וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 7.8

פרגוסון יקדים את מוריניו במירוץ אחרי היהלום הבלגי? למה מייקון דחה את פ.ס.ז'? כל העדכונים משוק ההעברות העולמי

העברות

* מגמת הנטישה בוויאריאל נמשכת. כעת הגיע תורו של הבלם הוותיק קרלוס מארצ'נה להיפרד מהצוללת הצהובה שירדה לליגה השנייה בספרד. מארצ'נה בן ה-33 שוחרר מחוזהו וחתם לשנה בדפורטיבו לה קורוניה, שחזרה לליגה הבכירה.

* חלוץ נבחרת שבדיה מרכוס רוזנברג (29) חתם לשלוש שנים בווסט ברומיץ' לאחר שהגיע בהעברה חופשית מוורדר ברמן. רוזנברג הוא הרכש הרביעי של ברומיץ' הקיץ אחרי בן פוסטר, יאסין אל גנאסי וקלאודיו יקוב.

* החלוץ הארגנטינאי דריו סביטאניץ', ששיחק בעונה שעברה כמושאל בבוקה ג'וניורס, עזב את אייאקס וחתם לשלוש שנים בניס הצרפתית.

* נמניה ווצ'יצ'ביץ', 32, קשרה הסרבי של הפועל תל אביב לשעבר, נפרד ממניסאספור הטורקית וחתם בפ.צ. טוקיו מיפן.

שמועות

* בפורטוגל טוענים שאקסל ויטסל, הקשר הבלגי בן ה-23 של בנפיקה שהיה קרוב לריאל מדריד, נמצא על סף מעבר למנצ'סטר יונייטד, שמתחילה לאבד את הסבלנות במשא ומתן עם לוקאס מורה.

* באיטליה מדווחים שמייקון ממשיך לחכות בסבלנות להצעה לאיחוד עם ז'וזה מוריניו בריאל מדריד, ואחרי שדחה את אנז'י מחצ'אלקה בתחילת הקיץ סירב המגן הברזילאי הוותיק גם להצעה מפתה מפריס סן ז'רמן.

* ובינתיים: סאו פאולו אישרה כי קיבלה הצעה רשמית גם מפריס סן ז'רמן עבור לוקאס מורה, המלפפון החם של הקיץ. הצרפתים הציעו 45 מיליון יורו.

* "ל'אקיפ" מדווח שמארסיי נתנה לצ'לסי אישור לנהל משא ומתן עם סזאר אספיליקואטה, מגינה הימני המוכשר.

* "אס" מגלה שדייגו סימאונה, מאמן אתלטיקו מדריד, הביע נכונות למכור את דייגו גודין, הבלם האורגוואי שמבוקש על ידי צ'לסי ומנצ'סטר סיטי.

* "סאן" טוען שגלאטסראיי הציעה לארסנל 4 מיליון ליש"ט תמורת אנדריי ארשבין, כשארסן ונגר דורש 7 מיליון ליש"ט תמורת הקשר הרוסי, ומתעקש שהוא עדיין עשוי להישאר בלונדון.

* על פי "גאזטה דלו ספורט", מנצ'סטר סיטי מתכננת להגיש הצעה בגובה 30 מיליון יורו עבור קשר רומא, דניאלה דה רוסי.

* הורסט הלדט, המנהל הספורטיבי של שאלקה, הודה שהקבוצה נתקלה בקשיים במשא ומתן על הארכת חוזהו של קלאס יאן הונטלאר, שמבוקש באנגליה ובאיטליה.

* טוטנהאם שוקלת להציע כ-19 מיליון יורו על כוכב נבחרת ברזיל הצעירה, לאנדרו דמיאו. במקביל, התרנגולים מנסים לרכוש את עמנואל אדבאיור ממנצ'סטר סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully