וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "בטוח שבדרבי ניראה אחרת"

מאמן הפועל ת"א התייחס לתבוסה 4:0 בפלזן: "משחק גרוע, אחרי ההרחקה נשברנו סופית". אלרואי כהן ייעדר מהדרבי

שחקן הפועל תל אביב, סלים טועמה, מול שחקן ויקטוריה פלזן, פאבל הורבאט. AP
היה שם גם בפעם הקודמת שהפועל ת"א הובסה 4:0 באירופה. טועמה/AP

המשבר בהפועל תל אביב, כך נראה, מעמיק. הערב (חמישי) הובסה הקבוצה 4:0 בצ'כיה על ידי ויקטוריה פלזן במסגרת ההמחזור הרביעי בבית ב' של הליגה האירופית. זהו ההפסד הרביעי שלה ברציפות ושלושה ימים לפני הדרבי התל אביבי בליגה, הקבוצה של יוסי אבוקסיס נראית בצרות.

מלבד העובדה שהיא איבדה סופית את הסיכוי לעלות שלב, הפועל תל אביב גם השוותה הערב שיא שלילי עם התבוסה הכי גדולה שלה במסגרת האירופאית, בדיוק כמו ההפסד 4:0 לריינג'רס בפברואר 2007. אגב, באותו ערב בגלזגו לפני יותר מחמש וחצי שנים, שיחקו בין היתר גם המאמן הנוכחי יוסי אבוקסיס ועוזרו שביט אלימלך, וכן וואליד באדיר, יגאל אנטבי וסלים טועמה, שהיו על המגרש גם הערב.

"זה היה משחק גרוע שלנו, אין ספק", אמר יוסי אבוקסיס לאחר המשחק, "עלינו בהרכב שונה מהרגיל בשל פציעות ועומס כבד על שחקני ההרכב הקבועי. מלכתחילה עלינו בהרכב כזה כי ההפסד לפילזן בבלומפילד לא הותיר לנו הרבה סיכויים לעלות לשלב הבא, ולא רצינו לסכן עוד יותר את השחקנים לקראת הדרבי שהוא משחק הרבה יותר חשוב עבורנו ועבור האוהדים שלנו. ההרחקה של דג'מבה דג'מבה שברה אותנו סופית, אבל אני בטוח שנדע להתאושש ובדרבי ניראה אחרת".

מלבד הערב העצוב של הפועל במגרש, האדומים קיבלו חדשות רעות גם מכיוונו של אלרואי כהן. הקשר נפצע בדקה ה-60 והוחלף ועל פי הערכה ראשונית נראה שהוא סובל ממתיחה חזקה או מקרע בשריר, פציעות שיגררו היעדרות של מספר שבועות. הקשר יעבור בדיקת MRI ביום ראשון ועל פיה תקבע את חומרת הפציעה ממנה הוא סובל. כהן בכל מקרה צפוי להחמיץ את הדרבי שיתקיים באותו יום. מנגד, בהפועל מעריכים כי טל בן חיים יהיה כשיר לדרבי וגם גילי ורמוט אמור להיכלל בסגל ולהיכנס כמחליף במקרה הצורך.

.

שחקן הפועל תל אביב, אלישע לוי. AP
תחזית קודרת. אלרואי כהן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully