וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולארי: "ברזיל לא תסתפק בפחות מזכייה במונדיאל"

המאמן שהוליך את הסלסאו לזכייה במונדיאל ב-2002, מונה באופן רשמי למאמן החדש: "אני מרגיש צעיר ומלא במוטיבציה"

לואיז פליפה סקולארי מונה היום (חמישי) כצפוי כמאמנה של נבחרת ברזיל. סקולארי, נפגש כבר אתמול עם נשיא ההתאחדות הברזילאית, חוסה מאריה מארין, והשניים הסכימו על כל התנאים הכספיים. "עשינו חושבים והחלטנו שסקולארי הוא המאמן הנכון לנבחרת ברזיל. אנחנו שמחים להודיע על המינוי ומשוכנעים שהאוהדים של הנבחרת יהיו שמחים מהבחירה שלנו". כך אמר מארין בהתייחסו למינוי של סקולארי לתפקיד הנחשק. חשוב לציין שסקולארי יקבל חוזה ארוך טווח, לפחות עד אחרי המונדיאל ב-2014, אותו תארח ברזיל כמובן.

"אני מלא במוטיבציה, אני מרגיש צעיר וחושב שאני מסוגל לעשות את התפקיד הזה". כך אמר סקולארי לאחר מינויו והוסיף לגבי הציפיות מההמשך: "לברזיל יש מחוייבות לזכות בתארים. אנחנו לא פייבוריטית כרגע, אבל אנחנו מתיימרים להפוך לפייבוריטים עד המונדיאל. מקום שלישי או רביעי לא יספק נבחרת שזכתה בעבר חמש פעמים במונדיאל ומארחת אותו".

לואיז פליפה סקולארי, מאמן נבחרת ברזיל. רויטרס
יוליך את ברזיל לזכייה נוספת במונדיאל? סקולארי/רויטרס

כזכור, החודש פוטר מאנו מנזס מהתפקיד, לאחר שההתאחדות הברזילאית לא הייתה מסופקת מהתוצאות של הנבחרת תחת שרביטו. בשבוע האחרון הוזכר גם שמו של פפ גווארדיולה, מאמנה של ברצלונה לשעבר, כמועמד אפשרי לרשת אותו בתפקיד, אך בסופו של דבר הוחלט ללכת על סקולארי.

לסקולארי יש ניסיון רב כמאמן נבחרת ברזיל והוא הוליך כבר את הסלסאו לזכייה במונדיאל 2002 ביפן ודרום קוריאה. סקולארי התמנה בקדנציה הקודמת שלו למאמן ברזיל ב-2011. הקדנציה שלו החלה רע מאוד, עם השפלה בגביע הקופה אמריקה והדחה על ידי הונדורס. הסלסאו הפסידה בהדרכתו גם במוקדמות המונדיאל לארגנטינה, אך העפילה בסופו של דבר וזכתה בתואר. בברזיל סומכים על הניסיון הרב שלו ומאמינים שהוא יוכל להוליך אותם לזכייה שישית במונדיאל ב-2014.

במסגרת המקומית, לסקולארי יש הישגים הרבה פחות מרשימים. המאמן הוותיק אימן מספר קבוצות בברזיל, אך רק לפני חודש הוא פוטר כמאמנה של פלמייראס, אחרי שבהדרכתו היא ירדה לליגה השנייה בברזילראו. סקולארי היה המאמן שהחליף את אברהם גרנט בצ'לסי ב-2008 ובהדרכתו פתחה הקבוצה את העונה בצורה טובה, אך בהמשך הוא הפך להיות אחד מהקורבנות של רומן אברמוביץ' ופוטר מתפקידו ב-2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully