וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד סטרן קנס את סן אנטוניו ב-250 אלף דולר

קומישינר ה-NBA הטיל עונש כבד על הספרס בגלל המנוחה לכוכבים. תקדים בפיניקס: החזר כספי לאוהד שלא ייצא מרוצה

כשדייויד סטרן עצבני הוא לא מחכה לכלום, וכבר הבוקר (שבת) קומישינר ה-NBA הודיע שקנס את סן אנטוניו ספרס בסכום של 250 אלף דולר. כזכור, אתמול איים סטרן להטיל עונש חמור על הקבוצה של גרג פופוביץ' מכיוון שהמאמן בחר לשלוח את כוכביו טים דאנקן, טוני פארקר ומאנו ג'ינובילי לנוח בבתיהם ולא לשחק מול מיאמי, וכעת הגיע הקנס הגבוהה בצד הצהרה זועפת שפרסם.

"הספרס עשו שירות רע לליגה ולאוהדים", כתב הקומישינר. "הקבוצה בחרה לוותר על שחקניה הטובים ביותר בביקור היחיד שלה במיאמי, מבלי להודיע ליריבה, לתקשורת ולליגה בזמן הראוי".

דייויד סטרן. רויטרס
כעס שלא הודיעו לו מראש. סטרן/רויטרס

בפיניקס דווקא עושים את המיטב כדי לשמח את האוהדים, למרות שהקבוצה הנוכחית של הסאנס לא מציגה כדורסל משובח במיוחד. המועדון הודיע הלילה שבמשחק הביתי הבא מול דאלאס בלילה שבין חמישי לשישי, הקהל שלהם יוכל לדרוש את כספו בחזרה אם הוא ייצא לא מרוצה.

"קיבלנו את הרעיון אחרי שראינו הרבה פרצופים מחייכים בקהל למרות ההפסד הביתי לשיקגו לפני שבועיים", סיפר נשיא הסאנס החדש ג'ייסון רוולי. "בדרך כלל כשקבוצה מפסידה האוהדים עצובים, אבל לא אצלנו. זה היה רגע שפתח לנו את העיניים".

איך זה יעבוד? רוולי הבטיח שכל אוהד שיגיע למשחק ולא יהנה ממנו, יוכל למלא טופס באתר הקבוצה ולקבל החזר מלא על הכרטיס שרכש. עכשיו הסאנס רק צריכים לדאוג לא לעשות בושות שיעלו להם ביוקר, אחרי ההפסד לטורונטו האומללה הלילה (101:97) והתבוסה המביכה בדטרויט שלשום (117:77).

שחקן פיניקס סאנס פי ג'יי טאקר. Christian Petersen, GettyImages
בושות יעלו להם ביוקר. טאקר/GettyImages, Christian Petersen

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully