וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MLS: לוס אנג'לס גלקסי זכתה באליפות

שערים של גונסאלס, דונובן וקין סידרו מהפך ו-1:3 על יוסטון בשחזור הגמר הקודם. בקהאם נפרד עם אליפות. צפו בתקציר

בשחזור מדויק של העונה שעברה, שוב נפגשו הלילה (בין שבת לראשון) לוס אנג'לס גלקסי ויוסטון דינמו למשחק הגמר של עונת ה-MLS וממש כמו לפני שנה, על אותו כר דשא בעיר המלאכים, הגלקסי חגגו זכייה באליפות, כאשר הפעם הם עושים זאת עם ניצחון 1:3 גדול, בתום משחק כדורגל מצוין, שלא היה מבייש את הרמות הגבוהות ביותר באירופה.

צפו בתקציר המשחק, ששודר בערוץ ESPN

זה היה משחקו האחרון של דייויד בקהאם בכדורגל האמריקאי, משחק שסיים עבור הכוכב האנגלי תקופה מרגשת ומתרקת בת שש שנים, ששינתה לחלוטין את הגישה כלפי הכדורגל האמריקאי, מחוץ ליבשת החדשה ובתוכה. אבל עם כל הכבוד לבקהאם, שהוסיף לארון התארים הענק שלו אליפות תשיעית בקריירה ושנייה עם לוס אנג'לס, הערב הזה היה שייך ללנדון דונובן.

שחקן לוס אנג'לס גלקסי דייויד בקהאם מניף את אליפות ה-MLS. רויטרס
שלום, היה נחמד. בקהאם נפרד/רויטרס

החלוץ הוותיק בן ה-30, שעתידו בגלקסי לא ברור, שיחק בגמר ה-MLS השישי שלו, הניף תואר אליפות חמישי (שווה לשיא כל הזמנים) ובפעם השנייה ברציפות, היה זה שכבש את השער המכריע, דווקא אחרי שפתח את המשחק עם כמה החמצות גדולות, ביניהן אחת מסמרת שיער במיוחד בדקה ה-12, כשרובי קין האירי הפעלתן השאיר אותו לבד מול השער.

יוסטון, שזכתה בשתי אליפויות רצופות ב-2006 ו-2007 וכאמור הפסידה בגמר בעונה שעברה, לא הרשימה במיוחד, אבל הצליחה לעקוץ לקראת המחצית. אדם מופאט שלח את קיילן קאר בכדור ארוך והחלוץ, שמשחק עם מגן אראש דומה לזה של פטר צ'ך, התגבר על המגן וכבש בדקה ה-44.

שחקן יוסטון דינמו קיילן קאר חוגג שער. Jeff Gross, GettyImages
השער שלו, שכלל חגיגה יפה, לא הספיק. קיילן קאר/GettyImages, Jeff Gross

הגלקסי עלו לחוצים למחצית השנייה והמשיכו להחמיץ, אבל בסופו של דבר, הלחץ עשה את שלו. בדקה ה-60, בקהאם הגביה לעומאר גונסאלס והנגיחה שלו נהדפה מהקו. ההתקפה נמשכה וז'וניניו שוב הגביה לראש של גונסאלס, שהפעם שלח את הכדור לפינה הרחוקה והשווה.

הבליץ של המארחים נמשך וכעבור חמש דקות, יוסטון לא הצליחה להרחיק את הכדור ולאחר כמה ניסיונות של הגלקסי, הוא פגע בידו של ריקרדו קלארק. השופט הצביע על הנקודה הלבנה והרגע הגדול של דונובן הגיע. החלוץ שלח את השוער לפינה אחת ואת הכדור לשנייה והמהפך הושלם. קאר עוד יכול היה להשוות ולוס אנג'לס הייתה צריכה להגדיל את התוצאה, עד שעמוק בתוך תוספת הזמן הסיפור נסגר, עם הכשלה של שוער יוסטון טאלי האל על רובי קין בתוך הרחבה. האירי בעט לרשת, קבע 1:3 וסידר לבקהאם סטנדינג אוביישן נהדר.

לוס אנג'לס זוכה באליפות רביעית ומשתווה בכך לדי סי יונייטד, ששלטה בליגה בשנים הראשונות שלה.

המשחק שודר בערוץ ESPN.

שחקני לוס אנג'לס גלקסי חוגגים אליפות. רויטרס
אלופי ה-MLS. לוס אנג'לס גלקסי חוגגים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully