וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב והפועל רמת גן נפרדו ב-2:2

איזה משחק בבלומפילד: צמד של דמארי (14, 72) לא הספיק לאדומים. ארחיפוב (42) וזגורי (81, פנדל) השוו. חוטבא הורחק

one

ככה לא נראית קבוצה שרוצה אליפות. הפועל תל אביב הייתה בטוחה לפני שבוע שהיא תשיג שש נקודות משני משחקי הבית הרצופים שלה מול הפועל עכו והפועל רמת גן, אבל אחרי שנפרדה הערב (שבת) ב-2:2 בלבד מהאורדונים, היא נאלצת להסתפק רק בשתי נקודות מהמשחקים הללו. הפועל אומנם חוזרת לפסגה על חשבון היריבה העירונית מכבי, אבל שוב עם יכולת רעה מאוד והקבוצה של יוסי אבוקסיס ממשיכה לאבד נקודות יקרות. רמת גן מצדה ממשיכה במגמת השיפור הנהדרת תחת אלי כהן. עומר דמארי כבש צמד (14, 72), אבל אנטון ארחיפוב (42) וישראל זגורי (81, בפנדל אחרי הרחקה של נאעל חוטבא) קבעו שוויון בהחלט מוצדק.

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב (למעלה) מול איתי ארקין שוער הפועל רמת גן. קובי אליהו
ניצל טעות גדולה וכבש. דמארי/קובי אליהו

פעמיים הובילה הפועל תל אביב בבלומפילד מול הפועל רמת גן הצנועה ובכל זאת, היא יצאה רק עם תיקו. איך ולמה זה קרה? האדומים יצטרכו לשאול את עצמם ולמצוא תשובות במהרה. עומר דמארי ניצל טעות גדולה של אקס הפועל טל חן וכבש אחרי פחות מרבע שעה. אלא שבמקום ללכת קדימה, המארחים הלכו לאחור וספגו לקראת סיום המחצית הראשונה מרגליו של אנטון ארחיפוב אחרי מבצע קבוצתי נהדר של רמת גן, ששיחקה דקות ארוכות ללא פחד.

גם תחילת המחצית השנייה הייתה שייכת לאורחים, אבל הנאיביות הייתה בעוכרם ואחרי כמה החמצות הם ספגו את השני של דמארי. פחות מ-20 דקות הייתה צריכה הקבוצה של אבוקסיס לשמור על היתרון, על מנת לפתוח פער של שלוש נקודות בצמרת על פני מכבי תל אביב, שתשחק בחוץ מול מכבי חיפה ביום שני. אלא שתשע דקות לסיום, אדל השמיט כדור בצורה איומה, ארחיפוב בעט וחוטבא הדף בידו מהקו. אסף קינן שלף את האדום, ישראל זגורי השווה מהנקודה הלבנה וחילק את הנקודות.

הפועל תל אביב שבה כאמור למקום הראשון, אבל ביכולת הנוכחית היא לא תוכל לזכות באליפות. במחזור הבא ייצאו האדומים למשחק חוץ מול הפועל חיפה המסובכת. הפועל רמת גן עם חמש נקודות בארבעה מחזורים תחת אלי כהן והיא תארח את בני יהודה במחזור הבא.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
מה עובר על תמוז והפועל?/קובי אליהו

מחצית ראשונה:

דקה 2: ההתקפה באדום נזקקה ל-90 שניות כדי לפצח את הגנת רמת גן. דמארי פרץ והשאיר לבן חיים, שהיה לבד לגמרי, אבל בעט מקרוב לגופו של ארקין. החמצה ענקית לחלוץ ששב מפציעה.

דקה 14: גול! איזו טעות איומה של הגנת רמת גן. ארקין מסר לטל חן, שאיבד לבן חיים בפינת הרחבה. דמארי השתלט, עקף את השוער וכבש. 0:1 לאדומים.

דקה 26: תמיר בן עמי נפצע ומיכאל זנדברג, אקס הפועל תל אביב, החליף אותו.

דקה 32: אטצזיאנוב נכנס לרחבה והוציא כדור רוחב מסוכן, שלא הגיע לאף אחד.

דקה 34: דמארי עבר את ארקין והוציא לממן, שניסה הקפצה קטנה ופגש את המשקוף.

דקה 42: גול! הפועל נרדמה ושילמה ביוקר. מנגה הכניס עומק מצוין לזגורי, שהעביר למרכז ומשני מטרים, ללא שוער, גם ארחיפוב לא יכול היה להחמיץ. 1:1 מפתיע בבלומפילד.

נעאל חוטבא שחקן הפועל תל אביב (שמאל) מול ארתור אטצזיאנוב שחקן הפועל רמת גן. קובי אליהו
אטצזיאנוב לא נבהל, חוטבא ראה אדום/קובי אליהו

מחצית שנייה:

דקה 47: זגורי הגביה, מנגה ניסה מהאוויר והכדור חלף סנטימטרים מהקורה של אדל.

דקה 55: ממן דהר לאורך חצי מגרש והשאיר מצוין לטוטו, שבעט ממצב טוב לשמיים.

דקה 60: חילוף כפול של אבוקסיס: טועמה ומרעי בפנים, בן חיים וגורדנה בחוץ.

דקה 68: רמת גן בשליטה מלאה וארחיפוב בעט כדור יפה מהאוויר, קרוב מאוד לחיבורים.

דקה 71: ממן הקפיץ לרחבה, הכדור הגיע לטוטו והוא הסתובב ובעט לקורה.

דקה 72: גול! ההתקפה של האדומים נמשכה, באדיר הגביה ברגל שמאל ודמארי הכניס את הראש כדי לקבוע 1:2.

דקה 81: גול! מנגה בעט, אדל היה חייב לקלוט אבל השמיט וארחיפוב בעט מקרוב. אדל הדף בצורה נהדרת, החלוץ הרוסי שוב בעט וחוטבא הדף עם היד מהקו. המגן ראה את האדום המוצדק, זגורי כבש את הפנדל. 2:2 דרמטי.

דקה 87: תמוז הוחלף בדנין, ירד בהליכה מכר הדשא ולא לחץ את ידו של אבוקסיס.

דקה 89: מנגה בעט כדור חופשי מ-30 מטרים, לא רחוק מהמסגרת.

הרכבים:

הפועל תל אביב: אפולה אדל, נעאל חוטבא, וואליד באדיר, ניקולה פטקוביץ', יגאל אנטבי, אריק דג'מבה דג'מבה, רועי גורדנה (ויקטור מרעי, 60), חנן ממן, טל בן חיים (סלים טועמה, 60), עומר דמארי, טוטו תמוז (אלירן דנין, 87).

הפועל רמת גן: איתי ארקין, ליאור ראובן, ברנאר אוננגה (עוז יפרח, דקה 51), טל חן, תמיר בן עמי (מיכאל זנדברג, 26), ארתור אטצזיאנוב, ג'יבריל סידיבה, עומר בוקסנבוים, ישראל זגורי, אנטון ארחיפוב (מיראן בורגיץ', 83), דויד מנגה.

אוהדי הפועל תל אביב. קובי אליהו
לא מרוצים מהיכולת. אוהדי הפועל תל אביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully