וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די ג'יי ווייט במו"מ עם מכבי תל אביב

19.9.2012 / 21:40

לוואלה! ספורט נודע כי הצהובים בוחנים את מועמדותו של הסנטר ששיחק אשתקד בשארלוט. צפו בביצועיו במדי הבובקאטס

לאחר שפופס מנסה בונסו שוחרר היום (רביעי) ממכבי תל אביב לאחר שהתגלה כי הפציעה ממנה סובל תשבית אותו לתקופה ארוכה מכפי שחשבו מלכתחילה, הצהובים כבר עובדים על מנת למצוא לו מחליף. לוואלה! ספורט נודע כי הצהובים בוחנים ברצינות את מועמדותו של הסנטר האמריקאי די ג'יי ווייט (26, 2.06), ששיחק אשתקד בשארלוט בובקאטס מה-NBA. גם הסנטר טרוי מרפי נמצא עדיין ברשימת המועמדים, אולם הצהובים כבר פצחו במו"מ עם ווייט, שבשירותיו הם חושקים יותר.

ווייט השלים ארבע שנים מלאות במכללת אינדיאנה, כשבעונתו האחרונה העמיד ממוצעים של 17.4 נקודות ו-10.3 ריבאונדים. הוא נבחר בסיבוב הראשון של דראפט 2008, בבחירה ה-29 בסך הכול, על ידי דטרויט פיסטונס, שהעבירה את הזכויות עליו בטרייד לסיאטל, שהפכה לימים לאוקלהומה סיטי ת'אנדר.

לאחר שנפצע בברך ונעדר במשך חמישה חודשים, נשלח על ידי הת'אנדר לדי-ליג, שם שיחק במדי טולסה, שם העמיד ממוצעים של 20.2 נקודות ו-11 ריבאונדים. ווייט ערך בכורה ב-NBA ב-2009 ובשבעה משחקים בהם שיחק עבור הת'אנדר באותה עונה העמיד ממוצעים של 8.9 נקודות ו-4.6 ריבאונדים. הוא שיחק עונה נוספת במדי הת'אנדר, אך עבר בטרייד יחד עם מוריס פטרסון לשארלוט בבובקאטס, שטרייד שהעביר לת'אנדר את נאזי מוחמד. אשתקד העמיד ווייט ממוצעים של 6.8 נקודות ו-3.6 ריבאונדים ב-16.8 דקות למשחק.

מוקדם יותר היום התייחס דיוויד בלאט לסוגיית מחליפו העתידי של מנסה בונסו: "אנחנו במגעים עם מספר שחקנים והיינו חייבים לראות את התוצאה הסופית של הבדיקות של פופס. רק ב-24 השעות האחרונות התחלנו ממש לחפש ולקדם דברים עם שחקנים אחרים. אנחנו רוצים מאוד להגיע להחלטה כמה שיותר מהר, אבל לא נעשה את זה רק כדי להביא מישהו. אנחנו צריכים להביא את השחקן הנכון ואני מאמין שנמצא את השחקן שאנחנו צריכים כי נחוץ לנו עוד גבוה לסגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully