וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "ידענו שיהיה קשה, רצינו שיהיה קשה"

ארה"ב חגגה זהב בטורניר הכדורסל. בריאנט: "כבוד להתחרות מול הספרדים". נדאל צייץ לספרד: "בשבילנו אתם הדרים טים"

ערוץ 1 - אולימפיאדה

צפו בתקציר באדיבות ערוץ 1

כאילו לא חלפו ארבע שנים, ארצות הברית וספרד שוב נפגשו בגמר הכדורסל האולימפי ושוב סיפקו את אחד ממשחקי הכדורסל הגדולים אי פעם. כמו בבייג'ינג 2008, האמריקאים יצאו עם ידם על העליונה, אחרי 100:107 קשה מאוד, במשחק שהתנהל בקצב רצחני וברמה שלא רואים כל יום.

לברון ג'יימס, שסיים עם 19 נקודות והכריע את המשחק למעשה עם דאנק מפלצתי ושלשה גדולה ברגעי הסיום, אמר: "ידענו שזה יהיה קשה, רצינו שזה יהיה קשה. אנחנו נבחרת תחרותית ואנחנו אוהבים משחקים צמודים, בהם אנחנו יכולים להראות את היכולות והנחישות שלנו. ככה זה היה גם ב-2008". לברון הפך היום לשחקן השני בהיסטוריה שזוכה באותה שנה באליפות ה-NBA, בתואר ה-MVP של העונה הסדירה ושל סדרת הגמר ובזהב האולימפי. הראשון היה אחד בשם מייקל ג'ורדן.

כרמלו אנתוני, שסיפק כמה משחקי ענק, כולל ערב קליעות היסטורי מול ניגריה, תרם הפעם שמונה נקודות בלבד, אבל זכה במדליה אולימפית שלישית בקריירה, שנייה בצבע זהב. מלו אמר בסיום: "לזכות פעמיים זה משהו מיוחד. עברנו הרבה וזה רגע מיוחד עבורי ועבור שאר השחקנים".

קובי בריאנט העביר טורניר סולידי, כשהוא נשאר לאורך רגעים ארוכים בצילם של לברון וקווין דוראנט, אבל כהרגלו, הוא היה שם ברגעי המפתח והיום קלע 17 נקודות. במהלך הטורניר, קובי התבשר כי הוא קיבל חבר חדש ללייקרס בדמות דוויט הווארד, אבל לפחות בינתיים הוא שומר אמונים לפאו גאסול: "הספרדים מאוד, מאוד חזקים. זה כבוד להתחרות מולם וזה כבוד עבורי לשחק עם פאו. הוא אח שלי וכואב לי לראות שהוא לא זוכה בזהב. בסיום המשחק אמרתי לו שאני אוהב אותו, הוא שחקן מדהים והוא יישאר איתי בלייקרס. בטוח", סיים בריאנט, תוך שהוא רומז מי הציב את התנאים בעסקה הסיבובית הגדולה שהתקיימה ב-NBA בשבוע החולף.

בספרד היו גאים בנבחרת שלהם, שאחרי טורניר בינוני, הוכיחה שוב שהיא הנבחרת הכי טובה בשאר העולם. "מדליה מכסף, נבחרת מזהב", נכתב ב'אס'. פאו גאסול, שספג מכה חזקה בעינו מלברון ג'יימס, אמר: "כואב לי יותר שהפסדנו מאשר העין. אני שמח שנלחמנו ונאבקנו. רצינו את הזהב, אבל ידענו שזה לא יהיה פשוט. קובי אמר לי משהו על זה שאשאר בלייקרס והוא גם בירך אותי על המשחק".

המאמן סרג'יו סקריולו הוסיף: "נתנו מאמץ ענק, הלכנו עד לקצה היכולת, אבל זה לא הספיק. יש לנו קבוצה של אלופים ואני מודה לכל אחד מהם. העם הספרדי יכול להיות גאה".

רפאל נדאל, שלא זכה לקחת חלק במשחקים האולימפים בשל פציעה, בירך את הנבחרת בטוויטר: "אתם נבחרת החלומות שלנו", צייץ השור ממאיורקה. "ברכות לפאו גאסול, מדליית כסף עם הרגשה מזהב", הוסיף נדאל. ספורטאים ספרדים נוספים נהנו מנבחרת הכדורסל שלהם. ג'רארד פיקה צייץ: "איזה משחק! יישאר תמיד בהיסטוריה". דויד דה חאה כתב: "כולנו גאים בנבחרת שלנו".

ארצות הברית ניצחה את ספרד 100:107 במשחק ענק בגמר הכדורסל

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully