וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד: רוני ייעדר חודש, ואן פרסי: "מרגיש בבית"

מנצ'סטר יונייטד גברה 2:3 על פולהאם, ווין רוני סובל מחתך קשה בירך, אלכס פרגוסון משבח את ואן פרסי: "סיומת פנטסטית"

שחקן מנצ'סטר יונייטד ווין רוני פצוע על הדשא. Shaun Botterill, GettyImages
זה כואב. רוני/GettyImages, Shaun Botterill

בשורות קשות למנצ'סטר יונייטד: ווין רוני צפוי להיעדר ארבעה שבועות. חלוץ יונייטד, שנכנס היום (שבת) כמחליף במהלך הניצחון של קבוצתו 2:3 על פולהאם, נפצע קשה בירך אחרי שבמהלך תיקול הוגו רודאיגה דרך עליו, וגרם לו לדימום קשה ולחתך גדול ברגלו הימנית.

רוני פונה מהמגרש על אלונקה והובהל לבית החולים. אלכס פרגוסון אישר בסיום שמדובר בפגיעה לא קלה: "נראה שהוא ייעדר ארבעה שבועות, צריך להיזהר עם פציעות כאלה בגלל חשש לזיהום".

על המשחק עצמו, שבו יונייטד ניצחה הודות לשערים של שחקני הרכש רובין ואן פרסי ושינג'י קגאווה, אמר פרגוסון: "שיחקנו כדורגל פשוט מצוין, ואז ספגנו שער מטופש, אבל התגוננו היטב והבטחנו את הניצחון". על השער של ואן פרסי אמר פרגוסון: "זו הייתה סיומת פנטסטית, פשוט מבריק. זה מייצג את יכולת כיבוש השערים שלו. הוא בעט את הכדור היישר למקום הנכון".

ואן פרסי עצמו התייחס ליכולת שלו ולהשתלבות שלו ביונייטד: "אני חייב להגיד, כבר מהיום הראשון כולם גורמים לי להרגיש בבית. כל השחקנים נחמדים אליי, הצוות, העובדים, וכמובן האוהדים. אפילו בעיר כשאני יוצא לאכול, כולם עוזרים ואדיבים.

"כמובן שעבר רק שבוע, אבל אני מאמין שמהר מאוד נתרגל אחד לשני. אבל למען האמת, אני מרגיש בבית. צריך לתת לי עוד זמן, כי זה היה משחק ראשון שלי אחרי הרבה זמן. אחרי זה עוד נצטרך להתרגל זה לזה, אבל אני בטוח שזה יקרה". על השער שלו אמר ואן פרסי: "זה היה גול טוב, גול קשה. קיבלתי מסירה יפה מאברה, אבל הכדור קפץ, והצלחתי לבעוט בו טוב. רוב הבעיטות האלה הולכות החוצה כי הזווית קשה, שמח שהצלחתי לכבוש".

שחקן מנצ'סטר יונייטד רובין ואן פרסי. Jon Super, AP
"כולם נחמדים אליי". ואן פרסי/AP, Jon Super

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully