וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ג'ון פיינטסיל קרוב לסיכום, פיינורד בבלומפילד?

המגן הגנאי שזכה עם האדומים בגביע המדינה ב-2006, ינחת בסוף השבוע. מי הן חמש היריבות האפשריות בליגה האירופית?

ג'ון פיינטסיל קרוב לסיכום בהפועל תל אביב לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, והוא צפוי לנחות בישראל ביום שבת בערב כדי לסגור את הפרטים בנוגע לחזרתו לקבוצה. אם הוא אכן יצטרף, פיינטסיל בן ה-31 יהפוך לזר הרביעי בסגל של מחזיקת הגביע אחרי אפולה אדל, נוסא איגייבור, וברונו קוטיניו שחתם אתמול, אם כי איגייבור עשוי לעזוב בתקופה הקרובה לבטיס הספרדית. המאמן ניצן שירזי ממשיך לרכז מאמצים במציאת בלם זר ברמה גבוהה וכן קשר אחורי.

פיינטסיל, לו 80 הופעות בנבחרת גאנה, הגיע לישראל ב-2002 ושיחק במכבי תל אביב במשך שנתיים וחצי, במהלכן גם זכה איתה באליפות והשתתף איתה בשלב הבתים של ליגת האלופות. אחרי תקופה קשה מבחינה אישית אצל הצהובים, הוא חצה את הכביש ועבר להפועל תל אביב, כשכחלק מהעסקה הקשר הברזילאי אדוארדו מרקש עשה את הדרך ההפוכה. פיינטסיל שיחק בשורות האדומים במשך שנה וחצי וזכה איתה בגביע המדינה ב-2006, לפני שנמכר לווסטהאם בהמלצתו של יוסי בניון ששיחק אז במדי הפטישים.

הגנאי שיחק במשך שנתיים בווסטהאם, נמכר ביחד עם החלוץ בובי זאמורה לפולהאם בקיץ 2008 ובקיץ שעבר, אחרי שסיים את חוזהו, עבר ללסטר מליגת המשנה באנגליה. פיינטסיל פתח בהרכב של השועלים בתחילת העונה, אבל אחרי עזיבתו של המאמן סוון גוראן אריקסון והגעתו של נייג'ל פירסון לתפקיד, הוא איבד את מקומו. בסך הכל רשם שבע הופעות בלבד בכל המסגרות, כאשר המשחק האחרון בו שותף היה באוקטובר.

בתוך כך, היום (שישי, 14:30) תורגל הקבוצה לשלב פלייאוף העלייה לליגה האירופית. הבוקר נעשתה החלוקה הקבועה לקבוצות, והאדומים יכולים לקבל חמש קבוצות: פיינורד (הולנד), הכוכב האדום בלגרד (סרביה), הורסנס (דנמרק), מאת'רוול (סקוטלנד) ודודלאנז' (לוקסמבורג). במועדון מקווים לקבל יריבה נוחה ותולים תקוות כלכליות רבות בהעפלה לשלב הבתים של המפעל היבשתי.

מחר (20:45) תפגוש הקבוצה את מכבי נתניה למשחק במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully