וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 31.7

רומא החתימה את דסטרו, ברצלונה בעקבות אלכס סונג, יובה סוגרת על ואן פרסי ודמפסי מתקרב לליברפול. העברות בעולם

העברות

* רומא השלימה את צירופו של חלוץ גנואה מתיאה דסטרו תמורת 11.5 מיליון יורו. השחקן חתם לחמש שנים בשורות הג'אלורוסי.

* בנפיקה שוב פתחה את הארנקה ושילמה לאתלטיקו מדריד 10 מיליון יורו כדי לרכוש את הארגנטינאי אדוארדו סאלביו. הקיצוני המוכשר כבר שיחק אצל הנשרים כמושאל ב-2010/11, חזר לאתלטיקו בעונה שעברה וכעת יחתום לחמש שנים בבנפיקה.

* דפורטיבו לה קורוניה צירפה בהשאלה שני פורטוגלים צעירים מבנפיקה: הבלם רודריק מירנדה (21) והחלוץ נלסון אוליביירה (20), שהיה חלק מסגל הנבחרת ליורו 2012.

* סביליה ביצעה את הרכש השישי שלה הקיץ, כשהחתימה לארבע שנים את המגן הברזילאי סיסיניו (לא זה ששיחק ברומא). קבוצתו פלמייראס קיבלה עבור כרטיסו כ-2 מיליון יורו.

* המגן הניגרי טאייה טאיוו, שלא מצא את מקומו במילאן, הושאל לעונה אחת עם אופציה לרכישה לדינמו קייב.

* דינמו מוסקבה הודיעה כי השאילה את החלוץ אנדריי וורונין לפורטונה דיסלדורף, העולה החדשה לבונדסליגה. עבור החלוץ האוקראיני בן ה-33 מדובר בחזרה לגרמניה, אחרי ששיחק בעבר במנשנגלדבאך, מיינץ, קלן, לברקוזן והרטה ברלין.

* ניוקאסל החתימה לשש שנים את הבלם האוסטרלי הצעיר קרטיס גוד (18), שהגיע ממלבורן הארט.

* המגן האורוגוואי פאבלו קאסרס (27) ששיחק בעונה הקודמת כמושאל במאיורקה, עבר בהשאלה מריינג'רס הצ'יליאנית לטורינו שחזרה לליגה האיטלקית הבכירה.

* הבלם הברזילאי כריס (33), ששיחק בעונה שעברה בוולפסבורג, חתם לעונה בהופנהיים.

* שוער ארסנל לשעבר, מנואל אלמוניה, ומגן נבחרת צ'כיה, דניאל פודיל, הם בין שבעה שחקנים חדשים שחתמו בשורות ווטפורד האנגלית.

שמועות

* "ספורט" הקטלאני מדווח שברצלונה סימנה את קשר ארסנל אלכס סונג כמועמד להחליף את סיידו קייטה. סונג, שחתום על חוזה לשנתיים נוספות, מסרב להאריך את ההתקשורת ומחירו צפוי לנוע בסביבות ה-15 מיליון יורו.

* בפורטוגל טוענים בתוקף כי ריאל מדריד ובנפיקה מנהלות מגעים להעברת הקשר הבלגי אקסל ויטסל לקבוצה לברנבאו. המחיר: כ-40 מיליון יורו. אסקיאל גאראי עשוי להיות חלק מהעסקה.

* על פי "דיילי מירור", יובנטוס מכינה הצעה חדשה לרכישת רובין ואן פרסי: 20 מיליון ליש"ט לארסנל וחוזה בשכר של 190 אלף ליש"ט לשבוע. עד כה התותחנים דחו את כל ההצעות שהגיעו מיובה, מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד.

* קלינט דמפסי לא יצא עם פולהאם למסע משחקים בשוויץ ועל פי הערכות, הוא ממשיך להתקרב למעבר לליברפול תמורת 10 מיליון ליש"ט.

* על פי דיווחים באנגליה, ליברפול הסכימה להשאיל את אנדי קארול לווסטהאם תמורת שני מיליון ליש"ט עם אופציה לרכישה ב-17 מיליון ליש"ט, אלא שהחלוץ עצמו מתנגד למעבר ורוצה להישאר באנפילד.

* צ'לסי לא מוותרת על ויקטור מוזס מוויגאן ומתכוונת להגיש הצעה נוספת בגובה 7.5 מיליון ליש"ט.

* סגן נשיא מילאן אדריאנו גליאני אמור לצאת לצרפת לסגור עם מונפלייה את עסקת העברתו של הבלם מאפו יאנגמביווה עליו דורשת האלופה הצרפתית כ-18 מיליון יורו.

* ק.פ.ר רוצה לצרף שחקן רכש שלישי ממנצ'סטר יונייטד הקיץ. על "הטיימס", דימיטאר ברבאטוב עשוי לעשות את הדרך ללונדון ולהצטרף לפארק ג'י סונג ופאביו דה סילבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully