וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 24.8

סיטי תגנוב לבאיירן את חאבי מרטינס? ליברפול תסגור כבר היום עם נורי שאהין? לאן יעבור מייקון? כל השמועות וההעברות

העברות

* עכשיו זה רשמי: ססאר אספיליקואטה מצטרף לצ'לסי לאחר שנרכש ממארסיי תמורת שבעה מיליון ליש"ט. הספרדי חתם לחמש שנים ואליו הצטרף ויקטור מוזס מוויגאן שנרכש תמורת תשעה מיליון ליש"ט מוויגאן.

* הקיצוני האנגלי אדם ג'ונסון עבר רשמית ממנצ'סטר סיטי לסנדרלנד, ששילמה עבורו 10 מיליון ליש"ט. הקשר בן ה-25 חתם על חוזה לארבע שנים.

* מנג'ר סנדרלנד מרטין אוניל אישר עוד לפני כן שקבוצתו רכשה מוולבס את החלוץ הסקוטי סטיבן פלטשר והחתימה אותו לארבע שנים. החתולים השחורים שילמו תמורתו 12 מיליון ליש"ט וסך הכל הוציאו 22 מיליון ליש"ט תוך מספר שעות.

* וולבס השלימה גם את מכירתו של הקיצוני מאט ג'רביס, שעבר לווסטהאם תמורת 10.75 מיליון ליש"ט וחתם על חוזה לחמש שנים אצל הפטישים. שחקן סגל נבחרת אנגליה הפך להעברה היקרה בתולדות ווסטהאם.

* גם סוונסי ניפצה את שיא ההעברות שלה, כשרכשה את הקשר הדרום קוריאני קי סונג יונג מסלטיק תמורת שישה מיליון ליש"ט. הקשר בן ה-23 חתם לשלוש שנים, אך לא יהיה בסגל של מיכאל לאודרופ למשחק מול ווסטהאם בשבת.

* אינטר ממשיכה להתזחק בשחקנים מאורוגוואי והחתימה לארבע שנים את אלברו פריירה מפורטו. סכום ההעברה של המגן/קשר: 10 מיליון יורו.

* הקשר דווידה ביונדיני (29), שנרכש על ידי גנואה בינואר, הושאל לעונה אחת לאטאלנטה. גם הקשר האוסטרלי ג'יימס טרויסי (24) מצטרף לרוסובלו וכרטיסו יוחזק במשותף גם על ידי יובנטוס.

* ראן הודיעה כי צירפה בהשאלה את הקשר הקמרוני ז'אן מאקון, 29, המגיע מאסטון וילה. מאקון, ששיחק בעונה שעברה כמושאל באולימפיאקוס, יחליף את הנורבגי אלכסנדר טטיי, שעבר לנוריץ' סיטי בפרמיירליג.

* ניס צירפה בהשאלה את הקשר המוכשר ולנטין איסריק (20) שהחל את העונה במונאקו.

* נאפולי הקדימה את יובנטוס ומילאן ורכשה תמורת שני מיליון יורו את עומאר אל כדורי, הקשר המרוקני הבינלאומי בן ה-21 של ברשיה.

שמועות

* שמועות בספרד גורסות כי ברצלונה עשויה להציע לצ'לסי לא פחות מ-30 מיליון ליש"ט על מנת לצרף את הבלם המצוין דויד לואיז.

* סוכנו של מגן אינטר מייקון אישר: "מנצ'סטר סיטי, ריאל מדריד וצ'לסי מעוניינת בו, אך יש אפשרות שהוא יעבור גם למילאן ויובנטוס, או יישאר באינטר".

* האם מנצ'סטר סיטי תגנוב לבאיירן מינכן את חאבי מרטינס מתחת לאף? קשר נבחרת ספרד כבר היה קרוב לסיכום בשורות הבווארים, אולם כעת הצטרפה אלופת אנגליה למירוץ אחריו, כשרוברטו מאנצ'יני ממשיך לחפש אחר קשר אחורי בעל שם לסגל שלו. נשיא באיירן אולי הנס הודה: "אני כבר לא בטוח שנצליח להשיג אותו".

* על אף שמספר שמות הוזכרו כמועמדים להצטרף למנצ'סטר יונייטד בימים האחרונים, המנג'ר הוותיק אלכס פרגוסון הבהיר היום: "אנחנו לא מתכוונים להביא או למכור אף שחקן נוסף עד סגירת חלון ההעברות".

* לאחר שכבר היה עם רגל וחצי בארסנל, צפוי נורי שאהין להעביר את העונה הקרובה דווקא בליברפול. המייטי רדס גברו על התותחנים במירוץ לאחר שהסכימו לשלם כ-70 אחוז משכרו השבועי של הקשר בן ה-23 (כ-120 ליש"ט בשבוע). "אני מקווה שהעסקה תיסגר ב-24 השעות הקרובות", אמר מאמן ליברפול ברנדן רוג'רס.

* לאחר שלא נכלל בסגל של ריאל מדריד בקלאסיקו אמש, באיטליה טוענים כי קאקה בכל זאת יעבור למילאן, שהחליטה לעשות מאמץ אחרון נוסף בניסיון לצרפו.

* רפאל ואן וארט קיווה לשוב מטוטנהאם להמבורג, אך הבעלים של הקבוצה הגרמנית, קלאוס מייקל קהן, הודיע כי אין ביכולתו להחזיר את ההולנדי המצוין. אנדרה וילאש בואש אמר: "אין לנו כוונה למכור אותו, אני בונה עליו".

* ה'סאן' מדווח הבוקר כי נאני, שחווה תקופה לא פשוטה במנצ'סטר יונייטד, יהיה מוכן לחתום על חוזה חדש ללא העלאה. חוזהו המקורי של הקשר הפורטוגלי יסתיים בעוד שנתיים, אך הצדדים כבר מנהלים מגעים: נאני דרש תחילה חוזה של כ-130 אלף ליש"ט לשבוע (לעומת 90 אלף כעת), אך יועציו הבהירו לו כי מוטב שיסתפק במשכורת הנוכחית אותה מרוויח, ויקבל סכומי כסף נוספים כבונוסים.

* ווסטהאם לא מוותרת על אנדי קארול. ליברפול מעוניינת למכור את החלוץ, אולם הפטישים מעוניינים לשאול אותו, בעיקר לאחר שרכשו אמש את מאט ג'רוויס ב-10.75 מיליון ליש"ט ואין ביכולתם לשלם למייטי רדז את סכומי הכסף הגבוהים אותם הם דורשים עבור קארול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully