וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ישראל החמיצה את העלייה לאליפות העולם

24.9.2012 / 3:59

הנבחרת בכחול לבן הפסידה לספרד בעשרה אינינגים 9:7, ולא תזכה לשלב כוכבים יהודים באליפות שתתקיים במרץ הקרוב

זה היה קרוב, אבל זה לא הגיע לכדי מימוש. נבחרת הבייסבול של ישראל הפסידה הלילה (בין ראשון לשני) 9:7 לספרד, במשחק המכריע על העלייה לאליפות העולם בבייסבול שתתקיים במרץ הקרוב. ההתמודדות העיקשת ארכה כמעט חמש שעות, שבסיומן נקבע שהנבחרת שלנו תחכה להזדמנות הבאה.

זה היה משחק שונה מהמפגש ההגנתי של יום שישי. אם אז רשמה ישראל ריצות ראשונות רק באינינג השישי (מתוך תשעה), הפעם היא עלתה על הלוח מוקדם, עם שתי ריצות. ספרד ניצלה הגנה מרושלת של ישראל באינינג השלישי וצימקה ל-1:2, אבל בתחתית האינינג הגדילו הישראלי את היתרון ל-1:3. אינינג רביעי לא טוב של המגיש אריק ברגר הוביל להחלפתו, אבל גם אחריה ישראל לא הצליחה לעצור את הספרדים, ששמו שלוש ריצות על הלוח ועלו ל-3:4.

אבוד? לא בבייסבול. המגיש הספרדי לסלי נקר איבד שליטה בתחתית האינינג הרביעי, וישראל מילאה את הבסיסים ללא פסולים. הגשה של אנטוניו נוגיירה פגעה בבן גץ, מהלך שהשווה ל-4:4. נוגיירה הוליך גם את נייט פרימן וקודי דקר וישראל עלתה ל-4:6. אז הגיעה גם הולכה ישראלית, אבל מהלך דאבל פליי מצוין בבסיס הראשון הוריד את הנבחרת שלנו ביתרון 5:6 לאחר חצי משחק.

בשלב זה השחקנים נרגעו וההגנות התייצבו עם מספר מהלכי דאבל-פליי (שני שרופים בחבטה אחת) שעזרו לתוצאה להישאר על כנה. אבל באינינג השביעי שוב נכנסה ישראל לצרות, העלתה שחקנים על הבסיסים ושילמה על כך בשוויון - 6:6. באינינג השמיני הספרדים שברו גם את זה עם חבטה של יונייסקי סאנצ'ז על דיוויד קופ - 6:7, אבל הכחולים-לבנים הגיבו גם לזה, כשהגשה לא טובה של רמיחיו ליל שלחה את ג'וק פדרסון והריצה המשווה הביתה - 7:7.

באינינג העשירי הורחק התופס הישראלי צ'רלס קאטלר לאחר שהתווכח עם השופט על קריאה, המגיש ג'וש זייד איבד ריכוז והמשחק הידרדר מבחינתנו. אף על פי שזייד יצא ממצב קשה עם שני שחקנים על הבסיסים, הוא אפשר לסאנצ'ז, שוב הוא, לחבוט לסינגל למרכז ולהכניס שתי ריצות הביתה - 7:9. אלה היו ריצות יקרות ערך שהיו שוות לספרדים כרטיס לאליפות. חבל.

מיהו כוכב נבחרת ישראל נייט פרימן?

בואו לדבר בייסבול בפורום ספורט אמריקאי של וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully