וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן מורי חתם לשלוש שנים בויטסה ארנהיים

22.8.2012 / 13:18

הבלם יעזוב את בני יהודה לאחר 4 עונות ויהיה השגריר היחיד בהולנד: "זו קבוצה מכובדת בה אתקדם, זו הייתה השאיפה"

בלם בני יהודה ונבחרת ישראל, דן מורי, יהפוך לשגריר ישראלי נוסף בחו"ל, לאחר שחתם היום (רביעי) על חוזה לשלוש שנים בויטסה ארנהיים מהליגה ההולנדית, באמצעות סוכניו רונן וגלעד קצב. מורי נבחן בשורות הקבוצה ההולנדית בימים האחרונים והרשים את הצוות המקצועי. בימים האחרונים הוא המתין לאישור של הבעלים של ויטסה, הגאורגי מראב ג'ורדאניה. הקבוצה ההולנדית מדורגת במקום הרביעי, לאחר שני מחזורי הפתיחה בליגה ההולנדית.

"חתמתי בקבוצה מכובדת", אמר מורי אחרי החתימה. "אני חושב שאוכל להתקדם שם ולהתפתח כשחקן. זו הייתה השאיפה והחלום ואני שמח שזה התגשם. מעכשיו כל כולי עסוק בעבודה קשה והגשמת המטרות המקצועיות. תודה רבה לגלעד ורונן קצב, לעידן כסיף ובראש ובראשונה לקדוש ברוך הוא".

מורי הצטרף למחלקת הנוער של בני יהודה בגיל 13 ובארבע השנים האחרונות שימש כבלם הפותח בקבוצה הבוגרת. אשתקד רשם 31 הופעות ליגה ולאחר שחוזהו הסתיים החליט למצות את האופציה האירופית ולא להישאר אצל הזהובים.

למורי גם שתי הופעות בנבחרת ישראל הבוגרת והוא נכלל לאחרונה בסגל של אלי גוטמן למחנה האימונים באוסטריה וגרמניה. ויטסה סיימה אשתקד במקום השביעי בליגה הבכירה בהולנד. הקבוצה נמצאת בבעלותו של הגאורגי מראב ג'ורדניה והמאמן פרד רוטן שהגיע הקיץ מפ.ס.וו איינדהובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully