וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר כהן שבר את כף הרגל, ייעדר כשלושה חודשים

6.9.2012 / 19:18

קשר מכבי חיפה נפגע באימון וסובל מפציעה דומה לזו שהשביתה אותו לתקופה ארוכה אשתקד. ידין או מויאל שוב מועמדים

בשורה קשה למכבי חיפה: הקשר תמיר כהן נפצע היום (חמישי) באימון הערב של הקבוצה והובהל לבית החולים. אחרי סדרת בדיקות וצילומים, מתברר שכהן סובל משבר בכף הרגל - אותה רגל שהשביתה אותו לתקופה ארוכה אשתקד - כשהמשמעות היא שהוא צפוי להיעדר מהמגרשים לתקופה של שלושה-ארבעה חודשים.

"במהלך האימון תוך כדי תנועה הרגשתי כאב ברגל, תחושה כמו בפעם הקודמת", סיפר כהן לאתר הרשמי של המועדון. "על פי האבחנה הראשונית נראה ששוב יש במקום שבר. אני נחוש לשוב כמה שיוצר מהר למגרשים. אין לי זמן ורצון לעסוק בענייני מזל וחוסר מזל. מרגע זה אני נתון כל כולי לחזור למגרש".

הפציעה הזו פוערת בור לא קטן בסגל של הירוקים בכל הנוגע לקישור ההגנתי ואביחי ידין וקובי מויאל, שהוזכרו שמי שעשויים להגיע לקבוצה מוקדם יותר הקיץ, שוב מועמדים.

דמאו חתם רשמית לשלוש שנים

מוקדם יותר היום, קשר בני סכנין, ג'ואל דמאו, חתם באופן רשמי לשלוש שנים בקבוצה באמצעות סוכנו אדם קידן לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות בהצלחה והוא ישתכר 130 אלף דולר לעונה. "אני מאושר להגיע למועדון הכי גדול בישראל", אמר השחקן שילבש את החולצה מספר 6. "מכבי חיפה זה הטופ בישראל. אני מקווה שאצליח לגרום אושר לנשיא, למאמן ובעיקר לאוהדים ולהחזיר להם על האמון במגרש".

ראובן עטר מתלבט בנוגע לשינוי שיטת המשחק שלו, כך טוענים גורמים במועדון. ההתלבטות מפתיעה לנוכח העברת דמאו והביקורות של שחקני הקבוצה כבר לאחר המשחק נגד מכבי תל אביב בנוגע לשיטה שכוללת קשר אחורי אחד בלבד. אם עטר יחליט להמשיך ולשחק באותה שיטה, דמאו יתחרה על חולצת ההרכב עם תמיר כהן. אם השיטה תשתנה, עידן ורד או אייל גולסה עשויים לרדת לספסל. "אפשר להבין למה עטר מאוד מתלבט. מצד אחד הוא רוצה ללכת עם הדרך שלו ולא לסטות מהקו שלו, שיטת המשחק שאיתה הוא נחל הצלחה במכבי נתניה, ומצד שני המחשבה האם זה מתאים למכבי חיפה".

בשורות טובות יותר התקבלו גם בגזרת השוער ניר דוידוביץ', שעבר בדיקה חוזרת בכף היד אחריה הוחלט כי אין צורך בניתוח. המשמעות היא שהשוער ייעדר בחודש הקרוב לפי ההערכות המקוריות.

אתמול נפתחה אפשרות לקבוצות באנגליה להעביר שחקנים בהשאלה. בלם קרדיף דקל קינן לא מחזיק בהצעה קונקרטית, מה שסולל את דרכו לחיפה. כזכור, שלשום הבהירה חיפה לקינן כי היא מעוניינת להחתימו לארבע שנים. אם הוא יגיע, הוא עשוי לסיים את הקריירה במועדון. אם קינן לא יחתום ויוריצה בוליאט לא ימצא קבוצה עד מחר, הקרואטי צפוי לחזור לסגל. אם שני הדברים לא יקרו, חיפה תפנה לאושרי רואש. אגב, במקרה שבוליאט יחזור לסגל חיפה תקפיא כנראה את בויאן שראנוב, במיוחד לאור הבשורות הטבות בעניין דוידוביץ'.

אגב, שחקני הקבוצה מדווחים כי מאז ההודעה על הצטרפותו של שראנוב לסגל, השוער אמיר אדרי נראה דרוך יותר. בסביבתו של השוער אמר השבוע: "אמיר הגיע על תקן שוער שני, ברגע שדוידוביץ' עזב הוא רואה את עצמו כשוער הראשון".

חיפה ספגה אתמול קנס של 3,000 שקל בגין איחור עלייה למגרש במשחק נגד קרית שמונה. הדיין גיורא לנדאו סיפר בדיון כי המשקיף יואב שטראוס דיווח על איחור של שתי דקות, שמנע את פתיחת המחצית השנייה בזמן. ביום שני תפגוש חיפה את קרית שמונה בפעם השניה העונה, הפעם במסגרת גביע הטוטו. המשחק יהווה הכנה אחרונה לקראת ההתמודדות מול הפועל באר שבע ואלישע לוי בסוף השבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully