וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבר פלייט - בוקה ג'וניורס: שובו של הסופרקלאסיקו

אחרי כשנה וחצי, הדרבי הגדול של ארגנטינה חוזר (א', 20:30, ספ'1). טרזגה: "מתרגש מהאווירה". סילבה: "מדמיין חגיגות"

כשנה וחצי, מאז ההפסד 2:0 לבוקה ג'וניורס של מרטין פאלרמו וחואן ריקלמה, מחכים בריבר פלייט לנקמה. כמה משחקים לאחר מכן המיז'ונריוס נשרו לראשונה אי פעם לליגה השנייה ומאז הם עברו חודשים של השפלות ובדיחות על חשבונם בציפייה דרוכה לדרבי. מחר (ראשון: 20:30, ספורט1) הנקמה עשויה להגיע. עם מתיאס אלמיידה, שהורחק באותו משחק במאי 2011, על הקווים ועם דויד טרזגה המרגש על כר הדשא, ריבר תארח את בוקה המצויה במשבר מקצועי לקרב בין שתי קבוצות שככל הנראה לא יזכו באליפות, אבל מבחינתן המשחק הזה שווה הרבה יותר. הדרבי הגדול של דרום אמריקה (יש אומרים של העולם כולו) חוזר.

אוהדי ריבר פלייט חוגגים חזרה לליגה הבכירה. רויטרס
ריח של נקמה באוויר. אוהדי ריבר פלייט/רויטרס

ריבר מגיעה אחרי הפסד 1:0 לקילמס וכשהיא במקום התשיעי ובמרחק שמונה נקודות מניואל'ס אולד בויס המוליכה. היא ניצחה רק פעם אחת העונה במגרשה הביתי, אך מנגד לא הפסידה לבוקה במונומנטל מאז אוקטובר 2008. לוקאס ויאטרי כבש אז את השער מול הקבוצה בה שיחק רדאמל פלקאו ואותה אימן דייגו סימאונה.

כיום שניהם עושים חיל יחד באתלטיקו מדריד, בעוד ריבר מחפשת את דרכה עם שחקנים צעירים שמונהגים בידי טרזגה, שסובל מפציעה בברך ואמור לעבור ניתוח, אך צפוי לפתוח למרות שלא התאמן השבוע מפני ששהה במונאקו לדיון גירושין. יחד איתו יוביל גם לאונרדו פונסיו, שצפוי להיות היחיד ב-11 של ריבר שכבר רשם בעברו הופעה בסופרקלאסיקו רשמי.

"אני מרגיש את האווירה וכבר מתרגש", אמר הקפטן טרזגה, שעשוי לעזוב את ריבר בדצמבר בגלל בעיות משפחתיות, אחרי פחות משנה במועדון. "תמיד חלמתי לשחק בסופרקלאסיקו, וזו תהיה הפעם הראשונה שלי. רק מי שנמצא במועדון מבין את החשיבות של הדרבי. אני רוצה לחגוג עם האוהדים בסיום".

דויד טרזגה שחקן ריבר פלייט. רויטרס
הדרבי הראשון. דויד טרזגה/רויטרס

בוקה מרוחקת רק חמש נקודות מהפסגה, אך לא ניצחה כבר ארבעה משחקים ומעמדו של המאמן חוליו פלסיוני מעורער מתמיד בגלל מערכת יחסים רעועה עם שחקניו. המאמן היה אחראי לכך שריקלמה עזב את המועדון, ומעריצי הפליימייקר בחדר ההלבשה טרם מחלו על כך.

בניגוד לחוסר הניסיון של ריבר, הבוסטרוס יציגו את רולאנדו סקיאבי קשישא בסופרקלאסיקו האחרון שלו (לפני שיצטרף לפאטו אבונדאנסיירי ופאלרמו בצוות האימון) ושחקנים מנוסים אחרים כמו קלמנטה רודריגס, לאנדרו סומוסה, וולטר ארביטי ופוצ'י צ'אבס. האחרון מופקד על החלק היצירתי בקישור ועל הפעלת ויאטרי סנטיאגו סילבה בהתקפה. המחליף של ריקלמה, אבל רק על הנייר.

"המשחק הזה הוא הזדמנות עבורנו להוכיח כי אנחנו יכולים לשחק טוב ולהתמודד עם הסיטואציה הלא פשוטה בה אנחנו נמצאים", אמר 'הטנק' סילבה. "אני יכול לראות את עצמי חוגג בדרבי".

שחקן בוקה ג'וניורס רולאנדו סקיאבי. רויטרס
הדרבי האחרון. רולאנדו סקיאבי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully