וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "כריסטיאנו רונאלדו ביקש לעזוב את ריאל מדריד"

בספרד טוענים כי כוכב הבלאנקוס נפגש עם הנשיא בשבת, ודרש לעזוב. את השערים מול גראנדה כבר לא חגג: "המועדון יודע למה"

ספרד התעוררה הבוקר (שני) לחדשות מרעישות, כאשר התקשורת המקומית מדווחת כי כריסטיאנו רונאלדו נפגש עם נשיא ריאל מדריד פלורטינו פרס ביום שבת בערב, וביקש לעזוב את אלופת הלה ליגה. כוכב הבלאנקוס לא הסביר באופן מלא לנשיא ולמנהל המקצועי חוסה אנחל סאנצ'ס את סיבותיו לבקשה הדרמטית, אך הבהיר כי הוא "לא מרגיש שרוצים אותו" במועדון, ובספרד טוענים כי מערכת היחסים של רונאלדו עם חלק מבכירי המועדון עלתה על שרטון. כמו כן, מדווחים על כך שהקשר בין הכוכב הפורטוגלי וחלק מהשחקנים, וביניהם מארסלו הברזילאי, הפכה רעועה.

אמש אמנם עלה רונאלדו לכר הדשא ואפילו הבקיע צמד ב-0:3 של ריאל מדריד על גראנדה, אולם בתום המשחק הוא שוב נשמע מאוד כעוס ומתוסכל. את השערים מספר 149 ו-150 במדים הלבנים הוא אפילו לא חגג. "אני עצוב, בגלל שמדובר כאן בסוגיה מקועית, והמועדון יודע במה מדובר. זו הסיבה שלא חגגתי את השערים, לא בגלל שאני לא שמח. המועדון יודע למה, יותר מזה אני לא יכול להגיד".

רונאלדו נשאל האם לדבר יש קשר לזכיה של אנדרס אינייסטה בתואר שחקן השנה של אופ"א, והשיב: "לא, אין שום קשר. אני לא מדבר יותר על הדברים האלה, וכעת אתרכז במשחקים של פורטוגל. יש דברים חשובים יותר כרגע". היום צפוי הפורטוגלי להשתתף באירוע יח"צני בליסבון, ואולי להרחיב בסוגיה המרתקת.

צפו בראיון המדובב לאנגלית, ובו רונאלדו מדבר על הבעיות בריאל מדריד

ומה עם קאקה?

כוכב אחר של הבלאנקוס שדווקא ינסה לעשות בשבועות הקרובים את דרכו חזרה לכר הדשא הוא קאקה. לאחר שתם מועד ההעברות ושחקן השנה לשעבר נותר בסנטיאגו ברנבאו ולא עבר למילאן, ולמרות הבאתו של לוקה מודריץ' הנוצץ על העמדה שלו, לקאקה לא נותר אלא להילחם על מקומו.

"זה כאילו אני מתחיל מחדש הכל בגיל 30, אחרי כל התארים שלי", אמר הקשר הברזילאי לערוץ הטלוויזיה של המועדון אמש. "אני אפילו שואל את עצמי האם זה שווה את זה. אולי היה עדיף שאעבור לליגה אחרת, פחות טובה? התשובה היא שאני עדיין רוצה להיות כאן, בריאל. אני מגיע לפני כל השחקנים לאימון, הדרך היחידה לקבל צ'אנס נוסף הוא להתאמן יותר קשה מכולם".

"אולי האוהדים איבדו את התקווה שלהם, אבל לא אני", אמר קאקה. "כיום אני לאו דווקא רוצה להיות שחקן הרכב, פשוט להיות בסגל למשחקים. לי ולמוריניו יש יחסים מקצועיים, כבוד הדדי. הוא הבהיר יותר מפעם אחת שאם אישאר במועדון הוא יכבד אותי, ויעניק לי הזדמנויות כמו לכולם".

ניצחון גם לברצלונה, שנותרה מושלמת בפסגה

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully