וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 31.12

קואנטראו המתוסכל יעזוב את ריאל מדריד? מתיו דבושי סופסוף נוחת בניוקאסל? דווידה אסטורי בדרך לחוויה חדשה באנגליה?

העברות

* סנט אטיין חתמה עם נאנסי על עסקת ההשאלה שתשלח את הקשר יוהאן מולו לסטאד ז'ופרה גישאר. סנט אטיין לא קיבלה אופציית רכישה בעסקה. מולו הוא שחקן החיזוק השני שיגיע בינואר לקבוצה, אחרי שלפני כן היא החתימה את הנורבגי בן ה-18, איריק בירקלונד, מבראן.

* אחרי שניצחה בשני משחקים בלבד מתוך ה-17 שלה העונה, דפורטיבו לה קורוניה פיטרה אמש (ראשון) את המאמן חוסה לואיס אולטרה.

* פלמנגו החליטה לא להאריך את חוזהו של הקשר הארגנטינאי דריו בוטינלי (25) והוא יהפוך לשחקן חופשי החל ממחר.

* פיינורד החתימה את קשרה המבטיח, יין-פול בואטיוס (18), על חוזה חדש שישאיר אותו במועדון עד קיץ 2016.

* גרויטר פורת מהבונדסליגה השאילה את הבלם הצעיר קווין קראוס (20) לקבוצת היידנהיים.

יוהאן מולו שחקן נאנסי לפני בלס מטוידי שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
הושאל לסנט אטיין. מולו מימין/רויטרס

שמועות

* דיווח באנגליה: ריאל מדריד אמנם דורשת על רונאלדו כ-122 מיליון ליש"ט, אבל תסכים להעביר אותו למנצ'סטר יונייטד אם זו תשלם לה 60 מיליון ותוסיף את נאני ודויד דה חאה.

* סוכנו של אלשנדרו פאטו הצהיר שהחלוץ עובר לברזיל: "בחרנו בקורינתיאנס. מילאן מבינה שזה הזמן עבורנו לנסות חוויה חדשה".

* דקו, שחקן ברצלונה לשעבר, משווה בין ז'וזה מוריניו לפפ גווארדיולה: "מה שעשה מוריניו, שזכה בתארים בכל מקום שהיה, זה הרבה יותר קשה. גווארדיולה מאמן גדול, אבל גם בברצלונה אומרים שהוא לא המציא כלום. בואו נראה איך הוא יצליח בקבוצות אחרות, ואז נדע להעריך". כזכור, גווארדיולה שחרר את דקו מברצלונה.

* בלם קליארי ונבחרת איטליה, דוידה אסטורי, נמצא על הכוונת של סאות'המפטון, ובאנגליה מדווחים שהיא כבר הגישה עליו הצעה. הבעיה מבחינתה: גם נאפולי ויובנטוס מעוניינות בשחקן.

* דיווחים שונים באנגליה בימים האחרונים מקשרים בין בלם וולפסבורג, אלכסנדר מדלונג, לפולהאם. הזאבים כנראה יאפשרו לגרמני בן ה-30 לעזוב ללא תמורה.

* עסקת מכירתו של דמבה בה מניוקאסל לצ'לסי קרובה מאוד לסיכום וצפויה לצאת לפועל כבר השבוע. המגפאייז יקבלו 7.5 מיליון ליש"ט על הסנגלי הבינלאומי וינסו לרכוש ממארסיי את לואיק רמי. בה ייאבק על המקום בהרכב עם פרננדו טורס.

* עדיין בניוקאסל: אחרי שלא הצליחו לרכוש אותו בתום מו"מ ארוך בקיץ, המגפאייז קרובים להחתים כעת את מגן ליל ונבחרת צרפת, מתיו דבושי. המחיר: סביב 6 מיליון ליש"ט.

* פאביו קואנטראו, שמאוד מתוסכל ממעמדו בריאל מדריד והצהיר שהוא לא פוסל עזיבה, ממשיך להיות מקושר על ידי כל תקשורת בפורטוגל ובספרד במעבר לצ'לסי.

* באיטליה מדווחים שפנרבחצ'ה וגנואה מנהלות מירוץ על רכישתו של חלוץ לאציו, מאורו סראטה.

* למרות התעניינות של לא מעט קבוצות וביניהן מילאן ובשיקטאש, חלוץ פ.ס.ז'. ננה, שהודיע שהוא יעזוב את הקבוצה הצרפתית, הצהיר שהוא מעדיף לחזור לברזיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully