וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניצחון ההיסטורי של ריאל, ההישג ההיסטורי של מסי

המדרידאים עלו ל-87:88 במאזן הניצחונות, ליאו מסי עלה למקום הראשון בכיבושים בקלאסיקו. וילאנובה: "מאוד גאה בקבוצה הזו"

עריכת וידאו: יאיר דניאל

ריאל מדריד היא הזוכה בתואר הראשון של העונה בספרד, הסופרקופה. הבלאנקוס גברו על ברצלונה 1:2 בברנבאו ומחקו את ההפסד 3:2 מהמשחק הראשון בשבוע שעבר עם זכייה בזכות שערי חוץ (4:4 במצטבר). גונסאלו היגואין (11) וכריסטיאנו רונאלדו (19) ניצלו טעויות במרכז ההגנה והעלו את ריאל ל-0:2 מהיר, אדריאנו האורח הורחק (28), ליאונל מסי הספיק רק לצמק בבעיטה חופשית (45), אבל זה לא הספיק לבארסה. טיטו וילאנובה יחפש את התואר הראשון שלו כמאמן ראשי במקום אחר.

קצת מספרים. ריאל זכתה בסופרקופה בפעם התשיעית בתולדותיה, הראשונה מאז 2008, וקטעה לברצלונה רצף של שלוש זכיות. בנוסף, הבלאנקוס ניצחו קלאסיקו בברנבאו לראשונה אחרי שבעה משחקים בכל המסגרות. רונאלדו כבש את שערו השביעי במסגרת הקלאסיקו (כולל בארבעת המשחקים האחרונים) ואילו מסי העלה את מאזן הכיבושים שלו בקלאסיקו ל-15. היה זה הקלאסיקו ה-221 וריאל עלתה ל-87:88 במאזן הניצחונות.

ליאונל מסי, שכבש שער נהדר בבעיטה חופשית, שבר את שיא הכיבושים בקלאסיקו, כשהרשית את שערו ה-15 במפגשים מול ריאל, וחלף על פני סזאר רודריגז. מסי, כזכור, שבר את השיא של רודריגז בעונה שעברה, שעמד על 232 שערים לזכות המועדון. אלפרדו די סטפאנו הארגנטינאי עדיין מחזיק בשיא הכיבושים בקלאסיקו, עם 18 גולים. בקצב הזה, די סטפאנו לא יחזיק עוד הרבה זמן בשיא.

מאמן ברצלונה טיטו וילאנובה מברך את מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו. רויטרס
גאה במחצית השנייה. וילאנובה/רויטרס

מדריד: "הניצחון הגיע לאוהדים"

הקפטן איקר קסיאס, שהציל מצב מצוין של פדרו, הודה בסיום ש"בקאמפ נואו הייתה להם הזדמנות לכבוש שער רביעי, ובמהלך הבא אנחנו כבשנו שער שהשאיר אותנו בתמונה. היום שלטנו לחלוטין במחצית הראשונה וייצרנו הרבה מצבים, אבל הפעם אנחנו היינו אלה שלא ניצלנו אותם. היינו במומנטום שלילי, והיינו חייבים את הניצחון הזה לאוהדים. לא התחלנו טוב את העונה, אבל לפעמים יש לך מזל טוב, ולפעמים יש לך מזל רע".

כריסטיאנו רונאלדו סיכם: "נכנסנו מצוין למשחק, כבשנו שני שערים ושיחקנו עם הרבה ביטחון. במחצית השנייה ירדנו לאחור כי היינו עייפים. אני צריך להשתפר ולשפר את החברים, אבל אני חושב שהתואר יביא לנו ביטחון ואנחנו צריכים ליהנות ממנו ולהמשיך הלאה. אסור לנו להיכשל עוד כי אנחנו צריכים להיות בטופ".

כובש השער הראשון גונסאלו היגואין: "אחרי ההפסד לחטאפה, היינו צריכים לשנות את פנינו ועשינו ניצחון גדול. אני שמח לכבוש והכי חשוב שניצחנו. הניצחון הזה הגיע לאוהדים. אסור לנו להמשיך להיכשל בליגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
חלוץ ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו חוגג זכייה בסופרקופה. רויטרס
יש עוד מקום לשיפור. רונאלדו/רויטרס

צ'אבי: "גם ב-10 שחקנים היינו יכולים לנצח"

מנגד, בברצלונה אומנם הביעו אכזבה מאובדן התואר, אבל כמובן מתנחמים בעובדה שהם מובילים את טבלת הליגה בחמש נקודות, ושהקבוצה לא נכנעה למרות פיגור 2:0 מהיר. "המחצית הראשונה לא אפיינה אותנו, אבל במחצית השנייה הייתי גאה בקבוצה", אמר טיטו וילאנובה. "שלטנו במשחק עם 10 שחקנים והיו לנו חמש הזדמנויות בטוחות. לא הלכנו אחורה להתגונן וחיפשנו מתרפצות. עם השחקנים שיש לנו אנחנו תמיד משחקים באותה צורה וזה מה שעשינו במחצית השנייה. אני רוצה לברך את ריאל על הזכייה בסופרקופה, אבל זה עדיין אחת הלילות הכי גאים שלי בקבוצה".

צ'אבי הוסיף: "כבר לפני המשחק קיבלנו בשורות רעות עם הפציעה של דני אלבס, אבל זה לא תירוץ. היינו קרים בפתיחה ושילמנו על שתי טעויות. אחרי כך נשארנו ב-10 שחקנים, אבל הכדור היה אצלנו והמשכנו בשיטת המשחק שלנו. שיחקנו טוב וחבל שספגנו את שני השערים כי גם ב-10 שחקנים היינו יכולים לנצח. אנחנו מורידים את הכובע בפני ריאל וממשיכים הלאה".

ג'רארד פיקה אמר ש"אני מסיים את המשחק הזה בראש מורם, אני גאה בקבוצה, שנתנה את הכל בעשרה שחקנים. נלחמנו, אבל בסופו של דבר הגביע שלהם. חוץ מב-20 דקות האחרונות, שיחקנו כמו שאנחנו יודעים".

ג'ורדי אלבה, שלא אמור היה לפתוח, אבל שיחק עקב הפציעה של דני אלבס, הודה ש"לא היה לי זמן להתחמם", אבל הודה שברצלונה סבלה מבעיות בהגנה: "עשינו יותר מדי טעויות, אבל לא נבהלנו. הקבוצה הזאת חזקה מאוד". פדרו סיכם ואמר "מדריד פתחה חזק מאוד, אבל לא היה לנו מזל מול השער".

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully