וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מציגה: 14 אלף אוהדים באימון

הקטאלנים ערכו אימון פתוח, טיטו וילאנובה העדיף לא לגנוב את הפוקוס מהשחקנים ונשאר בחדר ההלבשה. צפו באימון המלא

חמישה יורו בשביל לראות את ברצלונה. נשמע משתלם, לא? 14 אלף אוהדים גדשו היום (שישי) את המיני-אסטדי, אצטדיון האימונים של ברצלונה וצפו באימון הפתוח של הקבוצה. המחיר כאמור, עמד על חמישה יורו, כ-25 שקלים והכוכבים הגדולים בעולם התרוצצו על כר הדשא למשך כשעה לעיני המעריצים הנלהבים.

מלבד האטרקציה המרכזית, ליאונל מסי כמובן, גם אריק אבידל המתאושש נצפה על כר הדשא. מי שלא עלה להעביר את האימון הוא המאמן טיטו וילאנובה, שעשוי לעמוד על הקווים בדרבי מול אספניול ביום ראשון, אבל העדיף להישאר בחדרי ההלבשה על מנת שלא לגנוב את הפוקוס מהשחקנים. את האימון העביר עוזרו, ג'ורדי רואורה.

ליאונל מסי, ברצלונה. רויטרס
חמישה יורו כדי לראות אותו? לא רע. מסי/רויטרס

השחקנים ביצעו מספר משחקונים פנימיים, קטנים וגדולים יותר, התאמנו על הטיקי-טאקה המפורסם ולבסוף חתמו לאוהדים והתראיינו לגבי המחזור הקרוב, בו ינסו להמשיך את פתיחת העונה ההיסטורית שלהם, הטובה בתולדות הליגה הספרדית ולצבור ניצחון 17 ב-18 מחזורים.

חאבייר מסצ'ראנו אמר: "אחרי כל מה שעברנו בשבוע לפני המשחק מול ויאדוליד, לא חשבנו שטיטו יחזור אלינו כל כך מהר. האימון הפתוח הזה, היחיד בשנה, הוא יום מיוחד למועדון ועבורנו. כל כך הרבה אנשים הגיעו לכאן וזה יפה מאוד, אנחנו לא רגילים לזה באימונים. הדרבי יהיה קשה מאוד. אספניול נואשת לנקודות והיא השתפרה מאז חילופי המאמנים. אגירה שינה את הדינמיקה של הקבוצה הזו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

צפו באימון המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully