וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד וייה חזר, ברצלונה ניצחה 0:2 את דינמו בוקרשט

החלוץ רשם דקות ראשונות מאז הפציעה הקשה, מסי (4) ואפלאי (90) כבשו. ריאל מדריד ניצחה 0:2 את סלטיק ובירם כיאל

שבוע לפני פתיחת העונה בליגה הספרדית, ברצלונה קיימה הערב (שבת) ברומניה את משחק ההכנה האחרון שלה, כשניצחה 0:2 את דינמו בוקרשט. הבלאוגרנה עלו בהרכב חזק שכלל בין היתר את ג'רארד פיקה, ג'ורדי אלבה בהופעת בכורה בהרכב הראשון, צ'אבי, ססק פברגאס וכמובן ליאונל מסי, שכבר אחרי ארבע דקות השתחרר ברחבת דינמו והבקיע את השער הראשון במשחק והחמישי שלו בטרום העונה. איברהים אפלאי חתם עם הקפצה נאה בתוספת הזמן.

ברצלונה שלטה ללא עוררין גם לאחר השער של מסי, אבל אלכסיס והחברים הרבו להחמיץ. גם לאחר כניסתו של אנדרס אינייסטה במחצית השנייה נמשכו ההחטאות, אבל זה לא מנע מאוהדי ברצלונה להתרגש עם כניסתו של דויד וייה בדקה ה-73, לדקות ראשונות אחרי שמונה חודשי היעדרות בשל הפציעה הקשה שעבר ב-15 בדצמבר. מחליף אחר, אפלאי ההולנדי, דאג לספק עוד רגע מהנה אחד במשחק, כשהקשית מעל השוער פנימה בדקת הסיום אחרי כדור ארוך ששלח לעברו חאבייר מסצ'ראנו. בארסה חתמה מסע משחקים שכולו ניצחונות, אף על פי שמול פריס סן ז'רמן ומנצ'סטר יונייטד עשתה זאת רק בפנדלים.

גם ריאל מדריד סיימה את המסע שלה בארצות הברית בצורה מוצלחת, כשניצחה 0:2 את סלטיק. בירם כיאל השלים 90 דקות בשורות האלופה הסקוטית, בעוד אלופת ספרד העמידה הרכב מצוין שכלל את כריסטיאנו רונאלדו גם את קאקה המועמד לעזוב. בדקה ה-21 עלתה ריאל ליתרון, לאחר שחוסה קאייחון כבש מריבאונד אחרי ניסיון ראשון של גונסאלו היגואין. הבלאנקוס המתינו עד לדקה ה-67 כדי להכפיל את התוצאה, עם אסיסט של מסוט אוזיל לגונסאלו היגואין. דקות של דאגה עברו על סלטיק לאחר התנגשות בין נורי שאהין לשחקן הצעיר דילן מקגאוץ', שבלע את הלשון עם התמוטטתו אל הקרקע וקיבל טיפול מהיר שהוציא אותו מכלל סכנה.

בירם כיאל שחקן סלטיק לצד דילן מקגאוץ' שהתמוטט. AP
בירם כיאל לצד דילן מקגאוץ' שהתמוטט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully