וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי תל אביב ניצחה את פריס לבלואה 79:87

משחק ענק של קיינר מדלי (23 נק') הוביל את הצהובים לניצחון הכנה שני ברציפות. בלאט: "משחק אימון טוב". אוחיון חזר

לאחר שפתחה את משחקי ההכנה שלה עם שני הפסדים כואבים והתאוששה עם ניצחון מול אולימפיאקוס, המשיכה הערב (שבת) מכבי תל אביב במומנטום החיובי שלה כשגברה 79:87 על פריס לבלואה, בפתיחת טורניר ההכנה שנערך בצרפת. למרות הניצחון, דייויד בלאט יודע שאין לו הרבה סיבות לחגוג, לאחר שראה את קבוצתו מאבדת יתרון בן 15 נקודות במחצית השניה, וכמעט מאבדת גם את המשחק מול יריבה חלשה בהרבה.

שחקן מכבי תל אביב, ניק קיינר מדלי. קובי אליהו
הראה למה הוא מסוגל. קיינר מדלי/קובי אליהו

אם בלאט בכל זאת מחפש נקודות אור, הרי שהוא יכול למצוא אותן ביכולתו של ניק קיינר מדלי, שהמשיך בקו העלייה שלו והיה המצטיין של הצהובים הערב עם 23 נקודות נפלאות, כמו גם מחזרתו של יוגב אוחיון, ששב לאחר המאבק שלו מול הקבוצה בו הביע את רצונו לעזוב לקובאן הרוסית. הרכז חזר לחמישייה ורשם הופעה מחודשת במדים הצהובים, כשהוא חוזר לנהל את המשחק בדיוק כמו בימים הטובים שלו. בשונה ממשחקי ההכנה עד כה, הפעם הצהובים פתחו טוב מאוד את המשחק, והיממו מעט את המארחים כשהם בורחים ליתרון דו ספרתי כבר בדקות הפתיחה.

פריס הצליחה להישאר קרוב יחסית, אבל התקשתה לעצור את קיינר מדלי בצבע, ואת השלשות של היקמן שסייעו לאלופה הישראלית להוביל ב-11 במחצית. פניני והיקמן המשיכו להתעלל בצרפתים מחוץ לקשת והצליחו לברוח עד יתרון 16 ברבע השלישי, אלא שאז הגיעה ריצת 4:16 של המארחים, ופתאום זה רק 3 הפרש. מכבי הצליחה להתאושש, ההגנה חזרה לעבוד והשיגה עצירות, והצהובים הצליחו לברוח ל-9 הפרש, דקה לסיום בדרך להבטחת הניצחון. עתה תמשיך מכבי תל אביב לגמר הטורניר, שם תפגוש את גלאטסראיי, שגברה במשחק המקביל על שרלרואה.

דיוויד בלאט אמר בסיום: "משחק אימון טוב מאוד עבורנו. הובלנו בצורה מרשימה כבר מהפתיחה, אבל יותר מדי איבודים במחצית השנייה לא נתנו לנו לגמור את המשחק בצורה קלה ובהפרש גדול. שיחקנו בהרכב חסר - בלי סמית, אליהו, לנדסברג ועוד זר - וזה לא פשוט ומקשה על הרוטציה".

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חזר למקומו הטבעי. אוחיון/ברני ארדוב

מהלך המשחק

מכבי תל אביב פתחה בחמישייה עם יוגב אוחיון, ריקי היקמן, גיא פניני, ניק קיינר-מדלי ושון ג'יימס. הצהובים פתחו מצויין את המשחק וטסו ל-0:8 מהיר בזכות דקות טובות של ניק קיינר מדלי. דייויד לוגן גם הוא נכנס למשחק טוב עם צמד שלשות מצויינות, לפני שהמארחים התעוררו והחלו לצמק, בדרך ליתרון צהוב מינימלי יחסית, 16:25 בסיום הרבע הראשון.

היקמן צלף גם הוא מחוץ לקשת עם פתיחת הרבע השני והחזיר את מכבי ליתרון דו ספרתי, פניני תפר אחת משלו והעלה את מכבי ליתרון 22:33. שרמדיני רשם דקות טובות וסייע לקבוצתו בצבע, אבל הצרפתים לא איפשרו ליריבתם לברוח רחוק מדי והצליחו להישאר במשחק בעוד מכבי הוליכה במחצית 32:43 בלבד.

היכולת הנהדרת של קיינר מדלי נמשכה גם בפתיחת הרבע השלישי כשהפורוורד הראה איזו יד רכה יש לו עם שלשה נאה. פניני בדקות טובות סייע לקיינר מדלי להמשיך בריצה, והיקמן העלה את הצהובים ליתרון 15, כשנקודות של המארחים צימקו ל-64:51 בסיום הרבע השלישי.

מכבי הורידה הילוך בפתיחת הרבע האחרון, כשרק קיינר מדלי הלוהט מוצא נקודות, אבל המארחים ניצלו זאת עד תום, הורידו עם שלשה משלהם וצימקו ל-7 בלבד. הקיפאון ההתקפי של מכבי נמשך, והצרפתים המשיכו לנגוס בהפרש עם משחק טוב בצבע בדרך ל-68:65. האלופה הישראלית הלכה פנימה ומצאה את שרמדיני עם צמד מהלכים טובים, שסייעו לקבוצה לעלות ל-70:79, דקה וחצי לסיום, הצרפתים הרימו ידיים ומכבי ניצחה 79:87.

שחקן מכבי תל אביב שון ג'יימס מטביע מול לאשקו. נמרוד סונדרס
משחק הפנים נראה טוב. ג'יימס/נמרוד סונדרס

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: ניק קיינר מדלי 23, דייויד לוגאן 14, שון ג'יימס 13, גיורגי שרמאדיני 12 (11 ריבאונדים), גיא פניני 10, יוגב אוחיון 9 (9 אסיסטים), ריקי היקמן 6. מורן רוט ואיתי שגב שיחקו ולא קלעו, ליאור אליהו וסילבן לנדסברג לא שיחקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully