וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ריאל מדריד הושפלה 5:2 על ידי בנפיקה

הבלאנקוס, בהרכב חסר מאוד, הובסו באצטדיון האור בגביע אוזביו. צמד לקאייחון. בנזמה וקואנטראו שותפו כמחליפים

בנפיקה זכתה הערב (שישי) בגביע אוזביו המסורתי לאחר שהביסה במגרשה הביתי 2:5 את ריאל מדריד של ז'וזה מוריניו. הטורניר המסורתי התקיים שנה חמישית ברציפות ובנפיקה זכתה בו בפעם השלישית לאחר שב-2011 גברה 1:2 על ארסנל ושנתיים קודם לכן ניצחה בפנדלים את אינטר.

בדיוק כמו ב-1:5 על אוביידו השבוע, מוריניו העניק מנוחה לשחקנים ששיחקו ביורו 2012, אבל פתח עם רפאל וראן, לסאנה דיארה, קאקה, קאייחון, אנחל די מריה וגונסאלו היגואין שענד את סרט הקפטן. השחקנים היחידים ששיחקו ביורו ושותפו כמחליפים הם פאביו קואנטראו וקארים בנזמה, שנכנסו בדקה ה-61.

השער הראשון הגיע בדקה הרביעית. כדור חופשי של קרלוס מרטינס המצוין נחת על ראשו של חאבי גרסיה שנגח בעוצמה לרשת. הבלאנקוס הצליחו לבצע מהפך מהיר. בדקה ה-18 די מריה פרץ מימין ובישל לקאייחון וכעבור שתי דקות היה זה היגואין שהכניס כדור עומק מצוין וקאייחון השלים צמד. הקצב המטורף נמשך ובדקה ה-22 בנפיקה הצליחה לאזן כאשר מרטינס שוב בישל ואקסל ויטסל נגח את ה-2:2.

המחצית השנייה התנהלה בשליטה של המארחים. בדקה ה-53 סובב אנצו פרס כדור מתוחכם שחלף מעל השוער אנטוניו אדאן. עוד חמש דקות חלפו ומרטינס הפנטסטי קיבל מסירה נפלאה מוויטסל וסיים משחק מצוין עם בעיטה לרשת הגבוהה. 2:4 לבנפיקה. בדקה ה-85 הקפיץ פרס הארגנטינאי מעל אדאן וקבע את תוצאת הסיום המאוד המביכה עבור מוריניו וריאל.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully