וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ההשעיה, נייקי תמשיך לתמוך בארמסטרונג

החברה הודיעה כי היא מאמינה לאמריקאי, שהופשט מתאריו. הרוכב האגדי ז'אלבר: "הרבה אנשים אוהבים את החדשות לגביו"

ביממה שאחרי גזילת שבע הזכיות של לאנס ארמסטרונג בטור דה פראנס וההשעייה לכל החיים ממירוצי אופניים תחרותיים על ידי ארגון המלחמה בסמים בארצות הברית (USADA), נדמה שהענף ספג את המכה הקשה ביותר שלו. עדיין לא ברור אילו החלטות יקבלו ראשי הענף בעקבות ההחלטה הדרמטית הזו שהביאה את הרוכב הטוב בכל הזמנים להיפרד מתאריו ולהחליט שלא לערער על ההחלטה.

"אני מאוכזב עבור לאנס ועבור ענף הרכיבה באופן כללי, שדברים הגיעו לרמה כזו שלאנס מרגיש שהספיק לו ושהוא לא רוצה להיות שותף לקמפיין של USADA נגדו", טען מנהלו בעבר ג'ון ברויניל, שאף הוא התמודד עם האשמות של הארגון. "לאנס אף פעם לא פרש מקרב הוגן בחייו, ולכן ההחלטה שלו מדגישה עד כמה התהליך הזה לא היה הוגן".

ובינתיים ארמסטרונג זוכה גם לתמיכה מצידה של נייקי, החברה שמלווה אותו. נייקי הודיעה כי תמשיך לתמוך בו, והצהירה: "לאנס הצהיר שהוא חף מפשע והבהיר את העמדה שלו. נייקי מתכננת להמשיך לתמוך בלאנס ובקרן לאנס ארמסטרונג, קרן שלאנס יצר כדי לסייע לשורדי מחלת הסרטן".

טרוויס טייגארט, אחד ממנהלי ה-USADA, התייחס להחלטתו של ארמסטרונג שלא לערער, ואמר: "זה יום עצוב לכל מי שאוהב ספורט ואתלטיקה. זו דוגמה שוברת לב לכך שהניצחון גבר על האפשרות ההוגנת. אי אפשר להצליח במרמה".

רוכב האופניים האגדי לורן ז'אלבר הוסיף: "אני ברגשות מעורבים. הייתה לו הצלחה כבירה, הרבה מאוד כישרון אבל גם דרך אימון שלא כולם אהבו. היו אנשים שהעריצו אותו ואנשים שתיעבו אותו מכיוון שהוא היה יהיר ואהב להשטיח את יריביו. אני מניח שיש אנשים שיאהבו את החדשות הללו לגביו, אבל אני חלוק בדעתי". אלברטו קונטאדור נמנע מלתת הצהרה מעניינת, והסתפק באמירה כללית: "אני לא חושב על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully