וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "היינו איטיים, פשוט עמדנו"

15.11.2012 / 23:08

מאמן מכבי ת"א התייחס להפסד למלאגה: "אם היינו עושים שתי פעולות טובות בסיום היינו מנצחים". השחקנים קיבלו הסבר על המצב

דקות לא מעטות של חוסר ודאות עברו הערב (חמישי) על אנשי מכבי תל אביב. לקראת השעה 19:00 בערב נשמעה בתל אביב אזעקה שהתריעה על נפילה של טיל שנורה מרצועת עזה, ואחרי התייעצויות בהולות עם פיקוד העורף וכוחות הביטחון, הוחלט שניתן לקיים את המשחק בין הצהובים למלאגה במסגרת המחזור השישי בבית ב' ביורוליג.

בהיכל הספורט ביד אליהו נראו לא מעט כסאות ריקים - מחזה נדיר בדרך כלל במשחקי יורוליג - ובצל הלוחמה שהחלה בדרום והתפשטה צפונה, שתי הקבוצות בכל זאת נפגשו ל-40 דקות של כדורסל שבסיומן ניצחון ספרדי 62:64. הזרים של מכבי תל אביב קיבלו טרם המשחק הסברים מצד המאמן וההנהלה לגבי המצב, שאף ענו לשאלות השחקנים. חלק מהם ביקשו מההנהלה לסדר לנשותיהם וילדיהם של הזרים מקומות בטוחים מחוץ לטווח הטילים.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. מגד גוזני
"לא יודע מה לא עבד". בלאט/מגד גוזני

"אני לא יודע מה לא עבד, אני צריך להסתכל בקלטת", סיכם את המשחק המאמן דייויד בלאט. "בכלל, לאורך כל המשחק היינו איטיים ובעיקר לא פיתחנו את סוג המשחק שהיינו חייבים לפתח. זה היה משחק של קצב. הם באו ושלטו בקצב ואנחנו לא פיתחנו את המשחק בצורה שיכולנו לשחק חופשי, וזו הייתה הבעיה. אני חושב שאם היינו עושים שתי פעולות טובות היינו מנצחים, אבל את זה הם עשו ואנחנו לא עשינו".

המאמן הוסיף: "יש הרבה דברים שאני לוקח מהמשחק - על חלק כדאי לדבר ועל חלק פחות. בעיקר לא שיחקנו את המשחק שלנו בהתקפה היום. שיחקנו בקצב איטי, לא זזנו, לא הנענו את הכדור. פשוט עמדנו. לא שיחקנו ביחד כמו שהיינו אמורים לשחק".

על השאלה האם היה צריך לשחק הערב, ענה בלאט: "כן. היה צריך לשחק. העובדה שכל זה קרה כנראה השפיעה יותר עלינו מאשר עליהם. הם באו בלי פחד, באו לשחק ואנחנו נראינו הססנים וכבדים. יש אנשים במצב הרבה יותר קשה מאיתנו היום. היינו יכולים להתמודד יותר טוב וחבל שלא עשינו זאת".

שון ג'יימס, שקלע הערב 14 נקודות, התייחס למצב הבטחוני: "הייתי כאן גם בפעם הקודמת שהייתה בעיה בעזה. אני לא מפחד מהאזעקות, אני אתחיל לדאוג כשזה יגיע לבית שלי. אנחנו צריכים להמשיך לשחק כדורסל".

מלקולם תומאס, שדווקא היה לא רע במחצית הראשונה, אך נחלש כמו שאר חבריו בשנייה, אמר בסיום: "עשינו טעויות והם ניצלו את זה. קשה לומר למה שיחקנו ככה, אנחנו פשוט צריכים לשחק טוב יותר במשחק הבא. אנחנו עדיין רוצים לנצח כל משחק, זו המטרה שלנו תמיד". על המצב הלא פשוט בארץ בגלל הלחימה בדרום, אמר תומאס: "זה מצב מוזר עבורינו".

לוח התוצאות בהיכל יד אליהו, מכבי תל אביב. מגד גוזני
מצב מוזר מאוד עבור כולם. לוח התוצאות מתייחס ללחימה בדרום/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully