וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: 2:2 לקאזאן מול אינטר, 3:5 לליברפול

נאתכו החמיץ פנדל, הרוסים השיגו תוצאה יפה בחוץ. ג'ונג'ו שלבי כבש צמד למייטי רדז מול יאנג בויז. טוטנהאם - לאציו 0:0

אחרי חזרתה של ליגת האלופות למרכז הבמה, חזרה הערב (חמישי) גם אחותה הקטנה: הליגה האירופית. לא פחות מ-24 משחקים נערכים כבר ביום המשחקים הראשון והסדרה הראשונה, של 20:00, פתחה את המסיבה בגדול עם לא פחות מ-38 שערים ב-12 משחקים. ליברפול חילצה 3:5 פרוע בשוויץ על יאנג בויז ברן, נאפולי הביסה 0:4 את א.י.ק סולנה, אודינזה סחטה 1:1 ביתי מאנז'י מחצ'אלקה ומארסיי השיגה 2:2 בדקה ה-94 בטורקיה מול פנרבחצ'ה.

בסדרת המשחקים השנייה, רובין קאזאן וביברס נאתכו חטפו בדקה ה-90 בסן סירו ויצאו עם 2:2 מול אינטר. ליון ניצחה 1:2 את ספרטה פראג בבית של קרית שמונה ואילו טוטנהאם ולאציו נפרדו ב-0:0 מאכזב.

ביברס נאתכו שחקן רובין קאזאן מחמיץ פנדל מול סאמיר הנדנוביץ' שוער אינטר. רויטרס
החמיץ את הפנדל, אבל היה שותף למשחק טוב. נאתכו/רויטרס

בית א'

יאנג בויז - ליברפול 5:3

איזה משחק אדיר בשוויץ. האדומים, שבאו בהרכב חסר, עלו ליתרון מהיר, כבר בדקה הרביעית, עם שער עצמי מטופש במיוחד של יוהני אויילה, שכדור תועה ברחבה פגע בו וחדר לרשת. השוויון של השוויצרים הגיע בדקה ה-38, בצורה מגוחכת לא פחות. חוסה אנריקה התקשה בהרחקת כדור מסוכן מהרחבה, רפאל נוזולו אמר תודה וכבש. המייטי רדז החזירו את היתרון תוך שתי דקות, עם בישול של נורי שאהין, שפתח בהרכב והרים קרן לראש של אנדרה וויסדום בן ה-19, שנגח פנימה. הקצב המשיך לעלות ואחרי שלוש דקות נוספות, אלכסנדר פארנרוד המארח מצא את העמוד.

יאנג בויז שוב השוותה בדקה ה-53, כשאויילה כיפר על השער העצמי שלו עם עוד שער מוזר, הפעם לצד הנכון. הבלם עלה לנגיחה, פגע בכדור עם הכתף ומשם זה הלך פנימה. יאנג בויז הלכה קדימה ובאה על שכרה. בדקה ה-63 ראול בובאדיז'ה השתחרר במרכז המגרש, שלח את בן ארצו הארגנטינאי גונסאלו סארטה וזה, עם טאצ' נהדר, הקפיץ פנימה את ה-2:3. לא נגמר וכעת היה זה תורה של ליברפול להשיג שוויון מהיר (67). שוב שאהין הגביה, סבסטיאן קוואטס נגח ופאביו בוריני הטעה את השוער בלי לגעת בכדור, מה שאיפשר לו לחדור לרשת. חלפו תשע דקות ועוד מהפך במשחק המשוגע הזה, כשג'ונג'ו שלבי כבש מקרוב בתום מבצע משולב בהתקפת האדומים. שלבי השלים צמד נדיר שתי דקות לסיום, עם מבצע יחיד ובעיטה מ-16 מטרים לרשת.

אודינזה - אנז'י מחצ'קאלה 1:1

תוצאה מאכזבת לאודינזה. הרוסים עלו ליתרון רגע לפני המחצית, כשלאסינה טראורה בעט מזווית בלתי אפשרית כדור חזק ושוער אודינזה דניאלה פאדלי דחק לשערו הוא. אנטוניו די נטאלה, מי אם לא הוא, השאיר נקודה בבית, כשדחק מקרוב את השוויון ממש בתוספת הזמן.

ג'ונג'ו שלבי שחקן ליברפול (שמאל). רויטרס
הוביל את ההרכב השני של ליברפול. שלבי/רויטרס

בית ב' - הבית של הפועל תל אביב

ויקטוריה פילזן - אקדמיקה 1:3

המשחק המקביל בבית של הפועל תל אביב נפתח עם שער מפתיע של האורחים, שעלו בדקה ה-19 ליתרון עם מתפרצת נפלאה, בסיומה מצא סלים סיסה את ווילסון אדוארדו מול שער ריק. פילזן השוותה בדקה ה-47, כשפאבל הורבאת' נגח כדור קרן לא מסוכן ויקוב הורה המשיך פנימה מהקו, כשהוא ספק מבצע עבירה על השוער האורח ריקארדו. המהפך הושלם בדקה ה-58, כאשר התקפה מסודרת הסתיימה בנגיחה מקרוב של מיכל דוריס. הצ'כים השלימו את העבודה עם עוד שער בנגיחה, מתוצרת פרנטישק ראיטורל בדקה ה-80.

בית ג'

א.א.ל לימאסול - מנשנגלדבאך 0:0

תוצאה חלשה עבור גלאדבך, שכמעט ולא הגיעה למצבים ונאלצה להסתפק בנקודה במשחק החוץ בקפריסין. הגרמנים היו קרובים בפתיחה, עם קורה של מיק האנקה אחרי חמש דקות. מן העבר השני, כדור של דוסה ג'וניור נהדף מהקו כעבור שלוש דקות נוספות. המשחק הסתיים בדרמה ענקית, כשגלדבאך זכתה לפנדל בדקה ה-98, אבל אוסקר וונדט שלח אותו לעמוד והחוצה. קבוצה גרמנית רביעית שמחמיצה פנדל באירופה השבוע, אחרי דורטמונד, שאלקה ובאיירן מינכן.

פנרבחצ'ה - מארסיי 2:2

איזו דרמה בטורקיה. הטורקים עלו ליתרון בדקה ה-28, לאחר שצ'אנר ארקין קיבל כדור בזווית אפס, אבל מצא את המילימטר הפנוי וירה פנימה שער נפלא בין הרגליים של סטיב מנדאנדה. אנדרה איוו היה צריך להשוות בדקה ה-50, אבל ממטרים ספורים שלח למשקוף. היתרון הטורקי הוכפל בדקה ה-57, כשאלכס השתחל לרחבה ונגח היטב פנימה. מארסיי לא מצאה את הרשת וראתה את וולקן דמירל המצוין הודף אותה פעם אחר פעם. בסוף, אחרי אינספור החמצות, הצרפתים כבשו בדקה ה-83 מרגלו של מתיו ולבואנה, אחרי דאבל פס יפה. השוויון הדרמטי הגיע שניות לפני שריקת הסיום, כשאיוו נגח מקרוב פנימה.

בית ד'

מאריטימו - ניוקאסל 0:0

מול אצטדיון ריק כמעט לחלוטין, על דשא לא טוב ובאווירה מתסכלת, המגפאייז הסתפקו בנקודה. בדקה ה-31, שולה אמאובי רשם החמצה אדירה עם נגיחה משני מטרים, שנהדפה מהקו על ידי השוער הצרפתי של המארחת, רומן סאלין. בדקה ה-47, המזל הרע של אמאובי נמשך והוא מצא את המשקוף אחרי מבצע יחיד. המארחים כמעט כבשו בדקה ה-81, אבל הנגיחה של ולנטין רוברז' פגשה את המשקוף.

משחק נוסף: בורדו - קלאב ברוז' 0:4
לבורדו: לודוביק סאנה (13), יוהאן גופראן (27), ביורן אנגלס (47, עצמי), ז'וסייה (66)

מהמט טופאל שחקן פנרבחצ'ה (שמאל) מול לואיק רמי שחקן מארסיי. רויטרס
טופאל ורמי חלקו נקודה דרמטית ביותר/רויטרס

בית ה'

שטוטגרט - סטיאווה בוקרשט 2:2

המשחק בגרמניה זכה לפתיחה סוערת, ולסיום סוער לא פחות. אחרי חמש דקות, תמאש היינאל מצא את הראש של ודאד איבישביץ' וזה נגח פנימה מקרוב. האורחת השוותה אחרי 60 שניות, כשאלכסנדרו צ'יפקיו דחק פנימה בתום התקפה מפתיעה. קאקאו היה קרוב להחזיר את היתרון לשטוטגרט, אבל הפציץ את המשקוף בדקה ה-68. הגרמנים לא כבשו והרומנים עקצו והשלימו מהפך ענק בדקה ה-80, מפנדל של ראול רוססקו. חלפו עוד חמש דקות וגרג נידרמאייר הציל לגרמנים נקודה, עם נגיחה בתום ערבוביה ברחבה.

משחק נוסף: פ.צ. קופנהאגן - מולדה 1:2
לקופנהאגן: קלאודמיר (20), אנדראס קורנליוס (74). למולדה: פאפה פאטה דיוף (45)

בית ו'

נאפולי - א.י.ק סולנה 0:4

ניצחון קליל לנאפולי, ששומרת על הכושר המצוין שלה. אלסנדרו גמבריני שלח את אדוארדו ורגאס כבר אחרי שש דקות והצ'ילאני התגבר על המגן שלו ומצא את הפינה, כדי לעלות את הפרטנופי ליתרון מהיר. דקה מפתיחת המחצית השנייה, השער הראשון שוחזר. שוב גמבריני מצא בעומק את ורגאס והחלוץ השלים צמד. בדקה ה-69, ורגאס מצא גם את השלישי שלו, כששוב נשלח בכדור ארוך וירה לרשת. מי שקילקל מעט את החגיגה היה מארק האמשיק, שנכנס כמחליף במחצית והורחק בדקה ה-76 באדום ישיר, לאחר שבעט בנילס אריק יוהנסון ללא כדור. את השער האחרון כבש המחליף בלרים דז'מאילי, בבעיטה מרחוק שפגעה במגן והטעתה את השוער בדקה ה-90.

משחק נוסף: דנייפרו - פ.ס.וו איינדהובן 0:2
לדנייפרו: מאת'וס (50), אטיבה האצ'ינסון (עצמי, 58)

בית ז'

גנק - וידאוטון 0:3
לגנק: ילה ווסן (22), תומאס בופל (78), בנג'מין דה קולר (90)

ספורטינג ליסבון - פ.צ. באזל 0:0
אלון יפת שפט והרחיק בצדק את אלכסנדרה לואיז המארח בדקה ה-50.

בית ח'

אינטר - רובין קאזאן 2:2

יופי של משחק באיטליה. ביברס נאתכו היה קרוב לקנות את עולמו בדקה ה-17, כשקאזאן זכתה לפנדל אחרי שגוקדניז קראדניז הוכשל ברחבה. הישראלי בעט לא טוב את הפנדל, הנדנוביץ' הדף, אבל למזלו, אלכסנדר ריאזנצב כבש את הריבאונד והימם את הסן סירו הדליל בצופים. בדקה ה-37 רשמו ג'ונתן ומרקו ליבאיה החמצות ענקיות לאינטר בזה אחר זה. שתי דקות חלפו וזה סופסוף נכנס לנראזורי. קמביאסו התגנב, עבר את השוער ריז'יקוב והגביה לראש של ליבאיה, שנגח פנימה. שש דקות לסיום, הלם בסן סירו. סלומון רונדון לא התקשתה להתחמק מאנדראה ראנוקיה וכבש את ה-1:2 של קאזאן. המילה האחרונה הייתה שייכת ליוטו נגאטומו, שהפציץ מהאוויר פנימה את השוויון הדרמטי בדקה ה-90.

משחק נוסף: פרטיזן בלגרד - נפטצ'י באקו 0:0

אדוארדו ורגאס שחקן נאפולי. AP
הצגה של איש אחד. ורגאס/AP

בית ט' - הבית של עירוני קרית שמונה

ליון - ספרטה פראג 1:2

הצרפתים, שפייבוריטים לעלות מהבית של קרית שמונה, השיגו שלוש נקודות לא פשוטות. אחרי 60 דקות עקרות מבחינת הצרפתים, בפטימבי גומיס נגח בעוצמה כדור קרן לרשת והעלה את ליון ליתרון. חלפו שתי דקות וליון כבשה שוב, הפעם גומיס השאיר לליסנדרו לופס, שמחמישה מטרים הכפיל את היתרון. הצ'כים צימקו בדקה ה-77, עם שער נהדר של לדיסלאב קרצ'י.

בית י'

טוטנהאם - לאציו 0:0

משחק מאכזב בוויט הארט ליין, בין שתי קבוצות שיכולות לספק הרבה יותר אקשן ושערים. שער נגיחה של גארת' בייל בדקה ה-27 נפסל בשל טענת נבדל גבולית. מן העבר השני, אלברו גונסאלס הרעיד את המשקוף בבעיטה מהאוויר בדקה ה-40.

משחק נוסף: מאריבור - פנאתינייקוס 0:3
למאריבור: רוברט בריץ' (25), אגים איברהימי (62), מרקו מוראלס טה (88, פנדל)

בית י"א

לברקוזן - מטאליסט חרקוב 0:0

רפיד וינה - רוזנבורג 2:1
לרפיד: מרקוס קאצר (66). לרוזנבורג: טריק אליונוסי (19), מיקאל דורסין (60)

בית י"ב

טוונטה - האנובר 2:2

קאמבק יפה של הגרמנים סידר להם נקודה חשובה. ההולנדים עלו ליתרון כבר אחרי שבע דקות כשווילם ינסן גלש וכבש מקרוב. כדור חופשי של נאסר צ'אדלי פגע ביאן שלאודרף בדקה ה-54 וסידר להולנדים את השער השני. המבורג הצליחה לצמק בדקה ה-67, כשארתור סוביך כבש מתוך הרחבה. השוויון הגיע כעבור שש דקות, עם שער עצמי אומלל של פיטר ויסחרוף.

במשחק נוסף: לבנטה - הלסינגבורג 0:1
ללבנטה: חואנפראן גרסיה (40)

ג'רמיין דפו שחקן טוטנהאם נאבק בלואיס קבאנדה שחקן לאציו. AP
הבטיח הרבה, קיים מעט. דפו מול קבאנדה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully