וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהדים בספרד קבעו: ריאל מדריד אלופה, מסי מלך השערים

בסקר שנערך ב'מארקה' זכתה ריאל ל-53.9% מהקולות כשמסי גבר על רונאלדו. מוריניו ניצח את וילאנובה, ואלדז את קסיאס

הליגה הספרדית תיפתח הערב ללא ברצלונה וריאל מדריד, אבל כולם עסוקים בשאלה מי תזכה להניף את צלחת האליפות בתום העונה הקרובה. ב'מארקה' עשו נסיונות לקבל את התשובה דווקא מהאוהדים, וערכו סקר בהשתתפות למעלה מ-20 אלף גולשים שחרצו גורלות. על פי תוצאות הסקר, נראה שז'וזה מוריניו יכול לישון טוב בלילה כי ריאל מדריד שלו אמורה לזכות באליפות בקלילות.

ריאל מדריד זכתה ל-53.9 אחוז מהקולות, כאשר ברצלונה הסתפקה עם 46.1 אחוז בלבד. אגב, בסקר על זהות האלופה השתתפו רק שתי הקבוצות הללו. בעונה שעברה בארסה של פפ גווארדיולה קיבלה 63 אחוז מהקולות, בעוד ריאל הסתפקה ב-37 אחוז בלבד, וכאמור סיום העונה הוכיח שגם האוהדים טועים לפעמים.

במסגרת אותו סקר נשאלו הגולשים מי הן יתר הקבוצות שיגיעו לאירופה בתום העונה, כאשר ולנסיה ואתלטיקו מדריד זכו לעדיפות ברורה על פני יתר הקבוצות. בהמשך הרשימה נמצאות גם סביליה, בילבאו ומלאגה. גם לגבי זהות היורדות יש תמימות דעים שויאדוליד נמצאת במצב הקשה ביותר (21.7 אחוז מהקולות), יחד עם גרנאדה וראיו וייקאנו. מאיורקה, קבוצתם של תומר חמד ודודו אוואט, נמצאת על פי הסקר בסכנה, אבל אמורה להישאר, כשהיא תדורג במקום ה-15.

אבל עם כל הכבוד, אחד הקרבות המסקרנים השנה שוב יעמוד בין שני הסופרסטארים, ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו. הגולשים נשאלו מי יזכה בתואר מלך השערים בתום העונה, כאשר הכוכב הארגנטינאי של בארסה זכה ב-50 אחוז מהקולות, בעוד הפורטוגלי הסתפק ב-42 אחוז. הרבה אחריהם נמצאים רדאמל פלקאו מאתלטיקו מדריד (4.9 אחוז), רוברט סולדאדו מוולנסיה (2.4 אחוז) ופרננדו יורנטה מבילבאו (0.7 אחוז).

בתחרות על ה'סאמורה', התואר המוענק לשוער שספג הכי מעט שערים, זכה ויקטור ואלדז עם למעלה מ-50 אחוז מהקולות. שוערה של ברצלונה הקדים את איקר קסיאס (43 אחוז). מאמן העונה, על פי הסקר, יהיה ז'וזה מוריניו (48.5 אחוז), שהביס ללא קרב את טיטו וילאנובה, חסר הניסיון, שזכה ל-27.6 אחוז מהקולות. הגולשים גם נשאלו מי יהיה ההחתמה הטובה ביותר העונה, וג'ודי אלבה זכה בקלות במקום הראשון עם 67.2 אחוז. הרבה אחריו ניצב אנדרס גוארדדו, שהגיע הקיץ לוולנסיה מלה קורוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully