וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "במסגרת התקציב בנינו קבוצה טובה"

27.9.2012 / 13:45

הפועל ירושלים ערכה מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת העונה. אורי קוקיה: "חשוב מאוד שתהיה קבוצה שתשחק ביחד"

צילום וידאו: דרור פיקלני עריכת וידאו: טל רזניק

הפועל ירושלים ערכה היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים החגיגית שלה לקראת פתיחת העונה. הקבוצה של שרון דרוקר תוציא את 2012/13 ביום שלישי כשתפגוש את הפועל חולון ברבע גמר גביע ווינר, אחרי שלא הרשימה במשחקי ההכנה.

האדומים החזירו הקיץ את מאיר טפירו ורביב לימונד והחתימו את הזרים ג'ייקוב פולן, קרייג סמית', ג'וש דאנקן וקורטני פלס, כשאת רשימת העוזבים הובילו יובל נעימי, ראמל בראדלי, די ג'יי סטרוברי וגוני יזרעאלי. עם הניסיון של טפירו והיכולת המצויינת שהציגו שחקני הרכש בעונה שעברה, בקבוצה ישנה אופטימיות גדולה לקראת העונה הקרובה.

יעקב לירז, יו"ר הדירקטוריון פתח בדברים ואמר: "יש לנו ציפיות גדולות מהשחקנים שנבחרו. אנחנו מאמינים שהם יביאו אותנו להצלחות".

שרון דרוקר, מאמן הקבוצה, התייחס להכנות של הקבוצה בקיץ: "עברנו קיץ קשה, קיץ מורכב שבו היו רגעים שלא ידענו מה לעשות ועם מי לדבר. אני שמח שלשמאלי יושבים יעקב לירז ויעקב פוגל שעוזרים לנו מאוד. אני רוצה להודות גם לדני קליין שנתן פה הרבה שנים ותרם למועדון. אני חושב שבמסגרת התקציב הצלחנו ליצור קבוצה טובה. בנינו קבוצה של שחקנים בכירים משולבת בשחקנים שעולים מהנוער". דרוקר הוסיף: "אני חושב שמגיעה תודה גדולה לכל הצוות המקצועי שעושה פה עבודה גדולה".

על המטרות של הקבוצה בקיץ: "המטרה היא לשחק ביחד. אנחנו צריכים זמן להכרות, לתיאום ולתקשורת. ללמוד הרכבים. אלו דברים שניסינו לעשות במשחקים האחרונים. מילת המפתח שלנו תהיה המשכיות. אנחנו צריכים להביא זאת לידי ביטוי במשחק. אני מרגיש אווירה טובה סביב הקבוצה, אנחנו צריכים לבוא למשחקים.

דרוקר דיבר על כך שבקבוצה יש גרעין ישראלי: "אני לא חסיד של זרים. יש פה סגל ישראלי רחב. רביב פה וגם מאיר טפירו עם כל הניסיון שלו. הזרים ייתנו לנו הרבה כח אבל אני לא מאמין ברכבת של זרים.

אורי קוקיה, קפטן הוותיק של הקבוצה לא שכח את היו"ר הקודם: "אני רוצה להגיד תודה לדני שהחזיק את המועדון עד הסיום". על המטרות: "חשוב מאוד שתהיה לנו קבוצה שתשחק ביחד. בסופו של דבר הדרך לא נמדדת רק בתוצאה סופית. חשוב שיהיו לנו יציעים מלאים וחשוב שהקהל יהנה מהמשחק שלנו. המטרה שלנו היא לחייך בסוף העונה".

הכירו את ג'ייקוב פולן, הזר החדש של הפועל ירושלים

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully