וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: ארסנל הודחה ע"י ברדפורד מהליגה הרביעית

השפלה לוונגר ושחקניו, שהפסידו 3:2 בדו קרב פנדלים לקבוצה שנמצאת 64 מקומות מתחתם, על אף שפתחו בהרכב חזק

אחרי שרשמה את הפתיחה הרעה ביותר בעידן ארסן ונגר, המשיכה הערב (שלישי) ארסנל בעונה העלובה שלה וקבעה בה עוד נקודת שפל. התותחנים הפסידו 3:2 בדו קרב פנדלים לברדפורד מהליגה השנייה, שהיא הליגה הרביעית בהיררכיית הליגות באנגליה, אחרי 1:1 בתום 120 דקות וגם זה אחרי שתומאס ורמאלן הצליח לכפות הארכה עם שער בדקה ה-88. אגב, הקפטן הבלגי הוא גם זה שהחמיץ את הפנדל הגורלי בסופו של דבר. עכשיו, כשהזכייה באליפות נראית כמו משהו הזוי לחלוטין וליגת האלופות לא באמת נמצאת בלקסיקון שלה, ארסנל תצטרך לנסות לזכות בגביע האנגלי, אחרת המנג'ר הצרפתי הכושל יסגור שנה נוספת ללא תואר. אגב, ברדפורד, הרביעית בליגה הרביעית, נמצאת 64 מקומות מתחת לארסנל בסך הכל.

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. GettyImages
ממשיך לקבוע שיאי שפל חדשים. ונגר/GettyImages

לצורך המחשת העובדה שארסנל ממש לא הקלה ראש המשחק הנה ההרכב שהעלה המנג'ר הצרפתי היום: וויצ'ק שצ'סני, בקארי סאנייה, תומאס ורמאלן, פר מרטסאקר, קיירן גיבס, ג'ק ווילשר, פרנסיס קוקלן, ארון ראמזי, סנטי קאסורלה, לוקאס פודולסקי וז'רביניו. תומאש רוסיצקי, מרואן שמאק ואלכס אוקסלייד צ'מברליין עלו מהספסל.

את השער היחיד במשחק כבשה בראדפורד בדקה ה-16 כששמירה אזורית לא מוצלחת של התותחנים הותירה את גארי תומפסון חופשי לאחר הגבהה של וויל אטקינסון, והראשון שלח רגל ארוכה קדימה כדי לקבוע 0:1. אגב, תומפסון כבש את שער הבכורה שלו במדי בראדפורד באוגוסט האחרון, כנראה שהוא אוהב לכבוש נגד קבוצות מליגות בכירות יותר. ארסן ונגר המשיך לנסות ושלח אל כר הדשא עוד ועוד שחקנים, ובדקה ה-88 הקבוצה שלו גם מצאה את השוויון. סנטי קאסורלה הגביה קרן, שנבלמה על ידי הגנת בראדפורד. זה חזר לקשר הספרדי, שהגביה שוב היישר לראשו של הקפטן תומאס ורמאלן, שנגח מארבעה מטר פנימה את ה-1:1.

ארסנל לא הצליחה לנצל את המומנטום וכשלה לכבוש בדקות שנותרו וב-30 הדקות של ההארכה. אל דו קרב הפנדלים היא הגיעה ללא הבועט הקבוע שלה מיקל ארטטה, שלא שיחק בכלל, וכבש צמד פנדלים במשחק הליגה האחרון מול ווסט ברומיץ' בשבת האחרונה.

ניית'ן דויל בעט ראשון לקבוצה המארחת, ובעט חזק לפינה. וויצ'ק שצ'סני נגע בזה, אבל לא הצליח להדוף וזה 0:1 לבראדפורד. קאסורלה בעט לארסנל הימר על אותה פינה, אבל הבעיטה הייתה רעה ולחצי גובה ומאט דיוק הדף. גארי ג'ונס בעט מצוין לפינה השנייה וקבע 0:2. שמאק בעט לקורה וזה עדיין 0:2. סטיבן דרבי בעט לא מספיק טוב ושצ'סני הדף בקלות. ג'ק ווילשר שמר על קור רוח ובעט שטוח לפינה כדי לצמק ל-2:1. אלן קונל בעט מצוין לפינה והעלה את ברדפורד ל-1:3. אוקסלייד צ'מברליין הלך אל הנקודה הלבנה ובעט מצוין ושטוח לפינה כדי לקבוע 2:3. ריצ'י ג'ונס בעט את הפנדל המכריע בצורה אומללה היישר למרכז השער וחלש והפולני הדף את זה. ורמאלן בעט את הפנדל החמישי של התותחנים לקורה וברדפורד עולה.

תומאס ורמאלן שחקן ארסנל (שמאל) מול נאקי וולס שחקן בראדפורד. GettyImages
כבש שער שוויון, אבל החמיץ את הפנדל הגורלי. ורמאלן/GettyImages

נוריץ' - אסטון וילה 4:1

ברבע הגמר המקביל, הצליחה הקבוצה של פול למברט לעשות את העבודה שלה בצורה חלקה ומרשימה מאוד. אסטון וילה ניצחה בחוץ 1:4 גדול את נוריץ' בזכות שערים של ברט הולמן (21), צמד של אנדראס ויימן האוסטרי (79 ו-85) וכריסטיאן בנטקה (90). סטיב מוריסון עוד הספיק להעלות את המקומיים ליתרון בדקה ה-19.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully