וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף האלופות: מלאגה ניצחה את פנאתינייקוס 0:2

הספרדים עשו את העבודה בבית ומתקרבים לשלב הבא. לימסול הדהימה את אנדרלכט 1:2, אודינזה לקחה שער חוץ בבראגה

בזמן שעירוני קרית שמונה נחלה הפסד כואב בחוץ מול באטה בוריסוב, ניסו הערב (רביעי) עוד שמונה קבוצות להיאבק על מקומן בשלב הבתים של ליגת האלופות. במוקד עמד המשחק המסקרן בין מלאגה לפנאתינייקוס, כשהספרדים יצאו ממנו עם ידם על העליונה, כשניצחו 0:2. התוצאה המפתיעה של הערב הגיעה מלימסול, שם גברה הקבוצה המקומית על אנדרלכט 1:2, ועם הופעה טובה בגומלין, היא יכולה לעשות היסטוריה. אודינזה התקשתה מול בראגה אבל נהנתה משער חוץ ב-1:1, בעוד דינמו זאגרב גברה בבית 1:2 על מאריבור.

מרטין דמיקליס שחקן מלאגה חוגג. רויטרס
יגיעו לגומלין בראש שקט. דמיקליס/רויטרס

מלאגה - פנאתינייקוס 0:2

למרות כל הצרות הכלכליות ובריחת הכוכבים בקיץ, מוצאת את עצמה מלאגה במרחק נגיעה משלב הבתים, לאחר שעשתה את העבודה בביתה, ושמרה על הדרך על שער נקי. הקבוצה של פלגריני שלטה לאורך מרבית המשחק, והיוונים שמרו על המאזן האומלל שלהם על אדמת ספרד בה מעולם לא הצליחו לנצח. עכשיו יקוו הירוקים שיצליחו לחולל נס במשחק הגומלין, אולי אל מול אלפי האוהדים המשולהבים שלהם.

המארחים חיפשו שוב ושוב את השער בפתיחה, ומצאו אותו לאחר 17 דקות, כשחואקין הרים כדור קרן, ההגנה של היוונים נרדמה וראתה את וולינגטון נוגח היישר אל דמיקליס שכבש מקרוב. היתרון של הספרדים הוכפל בדקה ה-34, כשהפעם הגיע תורו של אליסאו לחגוג, ואל המחצית ירדו המארחים ביתרון שני שערים. גם במחצית השניה לא הצליחו הירוקים לסכן יתר על המידה את שערם של המארחים, שחגגו ניצחון ויגיעו לגומלין בראש שקט.

בראגה - אודינזה 1:1

האיטלקים, שלא היו בשלב הבתים של ליגת האלופות מאז עונת 2005/6, עשו צעד קטן בכיוון, כשהם חוזרים הביתה עם שער חוץ יקר. בראגה נראתה לא רע בפתיחה, אבל דווקא האורחים מאיטליה הכו ראשונים. בדקה ה-23 שלח אנטוניו די נאטלה כדור חופשי מצויין, היישר אל ראשו של באסטה שנגח היטב והכניע את בטו.

המארחים היו מרוצים מהיתרון שלהם, ושמרו עליו היטב, אבל הפורטוגלים לא אמרו את המילה האחרונה, ובדקה ה-68 הגיע השער היפה של הערב במפעל: איסמיילי לקח את הכדור וירה טיל מרהיב מ-30 מטרים שטס היישר אל המשקוף ופנימה כדי לקבוע 1:1. שתי הקבוצות לא הצליחו למצוא הכרעה עד לסיום, ואודינזה יוצאת עם החיוך, כששער החוץ שלה עשוי להיות האלמנט המכריע בגומלין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

א.א.ל לימסול - אנדרלכט 1:2

מה תגידו על היכולת הקפריסאית כשזה מגיע לליגת האלופות? אחרי ההצלחות של אנורתוזיס וכמובן של אפואל ניקוסיה בעונה שעברה, גם א.א.ל לימסול, שקטפה במפתיע את תואר האליפות בקפריסין, התקרבה הערב אל הבמה המרכזית של אירופה, כשהדהימה את היריבה הבלגית. הקפריסאים לא נבהלו מהמעמד, והצליחו להפתיע את הבלגים בדקה ה-34, כשכדור הקרן מצא את ראשו של דוסה ג'וניור שמצא את הרשת.

האורחים נלחצו והחלו ללחוץ את שערה של לימסול אבל לא מצאו את הרשת וירדו בפיגור למחצית. הקפריסאים הצליחו להחזיק מעמד עד לדקה ה-62, אז מהלך נפלא של אמבוקני שהקפיץ לעצמו ובעט מהאוויר קבע 1:1. לא חלפו עשר דקות, והקפריסאים חזרו להוביל. אדמר עשה צרות בהגנה של הבלגים ואז הרים לרוי מיגל ששלח את האוהדים לחגוג. האם זה יספיק לגומלין? נראה בשבוע הבא.

דינמו זאגרב - מאריבור 1:2

הקרואטים רצו לחזור בפעם השניה ברציפות לליגת האלופות, ולמרות שזה בהחלט לא היה קל, הם יצאו עם ניצחון חשוב בבית. זאגרב עלתה ליתרון כבר בדקה ה-10, כשהיא מנצלת טעות בהגנת האורחים. וידה השתלט על הכדור באגף, ולא התקשה להעביר כדור רוחב, היישר אל צ'ופ שדחק בקלילות מקרוב. הקרואטים המשיכו ללחוץ, אבל שש דקות לפני המחצית ספגו את שער השיוויון, כשכדור רוחב אל הרחבה של זאגרב פגע בבאדלי ונכנס לשערו שלו.

אלא שקפטן המארחים קיבל את ההזדמנות להציל את כבודו, כשבדקה ה-74 הוא קיבל כדור נפלא מצ'ופ ומול השוער לא התקשה בכדי להחזיר את קבוצתו ליתרון. בראגה תתנחם בשער החוץ, ותנסה להציג יכולת טובה יותר כשההכרעה תגיע אליה הביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully