרויות מרתון וטריאתלון.

לאנס ארמסטרונג. Jamie Squire, GettyImages
יחזור להתחרות? לאנס ארמסטרונג/GettyImages, Jamie Squire

כזכור, בחודש אוקטובר האחרון USADA חשפה מסמך שכלל 1,000 עמודים וכינתה את ארמסטרונג כ"רמאי סדרתי", כשהיא הגדירה את הרוכב האגדי לשעבר בתור "הספורטאי שהפעיל את מערכת הסמים הכי מתוחכמת, מקצוענית ומוצלחת אי פעם בתולדות הספורט".

"הוכחנו הרבה מעבר לכל ספק שלאנס ארמסטרונג היה שותף פעיל בשימוש והעברה של חומרים אסורים משפרי ביצועים, והיה חלק משמעותי מהקנוניה", סיפר מנכ"ל הסוכנות. "לא רק שחבריו לקבוצה נדרשו לתת מאמץ מקסימלי על האופניים, הם גם נדרשו להשתמש בחומרים האסורים, ואם לא - היו מוחלפים".

כידוע, הטענה לפיה ארמסטרונג מתכוון להודות בהאשמות שמיוחסות לו נועדה כדי לאפשר לו להתחרות בתחרויות ספורט רשמיות. עורך דינו טים הרמן אמר על כך: "לאנס צריך לדבר על כך בעצמו". בלי קשר, מנכ"ל הסוכנות סיפר שארמסטרונג הציע לסוכנות תרומה בגובה 250 אלף דולר במהלך שנת 2004, אבל לדבריו הם השיבו בשלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully